
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
čidlo stavu oleje, problikává kontrolka
-> Mára-rs: vyměň policajta za novej a bude

novej pro mě
jinak starej oleje je tam dost a tlak oleje jak zmeřit ?? olej 15w-40 a filtr netušim vim jen že je bílej :D a byl kupován puvodně na felicii

-> Mára-rs: jakej olej a jakej filtr?
pod pojmem novej motor je co?
pod pojmem novej motor je co?
-> Mára-rs: Co měrka oleje? Změř tlak oleje a uvidíš.
čaute mam novej motor ve fovoritu 136l nyměnil jsem olej a filtr nalil jsem tam 4l nového oleje což si myslím že není málo a problikává mi olej mapř kdž přeřadím tak se rosvíti a pozvolna zasne nejspíš špatné čidlo co ???????
pripadne mi takovato oprava dosti nakladna, prvni bych se pokusil vubec zmerit budikem kolik to maze, pote se zameril na cerpadlo ktere ma dle foto dost zasebou a az potom menil nejaky olej, mozna to cidlo... zbytecne zvysovani ceny opravy a dalsi prace..
-> peet: na volnoběh nikdy svítit mazání nebude, kontrolka funguje až od 1500 ot.
takže, po rozebrání a vyčištění olejového čerpadla a následném složení se kontrolka rozsvítí pokaždé po přidání plynu. Usazeniny zřejmě zalepily vydřené drážky a po vyčíštění se ještě více snížil tlak. nezbývá mi nic jiného než vyměnit čerpadlo. cena 5166,- plus plastový kryt ozubeného kola + filtr + olej + rovnou i nové tlakové čidlo 250,-
pak napíšu, jestli se tím problém vyřešil. zatím čest


-> peet: a co změřit ten tlak oleje než bezhlavě měnit?
takže olej nemá vliv
ok, vyzkouším tedy prvni vyměnit ten tlakový olejový spínač a pokud to nepomůže, je nařadě čerpadlo
Pokud by někoho napadlo, čím by to ještě mohlo být, prosím o info. zatím díky moc za info. pak napíšu jak to dopadlo.
s pozdravem peet


s pozdravem peet
-> peet:
Za tepla (100°C) je viskozita obou olejů srovnatelná.
Za tepla (100°C) je viskozita obou olejů srovnatelná.
mohlo by pomoci místo oleje 10W-40 vymění za 5w-40? menší zatížení čerpadla? pokud je přicpaný nějaký kanálek tak lepší průtok?
ano, od výměny rozvodu ( při 90000 km ) najeto 30000tis/km. milane můžeš prosím upřesnit kde na te hlavě to je?
drážky by tam dle me být nemeli, a rekl bych ze vliv to mit muze jelikož kdyz vic tocis motor tak ti vic krouti cerpadlo a jesi jsou drazky znamena to ze drhne a mohl by to byt problem :D ... prave jsem to vyplodil muze to bejt kravina
-> peet: nedělal tam někdo hlavu nebo rozvody? Vedle měrky může být TOG čidlo, ale spínač pro kontrolku je nahoře na hlavě
Zdravím všechny,
prosím o info. kde se nachází čídlo oleje na motoru 1.2 47kw fabie combi r.v.2005. dle informací, které jsem již dohledal, by mělo být vedle měrky oleje, ale tam je jen záslepka. Problém je v tom, že mi při větším zatížení problíkává kontrolka oleje. Olej je přitom dle měrky nad polovinou. výměna olejového filtru nepomohla. může být tedy problém v olej.čerpadle, nebo v čidle. po rozebrání čerpadla jsem našel drážky na krytu, může to mít vliv?
díky za info peet
prosím o info. kde se nachází čídlo oleje na motoru 1.2 47kw fabie combi r.v.2005. dle informací, které jsem již dohledal, by mělo být vedle měrky oleje, ale tam je jen záslepka. Problém je v tom, že mi při větším zatížení problíkává kontrolka oleje. Olej je přitom dle měrky nad polovinou. výměna olejového filtru nepomohla. může být tedy problém v olej.čerpadle, nebo v čidle. po rozebrání čerpadla jsem našel drážky na krytu, může to mít vliv?
díky za info peet