skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
mpi vačka & rozdelovač 880
-> lukáš008: Když se to odladí, jet to musí s jakoukoli vačkou....je tady možná souvilost vačka vs. použité plnění, ale můžu jen spekulovat že je to asi z důvodu délky sání, na MPI je delší-jiný objem kmitajího vzduchu mezi klapkou a ventilem. Já mám MPI celý motor na karburátoru a jede mi úplně perfektně od 1500-5500 ot. na málo plynu, na hodně plynu-jakékoli otáčky,přechody vše ok. rozdělovač typ 880, karbec nejlépe z 120 správně otryskován, z karburátorem 130 mírné cukání na málo plynu...o důvodu těžko spekulovat a jsou to zbytečná slova. Na 120 karbec to jede téměř totožně, přechody dobré, spotřeba mimo město 6L.
-> lukáš008 07.12.11 07:30:11: Tenkrát jsem 880tku ještě neměl a ppoužíval jsem kontaktní 105tkový a 120 rozdělovač. Ani s jedním to nešlo naladit tak, aby to nemělo dost velkou díru kolem 3000rpm při přidání plynu a špatné přechody 1. a 2. stupně což ale souviselo i s nezapojeným výhřevem sání.
-> Tuner#2: a jaká je tedy lepší vačka pro karburátor na MPI ... mám to taky a nemůžu to moc doladit ... jaký jsi tam měl nastavení předstihu ?
Jak už tu zaznělo, MPI vačka je jiná a má jiné časování vůči rozvodu a pro karbec moc vhodná není což jsem sám zažil...
a čo tak dat vačku z BMM inak mi jeten rozdelovač 880 asi zbitoční
-> TooM-As: mpi vacka nie je uplne idealna pre karbecove motory. uz sa to tu riesilo. v prechodovych rezimoch sposobuje cukanie trhanie ...
niekto to jazdí a je spokojný, iní stále riešia to cukanie a niektorí to vzdali a tú vačku vymontovali
niekto to jazdí a je spokojný, iní stále riešia to cukanie a niektorí to vzdali a tú vačku vymontovali

MOLSO 01.12.11 09:26:17 napsal:
→ TooM-As: predstav si že ano
paráda , a jaký ?
→ TooM-As: predstav si že ano
paráda , a jaký ?
-> darklord: tak potom pardon ak je to podla tej tabulky
ešte mám rezervy

-> Matulo: ty si tiez tatar, sa pozri do tej tabulky s ktorou som sa koli vam natahoval pred par rokmi, nieje to take jednoduche ako pises. A nechapem tam trochu toho rapida.
motor ma male ulozenie tak asi tich 248
136B - 50kW BMM 254/254
136M - 50kW MPi 252/252
136X - 50kW karburator Favorit/Rapid 248/248
136M - 50kW MPi 252/252
136X - 50kW karburator Favorit/Rapid 248/248
-> Tomas1202: 248 je na malom ulozeni, 252 na velkom pre MPI, 254 je len BMM
neviem presny rok výroby ci je to 248 alebo 254
-> MOLSO: ale ano, mas to pomotane
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../vackove-hride le
MPi felcka mala tiez jednu dobu 248/248 rovnaku ako 136X pretoze to bolo este na male loziska
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../vackove-hride le
MPi felcka mala tiez jednu dobu 248/248 rovnaku ako 136X pretoze to bolo este na male loziska
-> TooM-As: predstav si že ano
Nepér 01.12.11 08:24:38 napsal:
MPI je vačka na MPI, 136X je vačka na karburátor…
on je rozdíl mezi vačkou pro stříkačku a karburátor ?
MPI je vačka na MPI, 136X je vačka na karburátor…
on je rozdíl mezi vačkou pro stříkačku a karburátor ?
MPI je vačka na MPI, 136X je vačka na karburátor...
-> peti: no ja asi nie
136x favo (karbecove) ma vacku 248/248
MPIčko ma vacku 254/254

136x favo (karbecove) ma vacku 248/248
MPIčko ma vacku 254/254
-> Tomas1202: Tak i tak na oba typy je rozdělovač 880 vhodný, je právě na tyto typy dělaný. Takže na co se vlastně ptáš, když origo do 50 kw motoru patří rozdělovač 880.
-> MOLSO: nemas to dajak pomiesane?
tak MPI (254/254) vačka alebo 136x (248/248) vačka ?
časovanie asi 248 bude s toho 136X ma s tim niekto skúsenosty?