mpi vačka & rozdelovač 880

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 30.11.2011 do 09.12.2011, založil/a Tomas1202
řadit dle data
00:39:00
09.12.2011
Petr Urban
-> lukáš008: Když se to odladí, jet to musí s jakoukoli vačkou....je tady možná souvilost vačka vs. použité plnění, ale můžu jen spekulovat že je to asi z důvodu délky sání, na MPI je delší-jiný objem kmitajího vzduchu mezi klapkou a ventilem. Já mám MPI celý motor na karburátoru a jede mi úplně perfektně od 1500-5500 ot. na málo plynu, na hodně plynu-jakékoli otáčky,přechody vše ok. rozdělovač typ 880, karbec nejlépe z 120 správně otryskován, z karburátorem 130 mírné cukání na málo plynu...o důvodu těžko spekulovat a jsou to zbytečná slova. Na 120 karbec to jede téměř totožně, přechody dobré, spotřeba mimo město 6L.
07:52:24
07.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> lukáš008 07.12.11 07:30:11: Tenkrát jsem 880tku ještě neměl a ppoužíval jsem kontaktní 105tkový a 120 rozdělovač. Ani s jedním to nešlo naladit tak, aby to nemělo dost velkou díru kolem 3000rpm při přidání plynu a špatné přechody 1. a 2. stupně což ale souviselo i s nezapojeným výhřevem sání.
07:30:11
07.12.2011
lukáš008
-> Tuner#2: a jaká je tedy lepší vačka pro karburátor na MPI ... mám to taky a nemůžu to moc doladit ... jaký jsi tam měl nastavení předstihu ?
00:30:25
02.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Jak už tu zaznělo, MPI vačka je jiná a má jiné časování vůči rozvodu a pro karbec moc vhodná není což jsem sám zažil...
22:44:14
01.12.2011
Tomas1202
a čo tak dat vačku z BMM inak mi jeten rozdelovač 880 asi zbitoční
20:02:23
01.12.2011
MOLSO
-> TooM-As: mpi vacka nie je uplne idealna pre karbecove motory. uz sa to tu riesilo. v prechodovych rezimoch sposobuje cukanie trhanie ...



niekto to jazdí a je spokojný, iní stále riešia to cukanie a niektorí to vzdali a tú vačku vymontovali 40
19:54:40
01.12.2011
TooM-As
MOLSO 01.12.11 09:26:17 napsal:

→ TooM-As: predstav si že ano


paráda , a jaký ?
19:06:13
01.12.2011
MOLSO
-> darklord: tak potom pardon ak je to podla tej tabulky 9 ešte mám rezervy
16:29:59
01.12.2011
darklord
-> Matulo: ty si tiez tatar, sa pozri do tej tabulky s ktorou som sa koli vam natahoval pred par rokmi, nieje to take jednoduche ako pises. A nechapem tam trochu toho rapida.
upraveno 1x, naposled 01.12.2011 16:30:19
16:16:56
01.12.2011
Tomas1202
motor ma male ulozenie tak asi tich 248
16:09:32
01.12.2011
Maťulo
136B - 50kW BMM 254/254

136M - 50kW MPi 252/252

136X - 50kW karburator Favorit/Rapid 248/248
upraveno 1x, naposled 01.12.2011 16:09:55
16:03:04
01.12.2011
darklord
-> Tomas1202: 248 je na malom ulozeni, 252 na velkom pre MPI, 254 je len BMM
16:00:30
01.12.2011
Tomas1202
neviem presny rok výroby ci je to 248 alebo 254
14:33:21
01.12.2011
darklord
-> MOLSO: ale ano, mas to pomotane

skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../vackove-hride le



MPi felcka mala tiez jednu dobu 248/248 rovnaku ako 136X pretoze to bolo este na male loziska
09:26:17
01.12.2011
MOLSO
-> TooM-As: predstav si že ano
08:31:58
01.12.2011
TooM-As
Nepér 01.12.11 08:24:38 napsal:

MPI je vačka na MPI, 136X je vačka na karburátor…




on je rozdíl mezi vačkou pro stříkačku a karburátor ?
08:24:38
01.12.2011
Nepér
MPI je vačka na MPI, 136X je vačka na karburátor...
07:22:17
01.12.2011
MOLSO
-> peti: no ja asi nie 40



136x favo (karbecove) ma vacku 248/248



MPIčko ma vacku 254/254
00:28:09
01.12.2011
Petr Urban
-> Tomas1202: Tak i tak na oba typy je rozdělovač 880 vhodný, je právě na tyto typy dělaný. Takže na co se vlastně ptáš, když origo do 50 kw motoru patří rozdělovač 880.
23:01:22
30.11.2011
peti
-> MOLSO: nemas to dajak pomiesane?
22:31:35
30.11.2011
MOLSO
tak MPI (254/254) vačka alebo 136x (248/248) vačka ?
21:58:55
30.11.2011
Tomas1202
časovanie asi 248 bude s toho 136X ma s tim niekto skúsenosty?
Extreme Tyres