Ac pumpa Š1000 Mb

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 02.07.2011 do 05.07.2011, založil/a Kubis09
řadit dle data
18:42:49
05.07.2011
ferrari
Hladina v jednokomoráku sa nastavuje tak, že zhodíš víko karbu, naštartuješ motor a ohýba sa tam nejaký medený jazýček - to už zbadáš, keď budeš mať váko dole...výhoda jednokomoráka je to, že naozaj víko je iba víko a teda karbec funguje aj bez víka...ale pozor na preliatie benzínu a prípadné iskry 5
15:29:15
05.07.2011
palinator
-> Kubis09:

Pozor, pumpa se utahuje na moment, asi 10 Nm, mě taky původní podložka praskla, když jsem odhadoval kompromis mezi netěsností a prasknutím podložky.
13:35:32
05.07.2011
Kubis09
jj díky kluci, no dal jsem tam z favorita s tlustou podložkou a jede to, takže tak, akorát teda jsem kupoval podložku od autokelly a při monáži se rozpadla na cucky, takže si radši seženu origo starou, než nové zmetky.



Jinak tedka trochu odbočím od tématu, hladina plováku u jednokomorového karburatoru se kontroluje jak? nejsem si jistý jestli je tam vše OK, mám nové svíce, nové kably, nový kondenzator a přerušovač a když jedu z kopce, tak to sem tam střelí, né moc, ale jen tak trošku, a taky někdy když jedu a vyřadím, tak to zdechne... karburátor je vyčištěný, mám tam dokonce 2 pailové filtry jeden mezi AC a karburatorem a druhý mezi nadrží a AC, takže bordel v karbecu byt nemůže, nebo by neměl, co se týká seřízení, tak vzdušník je seřízený cca na 1,5 otáčky od dotáhnutí (jak se říká dotáhout a 1,5 otáčky povolit) Pokud to je teda správné nikde v literatuře jsem nenašel kolik se to nastavuje, kde je problém? odtrh a předstih je taky seřízený. myslím že je to v té hladině plováku. poradí někdo?



díky a prominte že se ptám na něco jiného, nechcu dělat další téma.
23:26:20
03.07.2011
afro100
Može byť ale paskvil, že má 3 dierovú prírubu a ma tam pipíška z dvojdierovej pumpy a teda pri hrubej podložke pipíšek nedočiahne ...



Navrchu 2 dierová, dole 3.

Orez, mrdníku na stole nevšímať, není to obyvák
zvětšit Ac pumpa Š1000 Mb - obrázek od afro100 vložen 03.07.2011 23:26:20
23:22:18
03.07.2011
afro100
Pod tú malú pumpu -> afro100 03.07.11 23:19:07: patrí nízka podložka



Pod tú 3 dierovú patrí ta hrubšia



zvětšit Ac pumpa Š1000 Mb - obrázek od afro100 vložen 03.07.2011 23:22:18
upraveno 1x, naposled 03.07.2011 23:22:44
23:20:01
03.07.2011
afro100
Ale on tam má niečo takéto
zvětšit Ac pumpa Š1000 Mb - obrázek od afro100 vložen 03.07.2011 23:20:01
23:19:07
03.07.2011
afro100
-> ferrari: tak ja som nevedel, napíše AC pumpa š 1000 MB tak som si automaticky predstavil toď tú ...
zvětšit Ac pumpa Š1000 Mb - obrázek od afro100 vložen 03.07.2011 23:19:07
11:43:27
03.07.2011
ferrari
Ako písal Afro, ak je pumpa 3 štiftová, mala by tam ísť tá hrubšia podložka...však skús zhodiť víko pumpy, osadiť ju na motor a otáčaj motorom a budeš vidieť, či páka pákuje...



A že ti to prechlastáva, to bude veru ventil v karbe...
20:09:42
02.07.2011
Kubis09
ale asi máš pravdu, tak ted nechápu proč mi všechny čerpadla co mám doma jedou jak si zachcou, neverim že jsou všechny špatné, když jsem je zkoušel ve sveraku s kanystrem, tak jeli, vybral jsem nejlepší a ta tedka jede uplně stejně nevyspytatelně jako ty ostatní, tek jsem myslel že to je tou podložkou, ale zřejmě tam má byt ta co tam byla, takže ta 12 mm. tak ted babo raď co s tím. 10
19:45:57
02.07.2011
Kubis09
fakt jo, tak ted jsem zmatený.... mám tam klasickou pumpu jako je na š 120....
19:43:09
02.07.2011
afro100
-> Kubis09: no počkaj, ono ich je viac druhov ... na 3 štefty by mala mať tú širokú podložku
19:40:49
02.07.2011
Kubis09
myslíš že se ten ventil muže z ničeho nic zaseknout? no možná se tam dostal bordel, tak to nezavírá, mám ještě jeden karbec, tak to teda vyměním a tu podložku zkusím sehnat uzkou, taky jsem si říkal že je to moc široké... a jinak pumpu tam mám klasickou na 3 štefty, kdyby někdo ještě něco věděl napište, díky...
19:36:42
02.07.2011
afro100
-> Kubis09: má tam byť užšia, z hlavy neviem koľko ... a to že ti nezastaví v karburátore benzín ... vymeň ihlový ventil
19:32:47
02.07.2011
Kubis09
Ahoj, chci se zeptat jak široká má být podložka mezi čerpadlem a blokem, pořád se s tím nemožu domluvit, chvílu to jede, chvíli zase ne. Mám tam 12 mm širokou podložku, nemá tam byt užší?

Docela by mě to zajímalo, v pondělá pujdu do mototechny koupit novou, tu starou jsem opiloval na 7 mm a tedka to tlačí nějak moc benzínu, protože karburator (plovák) nedokáže zastavit benzín když už je tam moc a začne se to přechlastávat a téct... je to docela divné, poradí někdo? Díky moc hoši
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...