![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jakou Fabku prvni generace vybrat ???
-> skoda_105_L: aha, no uvidím na místě,dik za info ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Když jsme u toho MPI, nějakou dobu to mám a celkem mi to vyhovuje.
Akcelerace není taková, jakou bych si představoval, ale fabka je celkem těžká na ten motor. Už jsem si i zvykl.
Co je super, je spotřeba.
Dálku jezdim za 5 - 6,5 litru, když jedu svižně.
Město těch 7 - 7,5 l.
Nevim, jak to někomu může žrát 8 a víc litrů.
-> Rooney: Nárazník může, ale i nemusí být měnený, na plastech ta barva po nějaký době vždycky vypadá jinak, ať je to jakýkoliv auto. Zrovna na týhle barvě je to častej jev.
Akcelerace není taková, jakou bych si představoval, ale fabka je celkem těžká na ten motor. Už jsem si i zvykl.
Co je super, je spotřeba.
Dálku jezdim za 5 - 6,5 litru, když jedu svižně.
Město těch 7 - 7,5 l.
Nevim, jak to někomu může žrát 8 a víc litrů.
-> Rooney: Nárazník může, ale i nemusí být měnený, na plastech ta barva po nějaký době vždycky vypadá jinak, ať je to jakýkoliv auto. Zrovna na týhle barvě je to častej jev.
V pátek se jedu podívat na tuhle fabku, ale z fotky se mi zdá, že to má měněný přední nárazník, co na to říkáte?
-> palinator: nebo to je tím že 66tkm bylo nahoněnejch +- ve městě...ale jo,jezdí to za pár tak to zatim toleruju
-> myschaak AZNP K.Hora:
Hmm, zvláštní, asi páteční kus.
Hmm, zvláštní, asi páteční kus.
-> palinator: 2002 50kw
-> myschaak AZNP K.Hora:
Co to máš za rok tu Fabii?
Co to máš za rok tu Fabii?
Napsáno bylo už asi vše několikrát....
mpičko použitelný na krátný trasy nebo pro ženskou. Kromě těsnění pod hlavou resp utopených vložek to jezdí pořád.
Já osobně mám 1,9tdi 74kw + trochu nafouknutá. Na 3měsíce přes 9tis km, takže já benzínáka mít nemůžu. Než jsem s tim začal jezdit, tak jsem si všechno udělal, brzdym čepy, rs podvozek, nový řízení, rozvody atd. U těhlech motorů abčas odedě vstřik, jinak s nimám dobrý zkušenosti, servisuju jich dost. Podvozkově jsem naprosto spokojený, tvrdý,ale sedí. Co mi vadí je nedostatek místa. byl jsem zvyklý na kombíky, takže krátká fábka je trochu nezvyk. Psa je plnej kufr, nebo do alp se víc jak ve dvou nedá, pokud nechci mít lyže na střeše...
mpičko použitelný na krátný trasy nebo pro ženskou. Kromě těsnění pod hlavou resp utopených vložek to jezdí pořád.
Já osobně mám 1,9tdi 74kw + trochu nafouknutá. Na 3měsíce přes 9tis km, takže já benzínáka mít nemůžu. Než jsem s tim začal jezdit, tak jsem si všechno udělal, brzdym čepy, rs podvozek, nový řízení, rozvody atd. U těhlech motorů abčas odedě vstřik, jinak s nimám dobrý zkušenosti, servisuju jich dost. Podvozkově jsem naprosto spokojený, tvrdý,ale sedí. Co mi vadí je nedostatek místa. byl jsem zvyklý na kombíky, takže krátká fábka je trochu nezvyk. Psa je plnej kufr, nebo do alp se víc jak ve dvou nedá, pokud nechci mít lyže na střeše...
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 22.01.12 11:30:42: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ja som to tiež tak zhodnotil niekde na prvej strane...proste ponuka motorov biedna, chýbala tam proste 100k 1,6ka. Ale zas netreba zabúdať na to, že je to malé auto a teda určené apriori do mesta a na prímestké trasy a na to stačí aj HTP.
-> suri: veď áno, treba porovnať náklady a spotrebu trebárs za rok. Ja mám na 306ke 1,4B priemer 6,3/100km, je to vyše 10 000 km a rok. Faktom ale je, že po meste sa moc necúram, prevažujú krátke jazdy 10-15 km, mesto a mimo mesto tak 1:2
-> suri: veď áno, treba porovnať náklady a spotrebu trebárs za rok. Ja mám na 306ke 1,4B priemer 6,3/100km, je to vyše 10 000 km a rok. Faktom ale je, že po meste sa moc necúram, prevažujú krátke jazdy 10-15 km, mesto a mimo mesto tak 1:2
-> Durnbach: jasně,stručně,výstižně*47
*
Jen tak náhodou ta 1,4 MPI nemá původ už v 60.tých letech u 1000MB.
Když se člověk podívá na ty motory co se do Fábie dávaly, tak žádná sláva.
1,0 MPI (37 kW/50 koní) - 2002 pokud o vtip NE
1,2 HTP (40 kW/54 koní) - 2002 hodně špatný vtip NE
1,2 12V HTP (47 kW/64 koní) - 2003 hodně špatný vtip NE
1,4 MPI (44 kW/60 koní) - 2000-2003 NE mrtvola co žere
1,4 MPI (50 kW/68 koní) - 1999-2003 NE mrtvola
1,4 16V (55 kW/75 koní a 74 kW/100 koní) - 1999 Spíš tu 74kw
2,0 MPI (85 kW/115 koní) - 2000-2006 NE Milion let starej motor
Vznětové
1,4 TDI-PD (55 kW/75 koní) - od 2003 do 2005 (Euro 3), (51 nebo 59 kW/69 nebo 80 koní) - od 2005 (Euro 4) ANO
1,9 SDI (47 kW/64 koní) - 1999 ANO Mrtvola ale dost vydrží
1,9 TDI-PD (74 kW/100 koní) - 1999 ANO
1,9 TDI (96 kW/130 koní) - 2003-2006, pro verzi RS, RS asi nechce
Když Fabii I. tak bych se přiklonil k vznětové verzi. Protože benzíny jsou buď krámy nebo motory jejichž konstrukce sahá až do 60. tých let. Ale pokd s ní chce člověk jezdit krátké trasy, tak bych naftu nechtěl.
Když se člověk podívá na ty motory co se do Fábie dávaly, tak žádná sláva.
1,0 MPI (37 kW/50 koní) - 2002 pokud o vtip NE
1,2 HTP (40 kW/54 koní) - 2002 hodně špatný vtip NE
1,2 12V HTP (47 kW/64 koní) - 2003 hodně špatný vtip NE
1,4 MPI (44 kW/60 koní) - 2000-2003 NE mrtvola co žere
1,4 MPI (50 kW/68 koní) - 1999-2003 NE mrtvola
1,4 16V (55 kW/75 koní a 74 kW/100 koní) - 1999 Spíš tu 74kw
2,0 MPI (85 kW/115 koní) - 2000-2006 NE Milion let starej motor
Vznětové
1,4 TDI-PD (55 kW/75 koní) - od 2003 do 2005 (Euro 3), (51 nebo 59 kW/69 nebo 80 koní) - od 2005 (Euro 4) ANO
1,9 SDI (47 kW/64 koní) - 1999 ANO Mrtvola ale dost vydrží
1,9 TDI-PD (74 kW/100 koní) - 1999 ANO
1,9 TDI (96 kW/130 koní) - 2003-2006, pro verzi RS, RS asi nechce
Když Fabii I. tak bych se přiklonil k vznětové verzi. Protože benzíny jsou buď krámy nebo motory jejichž konstrukce sahá až do 60. tých let. Ale pokd s ní chce člověk jezdit krátké trasy, tak bych naftu nechtěl.
-> myschaak AZNP K.Hora: nuž
-> suri: neříkám že kupuju vše fabrický...ale třeba př.ložisko 1700kč,ta lambda stála 3200kč....a i možnost starších dílů je docela problém oproti feldě...ale tak je to další generace,to beru....
jinak ještě spotřeba u MPI cca 10l LPG!
jinak ještě spotřeba u MPI cca 10l LPG!
-> myschaak AZNP K.Hora: si tak , za kvalitné diely tie ceny proti felde už lietajú
mám takovouhle zkušenost....fábii máme něcomálo přes dva roky...je to 1.4mpi lpg....jediný proč to auto ještě mám že je tam ten plyn....pořídil jsem jí po passatu 1991 v td,passat byl těžkej luxus proti tý fábii,jezdí s ní teda z 95% mladá,já lítám s feldou 1.6 (fun) a z tý feldy mám teda rozhodně užitek z jízdy než z tý fábie...nevim,za 40tkm dám závady (druhá lambda+silenty ramen-s tím se to už kupovalo,pak přišlo těsnění pod hlavou,tyčky stabíku,oskákaný kotouče,obě zadní prasátka,ložiska př tlumičů,nejspíš vstřiky-ale to bude problém z lpg,př. ložiska)auto má teď najeto 105tkm poctivejch! cenově díly fábia není nic moc levnýho,autokelly nejsou díly!!!fun mi vyhovuje ve všem víc jak fábie
-> ferrari: tiež mám skúsenosť z 1,4 a nie ja okolo 10litrov mesto alebo v zime aj kratšie trasy mimo mesta , a bežne aj o liter viac ak si išiel v mraze kilometer ... je rozdiel jazdiť nonstop za 5-6 ako mať 6,5 v lete na ceste do chorvátska jeden deň v roku a ostatok roka 8-10l , treba porovnávať ozajstné priemerné ročné spotreby nie najlepšie
Sm eboli s kombajnom HTP 47kW vPrahe (4 dospelí batožina), najazdili sme dokopy cca 1000 km, po diaľnici stále tacho 150 km/h, často plyn na podlahe...spotreba 6,3 l/100...to som na 1,4 MPi nedosiahol ani s krátkou Fobkou, obsadenou iba vodičom a pri jemnej jazde. Pravda, HTP malo pneu 165 a 1,4 MPi 185...ale kámoš mal 1,4 MPi krátku a spotreba cez zimu blíuko 10l/100 a to jazdenie dôchsodcovský štýl...potom kúpil Fabku TDi a 4l/100...
-> Michal N 283: never rečiam kamarátom ale vyskúšaj si , htp má spotrebu proti 1,4 vždy lepšiu kombinovanú cca 7 z väčšej časti mesto
Michal N 283
má 9-ročnú Fabiu sedan 1.4 MPi 8V…má cez
100 000 nabehané,jazdí na tom jak blázen a berie približne
6–6,5 litra.…
úprimne povedané sa mi to nezdá, ale budiš...
má 9-ročnú Fabiu sedan 1.4 MPi 8V…má cez
100 000 nabehané,jazdí na tom jak blázen a berie približne
6–6,5 litra.…
úprimne povedané sa mi to nezdá, ale budiš...
-> ferrari: -> suri: chápem vás ,ale aj o tom to je,aký je typ a auta a aký je motor,jasné,že rozdielne vezme napr. sedan 1.4 alebo 1.6 benzín a inak kombi 1.9 ale to už je na každom,na čo chce auto využívať,a čo od neho očakáva,ja som len na to myslel a závisí to aj od toho,ako bude jazdiť a na čo ho bude používať....len taký príklad,mám kamaráta,čo má 9-ročnú Fabiu sedan 1.4 MPi 8V...má cez 100 000 nabehané,jazdí na tom jak blázen a berie približne 6-6,5 litra..to si myslím,že je vcelku úsporné vozenie,radšej ako trojvalec HTP...
-> suri: a nehovoriac o tom že narozdiel od benzínu sa dá nafta "zohnať" za ceny kdesi inde ako sú na čerpačkách a že tá sdi na tú naftu vyberavá nie je ... a tá cena je potom úplne ešte kde si inde
-> Michal N 283: ale je aj rozdiel jazdiť za 5 a za 12litrov na 100 kilometrov , ak je to ťažké tak si to zrátaj
5x1,5 = 7,5€ na 100km = 0,075€ na 1km = 2,3sk na kilometer
12x1,5= 18€ na 100km = 0,18€ na 1km = 5,4sk na kilometer , myslím že viac ako dvojnásobný rozdiel je dosť , spočítaj si že som najazdil len na couračkách okolo 5000km vezmem priemernú spotrebu 9l na 100km kedže vtedy ešte nebola taká zima a spotreba bola nižšie a počítajme
náklady na km = 4,06sk x 5000km = 20 335,05sk tj 675€
proti spotrebe 5l na 100km pri tej istej trase = 375€ chceš li 11 297sk , to je na 5000km ktoré mám len na felicii od začiatku oktobra rozdiel polovičný , to znamená že som mohol už mať kilometrov 10 000 ... -> skodovak: pořád pořád , porovnávame zase niečo neporovnateľné , ale neviem či bežná socka fabia 1,4 je lepšia ako 1,6 felda až na tú koroziu
5x1,5 = 7,5€ na 100km = 0,075€ na 1km = 2,3sk na kilometer
12x1,5= 18€ na 100km = 0,18€ na 1km = 5,4sk na kilometer , myslím že viac ako dvojnásobný rozdiel je dosť , spočítaj si že som najazdil len na couračkách okolo 5000km vezmem priemernú spotrebu 9l na 100km kedže vtedy ešte nebola taká zima a spotreba bola nižšie a počítajme
náklady na km = 4,06sk x 5000km = 20 335,05sk tj 675€
proti spotrebe 5l na 100km pri tej istej trase = 375€ chceš li 11 297sk , to je na 5000km ktoré mám len na felicii od začiatku oktobra rozdiel polovičný , to znamená že som mohol už mať kilometrov 10 000 ... -> skodovak: pořád pořád , porovnávame zase niečo neporovnateľné , ale neviem či bežná socka fabia 1,4 je lepšia ako 1,6 felda až na tú koroziu
-> Michal N 283: no nemáš celko pravdu, zabudol si na účinnosť a odladenie. Prečo 1,4 MPi 50 kW papaá na dlhších trasách okolo 6,5 l/100 a 1,4 16V 55kW okolo 5,5 l/100?
No ešte spotreba, ono je pekná vec nízka spotreba, ale zas môžu naskočiť iné náklady, to chce si zobrať nadobúdaciu cenu auta, cca plánovanú dobu používania, náklady na predpísanú údržbu, poistky, atď...a možno potom sa ukáže rozdiel...ale ďalšia vec je, že na benzíne je ozaj krása, že kúri po pár sto metroch (aj keď teda Fobia nie je práve vzorom rýchleho nástupu kúrenia (aspoň nie HTP a 1,4 16V).
No ešte spotreba, ono je pekná vec nízka spotreba, ale zas môžu naskočiť iné náklady, to chce si zobrať nadobúdaciu cenu auta, cca plánovanú dobu používania, náklady na predpísanú údržbu, poistky, atď...a možno potom sa ukáže rozdiel...ale ďalšia vec je, že na benzíne je ozaj krása, že kúri po pár sto metroch (aj keď teda Fobia nie je práve vzorom rýchleho nástupu kúrenia (aspoň nie HTP a 1,4 16V).
Akurátže Fobia je sakra malá...keď si ja sadnem (195 cm), za mňa už len dieťa do 10 rokov...
A motory? 1,4 MPi 50kW je lenivá mrcha (možno po poladení el. škrtiacej klapky je to lepiše), omnoho lepší je 1,4 16V 55kW, to naozaj vie jazdiť dlhšie trasy kľudným štýlom aj za 5l/100...MPi tak za 6,5...
Neviem, no, ak 1,4 MPi 50kW, tak potuniť tú el. šktiacu klapku a namontiť LPG...
A motory? 1,4 MPi 50kW je lenivá mrcha (možno po poladení el. škrtiacej klapky je to lepiše), omnoho lepší je 1,4 16V 55kW, to naozaj vie jazdiť dlhšie trasy kľudným štýlom aj za 5l/100...MPi tak za 6,5...
Neviem, no, ak 1,4 MPi 50kW, tak potuniť tú el. šktiacu klapku a namontiť LPG...
Nič v zlom ,ale už mi je to normálne smiešne,ako tuna väčšina rieši spotrebu,ani jedno auto predsa nejde na nulu a každý motor si zoberie svoje,či je slabší,či silnejší-bez spotreby nie je výkon.... a komu to vadí,nech si pustí v aute plyn a bude to mať za menej možno ![34](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/34.gif)
![34](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/34.gif)
Kedže už mám nejaký ten piatok aj ja doma Fapku, tak môžem dať nejaké info a moje dojmy, je to 2001 combi 1.9Tdi/PD, najazdených 170tis km, Na spotrebu som nikdy nejazdil, no v lete po meste mám tých 5,5L teraz v zime 6/6,5L, Ak nerátam "údržbu" ktorú som na nej pri kúpe urobil, tj, olej, filtre, a rozvody. Tak som mal akurát dve "závady" prasknutý koniec zadnej pružiny, a odídený silentblok v prednom ramene. Čo je ako tu už bolo spomínané bežná vec u fábie kedže je silent riešený do "I" a teraz sa už robia origo do "X" takže by to malo vydržať viac. Inak všetko funguje, sedadla hrejú, elektrika funguje, klíma klímuje...
Myslím že tá fábia PD 74kw je taký kompromis, to auto aj ide, aj spotrebu má normálnu a ceny ND nestoja majlant..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> suri: pořád to zůstane felda.. a ty motory nevim no,nějak mi nevoněj i když to jede ok..
-> skodovak: ale dá sa kúpiť aj slušná 1,6 felda vo výbave
-> suri: Pokud se kupovat bude,posilovač je podmínkou,a mechanicky jak co,motor mi nevadí,nápravy jak co,ale pořád seš jinde než s feldou minimálně jízdně atd,neni to taková trojkolka a prostě z bodu A do bodu B tě to podle mě doveze daleko příjeměji. A ta cena neni tak děsná. Když vezmeš v potaz vyvařovat prasečsky vyvařenou feldu,celé přetěsnit,celej podvozek udělat,motor je ten slabej atd. tak sem finančně na víc než půl Fábky.. třeba
-> Nwkt: Potřebuju verzi LONG nejde mě ani tak moc o lidi (to se jede taky tak 3x za rok někam), ale potřebuju aby se mě tam vlezli dveře aspoň 2100 mm vysoké nejlépe tak 10 ks když řeším RDčka.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Čokin: Tak zase já vzadu vozim lidi 3x do roka. Tak je mi to buřt, ale stejnak kupé by bylo lepší ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Rooney: Nééé pouze Fauvéčko, OT-64 má kapánek vyší spotřebu
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Mám tu samou v sedanu má nalítáno 180tis. a žere mě do 7 litrů momentálně jezdím za 6,5. Jezdím spíš krátké trasy a nemužu si benzín vynachválit už je proto, že to hned topí. Co se týká udržby a nahradních dílů tak mě to hodně připomíná novodobou 120ku. Asi nejhorší a to mě mrzí jsou jízdní vlastnosti v zimě, je to těžká neovladatelná mrcha, musí mít fakt kvalitní pneu jinak si to dělá co chce, bohužel já ji mám bez ABS![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Čokin: OT-64?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![135](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/135.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> skodovak: len aby to malo aspoň ten posilovač , s korozíí si pomožeš ak trafíš dobrý kus pomôžeš si celkovo , ale mechnicky nič moc
-> castrol: ja už nepremýšlam , len zohnať peniaze
no pomůžu si minimálně k ne nakaši schnilé kastli a věčným jiným problémům,pomůžu si k posilovači pro ženskou potřebnýmu,o velikost tu nejde a honění výkonů taky ne. Když pominu výměnu předních ložisek nic špatnýho sem na tom autě nic nezaznamenal..
-> suri: 2 roky cas tak mam nad cim premyslat
Nwkt 22.01.12 12:46:38 napsal: → suri: A fabie neni malá? Malá je i oktávka
vzadu místa 0,0000nic
Proto můj další spotřebák bude Transportér![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Proto můj další spotřebák bude Transportér
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: ja ti zase viem vyrozprávať kopu iných príbehov , hlavne tých s dvomi lambdami , že to po 250tkm nemalo tlaky - podotýkam motor udržovaný olej menený to isté sviečky , spomeniem iné chyby , ujov kolega to mal v autoškole , pod 11 mesto nezajazdil . v záruke menená 2x RJ , 2x ko vstrek , lambdy ani nespočítal čo sa namenil a nikdy to pod 9litrov kombinovanú neurobilo , bežne do servisu chodia také čo majú 60tkm rozvod ako štranky - to je aj štýlom jazdy , tesnenia pod hlavou ko vesmes okolo 70tkm , presahy sú vec ktoré má jedna z 10tich podotýkam žiadna nebola uvarená , dynamika veľmi chabá , je to strašne priškrtené , v kombíku naloženom si rád ak ideš a neriešiš že ideš 3/4 rovinatej cesty medzi 3-4 a pod . , osobne si myslím že sú tam lepšie motory ako je tento , už aj ten sdi čo mechanicky pol melona km otočí bez problému
-> suri:
MPi 50kW měl strejc a sloužila dobře při spotřebě něco nad 7 litrů. Zas je to celkem jednoduchej a odolnej motor.
MPi 50kW měl strejc a sloužila dobře při spotřebě něco nad 7 litrů. Zas je to celkem jednoduchej a odolnej motor.
skodovak 22.01.12 12:37:53 napsal:
→ palinator: taky pokoukávám po Fábce MPi pro maminu do
práce místo felcky na tom krámu se jen furt něco dělá..![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
TDi opravdu nemá smysl na jízdu do práce,vidim tu chybu u bráchy s Octou..
už jen to zahřívání 10–15min si pomôžeš
→ palinator: taky pokoukávám po Fábce MPi pro maminu do
práce místo felcky na tom krámu se jen furt něco dělá..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
TDi opravdu nemá smysl na jízdu do práce,vidim tu chybu u bráchy s Octou..
už jen to zahřívání 10–15min si pomôžeš
-> Nwkt: však říkám , tá fábia ak by bola tak za symbolickú cenu a predsa tá spotreba je o dosť nižšia , proti feldovým 10-11 aktuálnym , malé je to ale čo, na čas si vystačím
-> palinator: MPi ani zadarmo /bez urážky , na ten wagen mám svoj názor a po htp a 2,0 je to asi najväčší omyl koncernu / ... 1,4 55kw síce nejede ale ani veľa nežerie , tá 75kw sa mne osobne nepáči , krúťák tuším rovnaký akurát výkon vysoko a moc často to nevyužiješ , teda hej ale zabiješ spotrebu
BTW na tej našej 59kw octe mám pred jazdou /60 a 60km =120 celkom/ vynuloval pc a po príchode domov spotreba na ňom 6,2l , je to v zime , síce na čistej mokrej ceste ale na zimákoch , 4 ťažký ludia , a cesta tam prakticky len kopce , musím dať plnú a prepočítať to ale zdá sa že to sedí
BTW na tej našej 59kw octe mám pred jazdou /60 a 60km =120 celkom/ vynuloval pc a po príchode domov spotreba na ňom 6,2l , je to v zime , síce na čistej mokrej ceste ale na zimákoch , 4 ťažký ludia , a cesta tam prakticky len kopce , musím dať plnú a prepočítať to ale zdá sa že to sedí
-> suri: A fabie neni malá? Malá je i oktávka
vzadu místa 0,0000nic
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> castrol: ja by som už malé auto nikdy nechcel , fábiu uvažujem , chcel ju dať dcére ale mám taký pocit po tom ťukanci a odídenom serve že sa to zmení... aj to jedine za cenu a spotrebu , prehodiť interiér porobiť drobnosti od von a jazdiť
-> suri:
Jo, ale tak TDI stejně za studena honit nebudeš (matka obzvlášť), SDI i TDI nebude topit, ale SDI se zase nic neposere. MPI hodně žere, ještě je varianta 1.4 16v - s tou máme dobré zkušenosti krom dynamiky (55 kW verze).
Jo, ale tak TDI stejně za studena honit nebudeš (matka obzvlášť), SDI i TDI nebude topit, ale SDI se zase nic neposere. MPI hodně žere, ještě je varianta 1.4 16v - s tou máme dobré zkušenosti krom dynamiky (55 kW verze).
-> palinator: taky pokoukávám po Fábce MPi pro maminu do práce místo felcky na tom krámu se jen furt něco dělá.. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
TDi opravdu nemá smysl na jízdu do práce,vidim tu chybu u bráchy s Octou.. už jen to zahřívání 10-15min
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
TDi opravdu nemá smysl na jízdu do práce,vidim tu chybu u bráchy s Octou.. už jen to zahřívání 10-15min