skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kundík Bosch
-> kury: ona výhoda Poršího kladívka je to, že na něj jde v poho prásknout Bosch kondík a nemusí se nic upravovat ;). Teda krom opilování kontaktu kondíku.
Kluci a je něco špatného na tomhle kladívku Bosch přímo pro škodovku kod:BO 1237013307, že volíte z jiných aut?
-> vhml: Sháním pořád :) Tak kdo elektra znalí poradí adekvátní náhradu za skončenou výrobu těchto kondíků ?
-> TTomas: já ne, Urbi je sháněl ve velkým. Radši bych Beru bych našel nějakou alternativu též od Bosche.
-> Kubis09: Tak to nejspis nebude. PIsu ti zpravu.
-> Kubis09: Jo civka je draha o tom vim. Do vecera budu mit info o dostupnosti levnejsich a kdyz nebudou, tak si od tebe neco vezmu 

220 kč kondík a 220 kč kladívko,
víčko rozdělovače 270 kč
a palec 200 kč
cívku umím taky sehnat, ale ta stojí přes litr...
vše je od BOSCHE
víčko rozdělovače 270 kč
a palec 200 kč
cívku umím taky sehnat, ale ta stojí přes litr...
vše je od BOSCHE
-> Kubis09: super..cena? Pokud by bylo i vicko, palec mozna i civka, tak bych si asi vzal celou nahradni sadu.
ten kondík a kladívko dokážu sehnat od bosche kdyby někdo chtěl...
-> vhml: Tak jsem zapatral a stejna nahrada od Beru ma mit kod ZK256
Mam ale i v jednani Bosche. Kdyby to dopadlo chces vzit taky nejakej?

Průser jak vrata hoši. Výroba těch kundíků byla zastavena už v 11/2010 bez náhrady. APM je skladem nemá, Bosch už také ne… Jediný řešení je náhodně je někde objevit, případně najít náhradu.
Tuší někdo čím a z čeho je nahradit?
Tuší někdo čím a z čeho je nahradit?
Budu-li objednávat kondík a kladívka, budete je někdo chtít taky? Cena cca 400 + případná pošta
-> TTomas: já pořídím jen kundík a kladívka, možná časem cívku pro pocit sucha a bezpečí.
Či má nějakou výhodu použít i hlavu a palec?
Kde si v hlouby diskuze o cívkách byly zmíněny dva typy palce, 1kOhm a 5kOhm. Jakej bude lepší?
Či má nějakou výhodu použít i hlavu a palec?
Kde si v hlouby diskuze o cívkách byly zmíněny dva typy palce, 1kOhm a 5kOhm. Jakej bude lepší?
Leč plastový bazmek jde úplně zrušit a nahradit jen kabelem. Je to jenom takovej držáček
-> vhml: ak ještě to upřesním, číslo kondíku sedí, kladívka ale mám jiná 1 237 013 044
-> havlik: jj obojí pasuje po lehké úpravě.... kladívka drží jen na jednom šroubu - co se šteluje odtrh a na kondiku se musi trochu upravit plastovy bazmek co se zasunuje na rozdělovač.
-> havlik: jj obojí pasuje po lehké úpravě.... kladívka drží jen na jednom šroubu - co se šteluje odtrh a na kondiku se musi trochu upravit plastovy bazmek co se zasunuje na rozdělovač.
-> havlik: po úpravě ano
-> vhml: a kondík a kladívko pasují na seriovej škoda rozdělovač?
-> vhml: Zajimavej mix....Vw, Porsche, Alfa, Mazda
Kazdopadne diky za uzitecne info. Co vse bude objednavat?


Kazdopadne diky za uzitecne info. Co vse bude objednavat?
Záhada odhalena
Kundík: 1237330275
Kladívka: 1237013141
Pak je v nabídce ještě
hlava rozdělovače: 1235522056
palec: 1234332107
a cívka Bosch: 0221119030
Kundík: 1237330275
Kladívka: 1237013141
Pak je v nabídce ještě
hlava rozdělovače: 1235522056
palec: 1234332107
a cívka Bosch: 0221119030
Ví někdo číslo případně původ toho Boschího kondíku? Fido to nemůže najít prej
-> vhml: jestli oboje za 450, tak to skoro vem u Vostrýho...
-> fido06: dík, pamatuješ i cenu? Můžu si pro to zaject k Vostrýmu za nějakejch 450 pohromadě, ale nemám představu co to stojí v běžným krámu...
-> suri: používá to ledacos a ne jen HTP...
-> vhml: v tom případě neřeš vyřešené ;).
-> vhml: v tom případě neřeš vyřešené ;).
-> vhml: to je tiež pravda , a čo nejaké zapalko elektronické kde sa dá riadiť predzápal?
-> vhml: zítra Ti pošlu katalogové číslo, kupoval sem kladivka i kondik...
-> suri: rozdělovač je nutno zachovat kvůli regulaci nastavené přímo pro konkrétní motor.
Nejde mi ani tak o tu silnější jiskru, ale jen o bezporuchovost.
Nejde mi ani tak o tu silnější jiskru, ale jen o bezporuchovost.
-> m8rinek: myslíš tie htp moduly ktoré sa vôbec ale vôbec neserú ? :-)
-> m8rinek: Hyjena je felda. Tenhle modul maj systemy BMM a 1,6MPI. HTP civky by sly pouzit stejne dobre jako MPI lista, ale je problem se signalama... Rozdelovac chci zanechat kvuli regulaci.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nevim co je hijena, nicméně já uvažoval nad zapalovacíma modulama z HTP, kde je každá cívka buzena TTL signálem, ale rozhodne bych nezanechával stávající rozdělovač....
-> vhml: dej bosch kundík a neřeš (ps: existujou SZa v ID icq má...)
-> vhml: dej bosch kundík a neřeš (ps: existujou SZa v ID icq má...)
-> vhml: Ale ten palec je sirsi a neni tam presny casovani. U toho VN nehraje roli nejakej ten stupen.
-> vhml: podľa mňa by to nemalo úspech iný ako silnejšiu iskru , prečo nie origo riešenie zo snímačom otáčok a tomu spraviť obvod aby to pálilo podľa skutočnej polohy piesta pred Hú a nie podľa vyťahaných pružiniek odstredivky , ko rozvodu a volného komínku
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jakto že tam není přesnost? Vždyť by to dávalo impulsy stejně jak do zapalovacího kabelu. AKorát s tou mezírkou, kterou VN překoná by byl problém
-> vhml:
A palec aby ti fungoval jako prepinac? To asi tezko cece. Tam neni zadna presnost a hlavne mezi kontakty a palcem je mezirka. Ale uvaha to je. Lepsi by bylo nechat na laseru vypalit z plechu ruzici s otvory a dat ji na osku. K ni dve opticky zavory a bylo by 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: já bych to rozhodoval z hlavy rozdělovače. Nechat kompletní rozdělovač s regulacena. Do prostředního kontaktu v hlavě přivést napětí, který to bude odpalovat a z vývodů pro jednotlivý kabely to natáhnout do lišty. Ze dvou vývodů z hlavy do jednoho kabelu v liště, z druhejch dvou vývodů do druhýho kabelu.
Kdyby me nekdo zasponzoroval - poskytl ten modul za rozumnou cenu tak se do toho dam.
-> vhml: No dle me to je tak, ze modul je zapojen na + a - a treti drat je signal - ridici pulzy TTL. No a pri sestupny nebo pri nabezny hrane to hazi jiskru. Takova je teorie, ale potrebuju modul, abych to vyzkousel 
O MPI liste jsem uvazoval. Dokonce jsem ji koupil tehda na pokusy, ale problem je, ze by byly potreba dvoje kontakty. Pac ta lista pali dva a dva valce spolu a je potreba se rozhodnou ktera dvojice ma palit.

O MPI liste jsem uvazoval. Dokonce jsem ji koupil tehda na pokusy, ale problem je, ze by byly potreba dvoje kontakty. Pac ta lista pali dva a dva valce spolu a je potreba se rozhodnou ktera dvojice ma palit.
A co tam rovnou dát lištu a rozdělovačem jí jenom dávam impulzy?
Místo kabelu cívka-rozdělovač tam dát nějaký napětí, který ovládá lištu a zapalovací kabely nahradit jenom drátkama do lišty? Nejsem elektrikář, ale strojařsky mi to funguje :-)
Místo kabelu cívka-rozdělovač tam dát nějaký napětí, který ovládá lištu a zapalovací kabely nahradit jenom drátkama do lišty? Nejsem elektrikář, ale strojařsky mi to funguje :-)
-> m8rinek: vím že fido ví, ale u mladý na něj nemám icq :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: rozumím, velmi zajímavá myšlenka. Jestli mám dát 500 za boší kundík a kladívka, nebo za modul... Jen jsem vůbec nepochopil jak to zapojit :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: rozumím, velmi zajímavá myšlenka. Jestli mám dát 500 za boší kundík a kladívka, nebo za modul... Jen jsem vůbec nepochopil jak to zapojit :-D
-> vhml: ten kondík mám doma... ešte som ho neodskúšal ale podľa toho jak sa zapája bude asi s užofkového rozdelovača...ale nevidím problém ho dať na M-kovy ... ija to budem dávať...akurát sa bude musieť spraviť kábel na prepoj indučka rozdelovať faston-faston..
-> vhml: Naco zjistovat krivku? Pokud ti to jezdi, tak s tim modulem to bude to same. Kontakty v rozdelovaci by jen rikaly kdy palit. Tim by odpadl kondik. Ja bych to zjistoval, zapojeni, lec je problem, ze na aukru jsou moduly za 500, na to se mzuzu vysrat :-)
-> vhml: fido ví... nějaký audi tušim...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: očekávám tě na brigádu na zapojení a zjištění neznámé křivky průběhu upraveného rozdělovače
Na kondik srat, tohle je dle me lepsi cesta: skoda-virt.cz/cz/.../1341
83-zapalovaci-modul-z-hyje
ny-na-rozdelovac
Jen ten modul ziskat za levno na pokusy...
Jen ten modul ziskat za levno na pokusy...
Vzhledem k tomu, že nám na Běšinech odešlo nejenom čerpadlo, ale i ČSSR kundík, je třeba radikálnější změna. Aneb tuší někdo z kterého auta může pocházet tento kousek? tym-motorsport.cz/cz/.../
Kondenzator_Bosh