skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Záhadný Sedr :) prosím o pomoc s identifikací
13:12:10
06.01.2011
06.01.2011

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
nevim, od tý doby sem zas tak moc nenajezdil
11:28:27
06.01.2011
06.01.2011

ferrari
-> Peťa Klíč: čiže 112/190? Si aj tak myslím, že to bude bohatšie, akoby malo...nemáš vysokú spotrebu?Lebo keď som dal do SEDR120 112/190 (miesto origo 108/190), tak sa spotreba zdvihla o cca 2l/100km a motor nejak oťažel (bolo to príliš bohaté).
07:22:13
06.01.2011
06.01.2011

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> ferrari: dal jsem tam trysky z toho zdechlýho karbece, podle čísel to je na 135ku 

21:03:43
05.01.2011
05.01.2011

ferrari
No, to je to, čo vravím aj ja...ale tiež, na staršom karbe sa nemusí dobre otvárať 2. komora a to mohlo skresliť výsledky toho EDSR105...aj kamarát mal na 120tke karbec EDSR105 a bol dos spokojný, pretože jazdil prevažne v stredných otáčkach, kde bol EDSR105 lepši, ako SEDR120...
Jo, a mám ten SEDR1203 aj ekonstat?
Jo, a mám ten SEDR1203 aj ekonstat?
17:32:08
05.01.2011
05.01.2011

mishom
-> mafes: ja som mal chvilu na 120 , edsr zo 105 21/22 a islo to dost dobre v malych a strednych otackach ale vo vysokych to uz nebolo ono
16:39:10
05.01.2011
05.01.2011

ferrari
-> Peťa Klíč: a aké tam máš teraz trysky? na prvej komore osadenie 115/200? lebo to by bolo dosť bohaté, ESDR21/22 mal na prvej komore 105/185 (staršie verzie pred ´81 105/170)...
15:06:11
05.01.2011
05.01.2011

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> mafes: nevim........... ještě s původníma tryskama jsem na D1 bral v kopcích feldy jak nic.. a zarážel do sedadel taky krásně.. ale nemám vyzkoušených tolik karbů abych mohl říct jo / ne, původní karb přestával spolupracovat, přehříval to a žral a to i po rozborce a koupeli.. tak jsem probral svou tajnou sbírku, vzal jsem ten co mi kdosi dal jako nepoužitý a nacpal jsem ho tam.. přetryskovával jsem později jen kvuli díře v plynu na rozjezdu.. 

18:51:16
04.01.2011
04.01.2011

ferrari
No stále záleží s čím to porovnávaš ;-) voči SEDRu 120 (dif 20/24) to extrémy rozdiel nebude a ak trebárs na pôvodnom SEDRi viazne 2. komora, zak to s týmto 21/22 môže byť aj lepšie...
Ale ak porovnáš 21/22 s nejakým SEDRom130 (dif. 22/24), tak rozdiel bude veľký...preto som sa pýtal, na aký motor to chceš...
Ale ak porovnáš 21/22 s nejakým SEDRom130 (dif. 22/24), tak rozdiel bude veľký...preto som sa pýtal, na aký motor to chceš...
15:40:13
03.01.2011
03.01.2011

mafes
-> Peťa Klíč: a jak to jede?? Jsou ty difuzory moc znát?
13:49:29
03.01.2011
03.01.2011

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
tak aspoň vim konečně z čeho mam karbec v rapidu :-D akorát sm do něj narval původní rapiďácký trysky 

13:10:55
03.01.2011
03.01.2011

ferrari
Ja bez odpojovača jazdím cca 5 rokov a no problem...a nič neblafne. A pritom v zime mám nastavené voľnobežné otáčky okolo 900-950...
A difúzory sa keď tak tak prefrézujú/prevŕtajú...le n neviem, či potom origo osadenie tryskami/vzdušníkmi bude fungovať (myslím origo vzhľadom veľkosti difúzora).
-> mafes: a na aký motor to chceš? A je problém to proste vyskúšať a podľa toho sa zariadiť...
A difúzory sa keď tak tak prefrézujú/prevŕtajú...le n neviem, či potom origo osadenie tryskami/vzdušníkmi bude fungovať (myslím origo vzhľadom veľkosti difúzora).
-> mafes: a na aký motor to chceš? A je problém to proste vyskúšať a podľa toho sa zariadiť...
01:40:31
03.01.2011
03.01.2011

TAZ1500
-> mafes: nevim odkud si ale jesi si ze severnich čech tak ho hod jirousovy on ti difuzory prelisuje jinak nevim kdo se zabejva karburatorama a ten odpojovač tam je dobra vec 1203ky v lete i když s dobrym motorem a ne zadny hajzlem zakarbonovanym po vypnuti zapalovani jeste parkrat blafly ale dej si tam sedrovej ten co tam ma bejt edsrko nemel zadnej zazrak taky to poblafavalo
22:29:43
02.01.2011
02.01.2011

mafes
No ty difuzory jsou jediné, co mě odrazuje, ale zase představa mít fungl nový sedřík je lákavá 

21:54:12
02.01.2011
02.01.2011

afro100
-> bibendum30: Jirko to uz som sem hadzal 27.12.10 15:52:10 a neni tam
21:19:28
02.01.2011
02.01.2011

bibendum30
Zkus pohledat tady : skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/cs?page=tech_...
21:17:57
02.01.2011
02.01.2011

ferrari
PS - dif. 21/22 mal EDSR105, takže na 105ku bude tento karbec OK...aj na 120cku, len možno nepôjde tak dobre vo vysokých otáčkach...
21:16:25
02.01.2011
02.01.2011

ferrari
No dpojovač, no problem...bez odpojovača to pôjde bez problémov...no, tie malá difúzory...hm-hm...ale na 105ku, 120tku by to mohlo ísť, lepšie to pôjde v mižších a stredných otáčkach, horšie vo vysokých...
19:28:35
02.01.2011
02.01.2011

afro100
-> mafes: odpojovac ? naco? len dalsie zlo ... ked uz, zozen odpojovac na EDSR, ten sa dava zboku, len vyhodis jednu zaslepku a nemusis nic vrtat
18:35:02
02.01.2011
02.01.2011

mafes
-> TAZ1500: Jojo přesně :) očíhl jsem to a je to teda 100% to, co říkáš. I to ovládání plynu sedí.. No mi jde o to, že bych jej přetryskoval a dal jej do kupy, protože je fungl nový, opravdu nikdy nejetý, akorát mě trochu štvou ty malé difuzory. A ten odpojovač, když tam provrtám tu záslepku, tak by tam měl jít dát ne?
21:00:32
31.12.2010
31.12.2010

afro100
-> TAZ1500: ma nick darklord
20:59:46
31.12.2010
31.12.2010

TAZ1500
img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/6739_2010-12-31_
20-31-18_4.jpg
zde je otryskovani obou sedru u 1203jek nevim presne kdo dela ekatalog ale jesi sem chodi dejte mu vedet at doplni udaje u karburatoru
zde je otryskovani obou sedru u 1203jek nevim presne kdo dela ekatalog ale jesi sem chodi dejte mu vedet at doplni udaje u karburatoru
00:31:43
28.12.2010
28.12.2010

TAZ1500
je to 1203 obsah 1200 a na ovladani plynu je tam takovej ohnutej plech ne?cely to bylo ovladany takovou ohnutou kulatinou kera mela na sobe silonovej kroužek kerej byl nacpanej v kastli hned to bylo vybehany a když se moc nasponovalo lanko tak si to za jizdy samo pridavalo a ubiralo a desne to vrzalo a jestek tomu vsemu to melo plynovej pedal jen takovy Zko z kulatiny bylo za trest s tim jezdit a do skodovky to nedavej ani omylem lip ti nepojede jen to bude žrat jednou tolik a absence odpojovače volnobehu tam je z duvodu že je ten karbec moc blizko kastle a nevejde se tam
15:55:40
27.12.2010
27.12.2010

afro100
-> mafes: tak mrkni dnu, podla cisel na vzdusnikoch a tryskach dohladas v tej tabulke co to je zac
15:54:50
27.12.2010
27.12.2010

mafes
-> afro100: Mno jak koukám, že dle difuzorů to nebude to pravé ořechové...
15:52:55
27.12.2010
27.12.2010

mafes
-> Kuladmin: neboj k fotu se dostanu, jen co nabiju foťák 

15:52:10
27.12.2010
27.12.2010

afro100
1203 skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/cs?page=tech_...
na parametre karbu nemusis nic hladat ale staci sa pozriet dovnutra
na parametre karbu nemusis nic hladat ale staci sa pozriet dovnutra
15:51:57
27.12.2010
27.12.2010

Kuladmin
Tak dej aspon foto ne??jak mame vedet na co ty koukas 

15:49:26
27.12.2010
27.12.2010

mafes
Zdravím chlapi, potřebuju helfnout. Kdysi dávno se ke mě dostal úplně fungl nový karbec SEDR. Není na něm na pohled nic zvláštního, jen absence odpojovače volnoběhu a prapodivný bazmek na otevírání první komory. Jeho číslo je 2935. Myslel jsem, že je to z 1203, nicméně ten jsem tu měl a držák na lanko plynu měl úplně jiné. Babo raď, co to je. Rád bych jej využil jako náradu za můj umírající SEDR, na který teď jedu, nicméně nemám páru parametry toho karbu. Jinak nechoďte na mě prosím s googlením. Hledal jsem celkem dost a nic moc užitečného jsem nenašel, proto se obracím na vás.