
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 742.135 úprava pro zahraničí
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Co jsem potřeboval vědět jsem se dozvěděl
Zastavil:Vita
-> palinator: je fakt tak blby, ze to robi 

-> afro100:
Toho jsem si všim...
Tohle je nějakej pseudoTomaso a nevim jestli to jen dělá nebo je fakt tak blbej.
Toho jsem si všim...


-> palinator: 434, to neni tomaso ...



No do psí prdele, tady jsou nějaký dvojčata, jsou si podobný jak vejce vejci.. já mám dneska snad podruhý halušky.


-> Tomaso435:
Nic ve zlém..

No, ja som mám 125ku z Nemecka bol tam pre zmenu čosik, ako EGR...
-> Vita: je to neužitečna wifikundace vyhazej to z toho
a to jako proc,,,, spamovat ste zacaly vi tak si zamette pred svim prahem laskave,,,
-> petr s: co takhle si zopáknout překlik - ban do roku 2015 u -> Tomaso434: 

tak jako ja vim ze nekery sou tady nejchitrejsi na svete že no,,, ja nevym vsecko a nestidim se za to,,, nevim proc bich mel ze sebe dat neco co nejsem,,,
-> Tomaso434: chitrej jako vi

co sem napsal svuj nasor,,, to se nesmi nebo co,,, kasdej neni tak chitrej jak vi no
-> Tomaso434: ?
-> Tomaso434: uz zase ?
-> Tomaso434:



ja mislim jestly to neni turbo jakoze vyvod na nej,,,
Tak jsem už viděl více motorů 742.135 s úpravou sání, vesměs to byly motory z Německa. Protože jeden takový motor mám doma, udělal jsem pár ne zrovna povedených fotek a rád bych se zeptal zkušenějších k čemu tato úprava sloužila. Jedná se v podstatě o prodloužené sání, kde v tomto prodloužení je perforovaná trubička, která je vzájemně propojena benzínovou hadicí. Předpokládám, že to sloužilo jako podpora při startování po delším odstavení vozidla
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Co jsem potřeboval vědět jsem se dozvěděl
Zastavil:Vita