-> afro100: Já ho ale nemam odtud, nicméně se mi líbí bejt zase IN a používat slova, co dneska letí
-> vhml: Je to podle návodu z netu, ti ho kdyžtak pošlu emilem
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Životnost čerpadla Pierburg Škoda 1203
09:56:15
29.09.2010
29.09.2010
Luky
15:05:29
28.09.2010
28.09.2010
vhml
-> Luky.: a to mas to premosteni od Cizaka? Ja taky premejslim ze si to necham udelat, protoze mam opaleny kontakty
14:28:09
28.09.2010
28.09.2010
afro100
Luky. 28.09.10 14:26:46 napsal:
... hustodémonskykrutopřísný ...
sa tu to slovo zacina rozmahat
... hustodémonskykrutopřísný ...
sa tu to slovo zacina rozmahat
14:26:46
28.09.2010
28.09.2010
Luky
-> vhml: áno. Mam to přemostěný relátkem, aby se neopalovaly orginální kontakty. A to relé tak častý cvakání nezvládá a přestane fungovat, přestože spálený nevypadá. A chvíli mě trvalo, než jsem zjistil zda je chyba opravdu v relé, nebo třeba v cívce čerpadla. Ale na 99% je to to relé. Takže koupim nějaký hustodémonskykrutopřísný relé a to snad vydrží
19:28:31
27.09.2010
27.09.2010
vhml
-> Luky.: na motce?
11:50:34
27.09.2010
27.09.2010
Luky
Ha, asi jsem odhalil tu závadu-nezávadu na origo čerpadle, takže možná nahrazovat nic nebudu. Ještě uvidíme, kdyžtak si z tohodle tématu něco vyčtu
22:44:47
26.09.2010
26.09.2010
minno
MOLSO 22.09.10 19:28:35 napsal:
→ afro100: maa ale ja davam pridavny filtrik za čerpadlo
no ale ty máš klasickú AC pumpu, tam už jeden filtrík je a prídavný je naozaj preto lepšie dať za pumpu. Na elektrickej pumpe ale žiadny filter nie je, preto treba dať filter pred pumpu, presne ako píše afro, aby sa nezanášala ani pumpa....
→ afro100: maa ale ja davam pridavny filtrik za čerpadlo
no ale ty máš klasickú AC pumpu, tam už jeden filtrík je a prídavný je naozaj preto lepšie dať za pumpu. Na elektrickej pumpe ale žiadny filter nie je, preto treba dať filter pred pumpu, presne ako píše afro, aby sa nezanášala ani pumpa....
11:00:08
25.09.2010
25.09.2010
m8rinek
-> Luky.: napiš fidoj06, má nějakou z eBay a i s dopravou vyšla supr....
22:32:14
24.09.2010
24.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 24.09.10 10:54:26: Ty malý hranatý má Křenek už asi za 1360,- co jsem naposled kupoval, zkus Křenka za kolik aktuálně umí tyhle válcový když jsem scháněl já byl nejlevnější.
10:54:26
24.09.2010
24.09.2010
Luky
Facet (asi menší, hranatý) je k mání i na škodateamu, cca za 1600
10:39:29
24.09.2010
24.09.2010
TTomas
10:32:30
24.09.2010
24.09.2010
TTomas
-> Luky.: a co toto?
www.motorsportshop.cz/pro duct/.../benzinova_pumpa.h tml
Podle toho co tu pisete vyjde nejspis i levnejc nez z 1203.
www.motorsportshop.cz/pro duct/.../benzinova_pumpa.h tml
Podle toho co tu pisete vyjde nejspis i levnejc nez z 1203.
09:59:24
24.09.2010
24.09.2010
Petrson
a máte někdo zkušenost tímto typem? 7.21440.53.0
09:53:36
24.09.2010
24.09.2010
Luky
-> m8rinek: Na AT to taky dávají, ale jak řikam, přečetl jsem několik nářků od těch, kterým to neběhá uplně 100%. Proto bych asi radši toho Pírburga i za vyšší cenu (nehledě na to, že doma určo nějakýho máme), protože ten se zdá bezproblémový
19:10:39
23.09.2010
23.09.2010
m8rinek
-> Luky.: je pravda, že primární určení je jinam, já jim nahrazuju elektrický Hondí čerpadlo...
14:18:00
23.09.2010
23.09.2010
Luky
-> m8rinek: Mikuni je taky alternativa, ale občas s tim má někdo v AT problém jako že to začně žrát výrazně víc, houpe volnoběh, nestíhá to dávat ve vysokých otáčkách a tak. A jak se tak znam, určitě by to potkalo i mě Takže ten Pierburg mě láká s ohledem na dobré zkušenosti všech ostatních uživatelů, kdežto u podtlaku jsou dobré zkušenosti jen některých uživatelů
EDIT: čili životnost Mikuni je bezproblémová, jen může být problém to správně naladit
EDIT: čili životnost Mikuni je bezproblémová, jen může být problém to správně naladit
11:14:51
23.09.2010
23.09.2010
m8rinek
A co zkusit něco nového? www.mikuni.com/c-fuel_pum
ps.html
e: cena čerpadla mikumi je cca 1500 a životnost je spíš nesmrtelnost... zrovna tu mam jedno na stole...
e: cena čerpadla mikumi je cca 1500 a životnost je spíš nesmrtelnost... zrovna tu mam jedno na stole...
22:26:07
22.09.2010
22.09.2010
TAZ1500
tady o tom mluvi trochu vyrobce ale takle umisteny bylo pouze 1 roky pak presli s čerpadlem pod auto je to z dilensky priručky roku 1992 to se montovalo jste za priplatek a kvuli nespolehlivosti a chybejicimu odbublinkovavači se spetnou vetví na neho u modelu 1992 narazite jen težko to že to nekomu zatim drži je jen otazka času ale pokud se použiva tak jak bylo montovany od roku 1993 tak je 100% spolehlivy a vydrži životnost motoru což u 1500ccm bylo kolem 250 000km
21:53:45
22.09.2010
22.09.2010
aceboss
TAZ1500 22.09.10 13:47:55 napsal:
→ Luky.: cena je uměrna kvalite jediny co u tohodle
čerpadla se musi dat odbublinkovavač z favorita když to das jenom mezy
nadrž a karbec tak ho spališ musi u nej bejt vratna vetevJá ho jezdím na eRku na přímo asi 3 roky a třeba Peca ho měl taky tak a žádný problém ani s přetlačováním ventiklu.....nikdy nebyl
→ Luky.: cena je uměrna kvalite jediny co u tohodle
čerpadla se musi dat odbublinkovavač z favorita když to das jenom mezy
nadrž a karbec tak ho spališ musi u nej bejt vratna vetevJá ho jezdím na eRku na přímo asi 3 roky a třeba Peca ho měl taky tak a žádný problém ani s přetlačováním ventiklu.....nikdy nebyl
21:50:34
22.09.2010
22.09.2010
aceboss
Luky. 22.09.10 12:56:12 napsal:
→ TAZ1500: A to je to co jsem sem dával v odkazu?
Na netu jsem ho našel nové cca za 2200. Je to normální cena? Představoval
bych si klidně o litr nižší Uplně normální cena jeá bral poslední z MB(skladů)
a cena byla něco kolem 2500 Já měl teda slevu ale i tak je to pálka
→ TAZ1500: A to je to co jsem sem dával v odkazu?
Na netu jsem ho našel nové cca za 2200. Je to normální cena? Představoval
bych si klidně o litr nižší Uplně normální cena jeá bral poslední z MB(skladů)
a cena byla něco kolem 2500 Já měl teda slevu ale i tak je to pálka
19:29:49
22.09.2010
22.09.2010
afro100
-> MOLSO: no tak ja tam momentalne nemam nic, ale davam aj ja este jeden medzi cerpadlo a karb
19:28:35
22.09.2010
22.09.2010
MOLSO
-> afro100: maa ale ja davam pridavny filtrik za čerpadlo
19:27:15
22.09.2010
22.09.2010
afro100
-> MOLSO: pred cerpadlo, rozumej medzi nadrz a cerpadlo, aby sa nezanasalo cerpadlo,
ved aj obyc. skodovacka mechanicka pumpa tak ma nie ?
ved aj obyc. skodovacka mechanicka pumpa tak ma nie ?
18:59:03
22.09.2010
22.09.2010
havlik
-> MOLSO: já mam před i za
18:58:30
22.09.2010
22.09.2010
MOLSO
-> Discovera: pred čerpadlo ? nie za ? prečo ?
17:58:02
22.09.2010
22.09.2010
vhml
-> TAZ1500: drží to už 4 roky na závoďáku a při spotřebě ke 40litrům bych se průtoku nebál. Ale je to dobrej námět do novýho auta...
17:31:41
22.09.2010
22.09.2010
Discovera
Tak tak...origo Pierburg je opravdu suprový čerpadlo mám ho nové a cena 2200 mi za něj připadne oproti hnusné Facetce ala kostka příjemná. Já jí kupoval za 1000 ale i ty dva bych za něj klidně dal...jinak jak tu bylo už napsáno....bez přepadu do nádrže je to jen zbytečná uměle urychlená likvidace čerpadla...kamrád to měl taky tak a za necelý rok mu odešla...po rozebrání byl jakoby spálený....koupil nový za ty 2 litry a běží dodnes bez problémů...a to se divil, že se zahříval...teď ho má jak šutr.
p.s. filtr nutností před čerpadlem. Použil jsem na feldu co je od MANNu za 150kč a pohoda...sice je větší než samotné čerpadlo, ale aspoň taky z hliníku...
p.s. filtr nutností před čerpadlem. Použil jsem na feldu co je od MANNu za 150kč a pohoda...sice je větší než samotné čerpadlo, ale aspoň taky z hliníku...
17:03:34
22.09.2010
22.09.2010
TAZ1500
-> Hrabosh: to čerpadlo plnilo karburator ne vstrikovani takže nenatlakuje jenom dopraví-> vhml: nepočitej že ti to takle vydrží protože to čerpadlo jede furt a prave proto že neni na tlak ale jenom na prutok zachvili ho zničiš a když ti neschoři tak ti uplne prestane davat ale spis ti schoři protože prave tim jak jim porad protejkal benzin z nedrže a spet se i chladilo
14:18:17
22.09.2010
22.09.2010
vhml
-> Hrabosh: ne, nemá pořádně žádný tlak
14:11:12
22.09.2010
22.09.2010
Hrabosh
Utáhla by ta pumpa MPičko z Felicie?
14:03:38
22.09.2010
22.09.2010
vhml
-> TAZ1500: mam to bez vratny vetve a funguje
-> havlik: i ta nejmensi ma prutok asi 80litru za minutu
-> havlik: i ta nejmensi ma prutok asi 80litru za minutu
13:49:40
22.09.2010
22.09.2010
havlik
-> vhml: jenže malá facetka ti nenakrmí dva webery řekl bych
13:47:55
22.09.2010
22.09.2010
TAZ1500
-> Luky.: cena je uměrna kvalite jediny co u tohodle čerpadla se musi dat odbublinkovavač z favorita když to das jenom mezy nadrž a karbec tak ho spališ musi u nej bejt vratna vetev
13:42:58
22.09.2010
22.09.2010
vhml
-> Luky.: jj, máme to z odkazu. Ale při ceně nějakých 1500 za malou facetku to asi nemá význam už.
13:31:29
22.09.2010
22.09.2010
havlik
-> Luky.: ja sem za 1500 kupoval jety teda asi 3roky zpět ale jinak si myslim že cena OK
12:56:12
22.09.2010
22.09.2010
Luky
-> TAZ1500: A to je to co jsem sem dával v odkazu?
Na netu jsem ho našel nové cca za 2200. Je to normální cena? Představoval bych si klidně o litr nižší
Na netu jsem ho našel nové cca za 2200. Je to normální cena? Představoval bych si klidně o litr nižší
12:54:47
22.09.2010
22.09.2010
TAZ1500
prvni 1203ky meli palivovy čerpadlo elektromagneticky i skrinovych variant bylo ve vnitr to stalo uplne nejvi za ho.... pak presli na AC pumpu ta se prave musela chladit protože pri přehrati prestalo davat to stalo taky za ho... a posledni typ ten kerej delala firma pierburg bylo umistení zespodu pod autem kousek od rezervy vpravo vepredu bylo nejspolehlivejší a melo nejvetsi životnost a pokud se pravidelne meni filtr tak je temer nezničitelny už sem tu na virtu prodal asi 3 ja osobne sem s nim maximalne spokojenej
10:57:24
22.09.2010
22.09.2010
havlik
-> Luky.: jo
10:52:04
22.09.2010
22.09.2010
Luky
-> havlik: Takže esli to dobře chápu, tohle je to co je ok?
10:42:04
22.09.2010
22.09.2010
havlik
byly dvě elektricky to co ukazuje luky a pak eště jedno novější a větší a to se prej sralo to menší co mam ja je řekl bych v pohodě jezdí ho i martin120L na dvojitých weberech na 1.5 motoru(pokud ma 1.5ku) :))
10:18:28
22.09.2010
22.09.2010
Luky
10:17:13
22.09.2010
22.09.2010
Luky
-> Pavel P..: To by bylo možný, takhle poléváme čerpadlo vodou u starý Feldy. Vždycky ve městě, v koloně, zkrátka lahůdka
10:17:06
22.09.2010
22.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 22.09.10 10:15:37: Ne říkal právě že to byla bolest těch novějších, myslím že to bylo ve víkendu nebo tak něco.
10:15:37
22.09.2010
22.09.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: a nebylo to náhodou mechanický čerpadlo který se zahřívalo od motoru?
10:12:38
22.09.2010
22.09.2010
vhml
Oni tam byli asi dva typy. My máme nějaké malé kulaté a bez problému už kolik let
10:11:05
22.09.2010
22.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Před týdnem jak byla ta reportáž o 1203, tak jeden saniťák říkal, že jediná bolest 1203 těch novějších bylo právě benzínové čerpadlo a že ho v létě museli polévat vodou aby se chladilo a fungovalo. Na druhou stranu pár lidí ho tu má a jsou spokojeni, mám pocit že i havlík.
09:47:46
22.09.2010
22.09.2010
Luky
Jak je to s životností čerpadla Pierburg 7.21440.51.0? Mám nějak zafixováno, že to stojí za starou bačkoru a jeho užití se příliš nedoporučuje tam, kde je nějaká jiná volba Je to pravda, nebo je to v pohodě? Nevim jestli to třeba nebyl komentář k nějakému jinému čerpadlu pro 1203 (pokud nějaké je?).
Mám problémy s dodávkou paliva na motorce a právě tohle čerpadlo je široce doporučováno jako náhrada originálního Mitsubishi.
Díky
Mám problémy s dodávkou paliva na motorce a právě tohle čerpadlo je široce doporučováno jako náhrada originálního Mitsubishi.
Díky