-> OndraKrupi:
No je pravda že když sem měnil ten termostat, tak sem měl chladicí soustavu otevřenou a když sem dojel domu, musel sem dolejt kapalinu jelikož byla trochu pod minimem (při výměně mi trochu vytekla všude možně, tak asi proto)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
termostat
21:29:52
22.02.2012
22.02.2012

tami
Doplň chladící kapalinu
21:28:42
22.02.2012
22.02.2012

OndraKrupi
-> James1991: nemáš tam nějakej vzduch?
21:27:42
22.02.2012
22.02.2012

James1991
Včera sem vyměnil termostat na svém Favoritu. Předtím trvalo strašně dlouho než se ohřál, spíš se neohřál skoro vůbec a teď když jsem dal nový termostat, tak teplota po rozjezdu pomalu stoupá, ale z topení nejde teplej vzduch a kus před červenym polem ručička spadne zas na polovinu jak má být a topí to krásně. Chci se zeptat jestli plní správně svojí funkci jak má, resp. jestli se má teda motor takto ohřát kousek nad polovinu a pak spadnout do normálu. Jinak starý byl asi v háji, protože byl asi nejspíš pořád otevřený, ne? Díky
23:01:30
14.12.2010
14.12.2010

Pavell
¨tak už to funguje.....od CM už nikdy nic
16:58:29
11.12.2010
11.12.2010

Pavell
dnes jsem koupil werneta tak uvidim, snad už to bude ok...čínskej sráč to je?já myslel že polskej, ono je to vlastně jedno.díky
08:18:09
11.12.2010
11.12.2010

suri
-> Pavell: áno pri čínskom CM termostate je problém vždy ohriať alebo neprehriať motor , kúp normálny wahler
23:47:31
10.12.2010
10.12.2010

Pavell
zdravim, před měsícem jse měnil ve 120 termostat protože jsem vaři. (koupil jsem CM nebo tak nějak) od tý doby nemužu pořádně ohřát motor, když topim mam stabilně 60°...je to pěkně blbý protože studenej motor žere jak prase a navíc netopí, když ho necham běhat na volnoběh vyleze tam nějakech 80°...je možný že je vadnej novej termostat? mam před chladičem gumovou záclonu, v motorovym prostoru je navíc příčňák...jinak mam tam motor 781 a termostat taky takže na 88°
díky za rady postřehy
díky za rady postřehy

15:39:21
31.08.2010
31.08.2010

stepan
-> Jarda/felda: Divil by ses co všechno jde silou udělat 

21:02:44
19.08.2010
19.08.2010

ToMeK_sHaDe
diky moc

16:57:58
19.08.2010
19.08.2010

Jarda/felda
-> ToMeK_sHaDe: k motoru obráceně to nejde 

13:50:03
19.08.2010
19.08.2010

Nwkt
-> ToMeK_sHaDe: Ventilkem nahoru, strunou do motoru
13:49:32
19.08.2010
19.08.2010

ToMeK_sHaDe
seruste moze mi nekdo poradit ze ako mam otocit termostat ze ci tou dlhsou stranou alebo tak kde je ta strunka ci mam tu stranu otocit do motora alebo naopak dik

23:49:08
28.06.2010
28.06.2010

xerox422
Tiež nechcem zakladat novu temu tak sa spýtam. Moze sa voda zohria na 95-100 C ked je zle tesnenie pod hlavou? Alebo je termostat po smrti. Cerpadlo a chladič som menil minulý rok vtedy nemalo ani narozume ist na 90C v horucom lete.(inak nikde voda neuniká)
20:04:23
23.06.2010
23.06.2010

peti
-> haso: sak hovorim ze vazelinu na termostat a nie seba natierat

20:01:16
23.06.2010
23.06.2010

haso
-> peti: to som robil, taky som bol zagebreny od vazeliny aj na hlave...ale pozriem to, len ani srnka netusi kedy

19:55:15
23.06.2010
23.06.2010

peti
-> haso: aj je vymalovane
, si ho dobre potri vazelinou po krajia dober ho prilep, aj tesnenie a opatrne nasad prirubu 


19:52:08
23.06.2010
23.06.2010

haso
-> peti: okey, potvrdil si to co som si myslel
a este daco: budik tam je iny, nakolko som robil polepy a aj stym a aj stym povodnym to stale davalo 60°, a extremnych pripadoch 70 ale nikdy nie viac...teda okrem toho ked som sa asi 15minut smykal na snehu

a este daco: budik tam je iny, nakolko som robil polepy a aj stym a aj stym povodnym to stale davalo 60°, a extremnych pripadoch 70 ale nikdy nie viac...teda okrem toho ked som sa asi 15minut smykal na snehu
19:45:08
23.06.2010
23.06.2010

peti
-> haso: to ze klasne az o o tolko sa stat moze, a to ze ti to minuli rok fungovalo este nezmane ze odvtdy nico nemohlo pokasnat, by som skusli zapojit iny budikaj cidlo skusit,a este ma napada ked si menil termostat nestalo sa ti nahodou ked si daval naspet prirubu ze sa smiklo o kusok dole ??? mne sa to stalo osobne a taktiez som to neraz videl na inych autach
19:41:06
23.06.2010
23.06.2010

haso
-> peti: no ja skor riesim tych 60°C na budiku, ako vravim keby cidlo nefungovalo spravne tak by som minuly rok ked to malo permanentnych 90°C musel mat nejaku zazracnu kvapalinu ktora nevre /pod tlakom/ pri cca 105°C
Edit: hej chapem ze sa voda ohriala ale hned aby klesla o 20°C...to je divnô
Edit: hej chapem ze sa voda ohriala ale hned aby klesla o 20°C...to je divnô
19:37:19
23.06.2010
23.06.2010

peti
-> haso: to ze sa ti teplota drzi na 60 st. normalne nieje, ale to ze ked si to odtsvil a po chvili zapol zapalovanke a ukazovalo viac je normany efekt, lebo vi vypol motor, prestala voda koloval a voda sa v motore zohriala, a ked si znova startol sa to ochladilo, a si si isty ze budika cidlo funguju spravne ?
19:11:18
23.06.2010
23.06.2010

haso
nebudem zakladat novu temu spytam sa tu
som si vsimol ze sa mi drzi teplota dlhodobo na 60°C, a dneska som to odstavil, nakupil, sadnem do auta teplota 80°C a len co bezal motor cca 30sekund uz aj padla rucicka na 60°C...
ja neviem co stym je, je tam termostat uz treti a kazdy robi toto iste, najprv bol francuz, potom nemec, a teraz zas francuz...
cidlom to nebude (myslim zamennost s favoritom), minule leto ked bolo tych 40°C v tieni, som valil po dialnici a teplota permanentne 90°C a nevrel som ...
Edit: Š120L
som si vsimol ze sa mi drzi teplota dlhodobo na 60°C, a dneska som to odstavil, nakupil, sadnem do auta teplota 80°C a len co bezal motor cca 30sekund uz aj padla rucicka na 60°C...
ja neviem co stym je, je tam termostat uz treti a kazdy robi toto iste, najprv bol francuz, potom nemec, a teraz zas francuz...
cidlom to nebude (myslim zamennost s favoritom), minule leto ked bolo tych 40°C v tieni, som valil po dialnici a teplota permanentne 90°C a nevrel som ...
Edit: Š120L
21:19:12
22.05.2010
22.05.2010

lacko
vies ze neviem teraz su tie farebne na hlihikove hlavy bud to bude alykol alebo fridex cervenej farby
21:11:02
22.05.2010
22.05.2010

suri
-> lacko: výrobca nemrzky?
21:09:58
22.05.2010
22.05.2010

lacko
mam tam nemrzku na zimu dolievam cistu a vlete destylku ale to cidlo pozriem to sa mi nezda
21:05:46
22.05.2010
22.05.2010

suri
-> lacko: ak máš vodu z potoka môže byť zanesené ale väčšinou je ko
21:04:55
22.05.2010
22.05.2010

lacko
mozno je zanesene aj nad tym som uvazoval alebo dosluzilo
21:01:59
22.05.2010
22.05.2010

suri
-> lacko: tak tyčinky do uší alebo nechať naštartované auto a čakať na mieste ak ho nezačuješ bude chyba asi v čidle
20:59:37
22.05.2010
22.05.2010

lacko
ja len ze som ho este nepocul ked som spojil kable funguje
20:52:21
22.05.2010
22.05.2010

suri
-> lacko: cca 100
20:51:06
22.05.2010
22.05.2010

lacko
na felde pri akej teplote ma zapnut ventylator.
20:42:36
22.05.2010
22.05.2010

lacko
vodu mam medzi min-max rano sa pohnem do roboty teplota vyjde na 90 a rucicka klesne na 75-85 odhadom mozno je cidlo alebo budik na hovno.
20:36:09
22.05.2010
22.05.2010

petr s
Jak lítá ručička stačí dolít vodu
20:34:52
22.05.2010
22.05.2010

MOLSO
-> lacko: NWKT ma pravdu rucicka sa nema co pohybovat. ma vyjst na prevadzkovu teplotu a drzat. wahlery mi fungovali - vyjdu na 90°C a držia ako pribité može byt kopec može byt zapcha ... taka zapcha do 10 minut a proste budik ukazuje stale rovnako
aj tak neviem co riesis ked termostat stoji posranych 5 eur.

20:17:41
22.05.2010
22.05.2010

lacko
a aby sme sa rozumely vzapche to neroby vtedy teplota stupa potom ho schladi ventylator,pri jazde mimo mesta som si to vsimol ze rucicka klesne ale nie az o 10 stupnou
20:06:44
22.05.2010
22.05.2010

lacko
nahovno budik voda sa nestraca tie budiky medzi cislami maju medzeru a tu spravnu teplotu neodhadnes
20:01:13
22.05.2010
22.05.2010

Nwkt
-> lacko: Pokud ti lítí 10°C tak je někde chyba
19:55:37
22.05.2010
22.05.2010

lacko
hlavne sa treba venovat vedeniu, aby sme si mohly pokecat.
19:53:45
22.05.2010
22.05.2010

lacko
to je ok ale ak si to trochu vsimnes ta rucicka sa pohybuje,raz je hore potom dole, ale to su len nejake stotiny dajme tomu, to znamena ze termostat pracuje
19:40:02
22.05.2010
22.05.2010

Nwkt
-> lacko: Všechny škodovky mi fungovaly tak, že se ohřály na provozní teplotu a tu si držely, žádný klesání nebo oscilace se nekonaly. Maximálně pokud jsem pustil topení, tak studená voda z něj snížila teplotu jinak si to drželo pořád stálou
19:11:42
22.05.2010
22.05.2010

lacko
nechcem moc rozoberat tuto debatu,lebo som to zacal ja varit vhrnci termostat,len tolko ze som ho skusal,ci sa otvori,ked som ho schladil zatvoril sa, namontoval som ho,podla budika teplomera sa otvori pri 85-90tich stupnoch a rucicka klesne na 70-75stupnou podla mna ok, mozno aj trochu rucicka klame,ale tym varenim som chcel zistit ci sa normalne zatvoril,na celej dosadacej ploche, lebo som mal taky, co sa nezatvaral lebo sa vspriecil neviem preco,a podla rucicky na budiku nemal tu pracovnu teplotu a rapida uz si zistil preco sa ti prehrieva.
19:58:18
21.05.2010
21.05.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> mgbiker: Nojo, to znamena ze mas funkcni termostat
Ale nefunkcni v hrnci umi otevrit a v aute ne. Nektery lidi si to nenechaj vysvetlit


19:41:06
21.05.2010
21.05.2010

mgbiker
-> rapida: mozno mas taky problem ako som mal ja tu skoda-virt.cz/cz/.../1211
94-termostat-13
termostat bol stary a otvaral uz pri 50 stupnoch, a mozno sa ti podarilo aj to co mne ze som dal termostat naopak a otvaralo ho ked som vytocil motor aj ked bol studensi...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> varil som v hrnci asi 5 termostatov a kazdy otvaral pri takej istej teplote v motore pri akej sa otvaral aj v hrnci tak ako test to doporucujem
termostat bol stary a otvaral uz pri 50 stupnoch, a mozno sa ti podarilo aj to co mne ze som dal termostat naopak a otvaralo ho ked som vytocil motor aj ked bol studensi...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> varil som v hrnci asi 5 termostatov a kazdy otvaral pri takej istej teplote v motore pri akej sa otvaral aj v hrnci tak ako test to doporucujem

21:39:41
18.05.2010
18.05.2010

afro100
-> lacko: vari
21:33:46
18.05.2010
18.05.2010

lacko
ak sa to zavzdusni tak to co roby
20:38:43
18.05.2010
18.05.2010

lacko
aj to je mozne
20:38:07
18.05.2010
18.05.2010

lacko
alebo sa trubka upchala a..bo chladic,kurenie
20:33:09
18.05.2010
18.05.2010

Nwkt
-> lacko: Kdyby to tahalo vzduch tak se ti to bude zavzdušňovat
20:32:31
18.05.2010
18.05.2010

lacko
nic vzlom cez semering co je na cerpadle nemoze tahat vzduch
20:28:44
18.05.2010
18.05.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: Tak ty vole uz sem to tady psal 100x a uz me to sere. Vzdycky prijde nekdo kdo vari termostat v hrnci a pak se desne divi, ze v aute nefunguje.