zástavba 1.3mpi z feldy do kila

prohledat
108 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 09.05.2010 do 01.06.2010, založil/a kovinko
řadit dle data
20:39:40
14.05.2010
suri
-> darklord: sú zámenné , na bmm sa nerobí čidlo a používa sa z mpi a robí sa k nemu predlžovací kábel
20:31:24
14.05.2010
darklord
-> suri: mpi a bmm maju snimace zamenne? lebo myslim ze bmm ma konektor zboku, neviem ci sa mi tam vojde tento aj s kablom 3
19:17:36
14.05.2010
suri
19:16:43
14.05.2010
kovinko
este taka otazka nema niekdo fotku snimaca otacok motora? neviem si predstavit ako to vyzera a kde to namontovat do prevodovky
18:29:58
13.05.2010
maxell
už potom netreba tu krabičku
14:12:05
13.05.2010
kovinko
-> maxell: ale ved kod s kluca si bude stale ta hneda krabicka overovat nie? ci to uz by potom nebolo potrebne mat tu hnedu krabicku
11:01:39
13.05.2010
maxell
immo sa dá vypnuť v riadiacej jednotke
19:51:19
11.05.2010
suri
-> darklord: ja viem , imo je dobrá vec
19:47:05
11.05.2010
darklord
-> suri: uplne prve jednotky su ale na hovno z hladiska cipovania, nieje na to ziadny driver, a hladat mapy v pameti pomocou kocky od clovece moc nejde... 8 ja sa radsej s tym imobilizerom pobijem, aspon budem mat skodovku s imo, rovno tam aj dam spinacky a zamky na plochy kluc a bude.5
19:35:57
11.05.2010
suri
-> Tom.t: ono ja moc 96tiek mpi nepoznám , a čo poznám tak majú imo
19:24:06
11.05.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> suri: no ved som to písal 3
19:13:00
11.05.2010
suri
-> Tom.t: je to možné možno úplne najprvšie kusy, tak potom zohnať RJ z tohoto ..
18:05:41
11.05.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> suri: klasická spínačka bez snímacieho krúžku ..
18:03:59
11.05.2010
suri
-> Tom.t: a ako vieš že tam nebolo imo?
18:01:15
11.05.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> suri: tam boli klasické kľúče ako jednobodová felda
17:44:55
11.05.2010
suri
-> Tom.t: ako si nato vlastne prišiel , čo som počul tak imo mali všetky obojstranné kľúče a všetky mpi
17:42:59
11.05.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
no nevím hoši ale rozdělával jsem dvě mpi-čka z roku 96 a imobil. tam rozhodně nebyl ..
06:22:26
11.05.2010
Hrabosh
-> kovinko: Jo, ne .. teda jasně, nepotřebuješ :o) To by už mělo být spárované z toho auta ...
19:49:21
10.05.2010
suri
-> kovinko: nie
19:48:52
10.05.2010
kovinko
-> Hrabosh: ale ked budem mat RJ, spinacku, a klucik s tou krabickou s jedneho motora tak ten VAG-com nepotrebujem nie? Tu hnedu krabicku budem mat behom tyzdna
upraveno 1x, naposled 10.05.2010 19:49:23
19:13:52
10.05.2010
Jarda/felda
-> Kuladmin: 3 já to hned věděl 8
18:42:25
10.05.2010
suri
-> Tom.t: také neexistuje , teda nie originál
18:17:14
10.05.2010
Kuladmin
-> Jarda/felda: NE 3
18:08:43
10.05.2010
Jarda/felda
-> Tom.t: MPI je dělali bez imobilizéru ? 9
13:20:44
10.05.2010
Hrabosh
Mám ten motor i s elektronikou v Gardovce. Nechce se mi to téma číst celý, ale:



1/ Otáčkoměr bere signál z ŘJ motoru. Jsou tam obdélníkové pulsy s amplitudou 12V. Podle mě je to odbdoba signálu, kterým se budí zapalovací lišta.



2/Immobilizér je ta krabička, na kterou tu někdo linkoval fotku. Musíš mít spárovaný immobilizér s klíčkem a immobilizér s ŘJ motoru. Spárování ŘJ motoru a immobilizéru provedeš jednoduše přes VAG-COM, na spárování klíče a immobilizéru potřebuješ taky VAG-COm, ale krom toho ešte pin immobilizéru. Na spárování ŘJ motou a immobilizéru žádný PIN nepotřebuješ ...
09:12:32
10.05.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> kovinko: tak tam immo nedávaj a použi ŘJ bez immo
22:16:37
09.05.2010
kovinko
A do p..i to hnedu krabicku nemam musim volat predavajucemu ze mi ju zabudol pribalit a bez toho sa ako pisete nepohnem to som si dal hlavne ze kluce mam 3
21:57:16
09.05.2010
Kuladmin
-> suri: pilka to jisti 3 to mas pravdu je to tam solidne zality
21:56:15
09.05.2010
suri
-> Kuladmin: ano ale je to problém vybrať s kľúča niekedy
21:54:35
09.05.2010
Kuladmin
-> suri: No nacipovat ne to musi pres PC ale kdyz vezmu klic (resp cip z klice) co patri k tehle krabicce prehodim tak jedu - je to tak?

jo a psal jsem ti na feldaklubu na tu tvoji volantovou tyc
upraveno 3x, naposled 09.05.2010 21:55:50
21:52:51
09.05.2010
suri
-> Kuladmin: práve to vôbec nie je jednoduché načipovať kľúč
21:50:04
09.05.2010
Kuladmin
-> suri: Nj vlastne na toto jsem zapomnel to mas pravdu tak to pak netusim ale zda se mi to pak prilis jednoduchy.
21:48:28
09.05.2010
suri
-> Kuladmin: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/8_546_89771__2008-07 -28_18-55-28_84.jpg toto by mala byť jednotka imobilizéru
21:46:28
09.05.2010
Kuladmin
Imo original by melo byt klic sparovan s jednotkou ne? To co je okolo spinacky je jen ctecka ne? nebo jakou hnedou krabicku myslis?
21:10:02
09.05.2010
suri
-> darklord: údajne je to tak , jednotka proste načerpá naštartuješ a zhasne to . resp . pochopil som to podľa toho že to niekto prepájal aby to išlo bez ak tak sa spýtaj na feliciaklube
21:07:54
09.05.2010
darklord
-> suri: takze to je len medzi cipoma imobilizerom? jednotka nehra rolu? tj vymenim imo za nejake co mam s klucom a hotovo? neni to nejako nakodovane aj v jednotke?
20:43:35
09.05.2010
suri
-> darklord: neviem presne ako imo funguje iba to že čip je v kľúčiku kde ho sníma ten krúžok a posiela do tej hnedej krabičky ak nie je správny čip tak motor naštartuje a zhasne - vypne sa čerpadlo
20:26:03
09.05.2010
darklord
-> kovinko: MPi kluka nema dieru na lozisko, takze bude potreba ju upravit. Robi to napr Saky. skoda-upravy.wz.cz/



Imobilizer je jak v jednotke tak este speci krabicka a snimacia cievka, ako to cele funguje prozatim neviem, tento problem ma tiez caka.



Cerpadlo mas ake? z akeho auta? Original feldacke cerpadlo totiz musi byt utopene v nadrzi.



Na MPi z feldy (Simos 2P) ti kat netreba, je tam len jedna lambda a ta je diky bohu pred katalyzatorom.



Prepad do nadrze musis nejako vymyslet - je potreba dostat prebytocny benzin od vstrekovacej listy nazad do nadrze
19:23:53
09.05.2010
afro100
-> kovinko: s chladicom sa mozes nechat inspirovat tu: skoda-virt.cz/cz/.../412- fifa-mbero aj ked fífa tam mal lekr a teda favo sacie, co sa tyka loziska a niektorych dalsich veci, mohla by pomoct tema, kde chalani riesili zastavbu do 742 ... skoda-virt.cz/cz/.../8545 7-mpi-do-742ky?gotopost=1. ..
19:13:15
09.05.2010
kovinko
-> darklord: mozes mi tie body nejak blizsie popisat?

Hlavne tu kľuku asi sa jedná o koniec kluky v spojke,

cidlo otacok poriesim nieje problem,

chladic nevlezie dame dosikma hadam,

imobilizer je v spinacke nie?

cerpadlo aj nadobku s uhlim mam k motoru nebude hadam problem iny s tym,

ten prepad neviem ako nejake rady?

a lambdu mam Kat netreba ci?

za blizsie vysvetlenie dakujem 1
17:03:32
09.05.2010
suri
-> darklord: však jasné , uvidíš čo s toho bude
16:58:34
09.05.2010
darklord
-> suri: nove to isto kupovat nebudem, ked tak az po nejakom naladeni... predsalen ak sa na to vyserem tak by to bola skoda kupovat nove.
16:52:58
09.05.2010
suri
-> darklord: imo sa prispôsobí hlavné to bude zapojiť alebo imo zrušiť niekto to robil



čidlo kúp origo a lambdu ak budeš novú tak jedine 1999- výrobca NTK zistím ti číslo ak tak
16:48:37
09.05.2010
darklord
-> suri: MPi mam viacmenej kompletne chyba akurat lambda a cidlo na sacie potrubie, elektrika je nejaka chora, pac tam asi bolo LPG, ale to kupim este jeden zvazok buduci tyzden, potom budem musiet zohnat kabel a notas koli diagnostike a ked bude hotovy motor tak skocim do prahy, dam spravit prevodovku na cidlo a potom sa bude ladit. Hrsie je ze mam len imo a cievku ale nebol k tomu kluc...
14:09:36
09.05.2010
suri
-> darklord: však uvidíš , už máš niečo nakúpené na prestavbu?
13:55:30
09.05.2010
darklord
-> suri: joj taketo zapalovanie nemam na aute 6 ale ma to vraj horsie vykyvy ako kontaktne zapalovanie a preto radi odchadzaju otackomery na nom...
13:53:51
09.05.2010
suri
-> darklord: a myslím že to bude aj presnejšie , predsa na cievke to závisí na otvorení kladivka a všetkých vôľach mechanizmu
13:50:55
09.05.2010
darklord
-> suri: podla mna tam len bude stacit zosilovac, ktory mi signal z cidla zosili na uroven original signalu z cievky a aspon to bude lepsie pre otackomer ze nebude dostavat take vykyvy ake su na cievke ale stale rovnaky signal
13:48:57
09.05.2010
suri
-> darklord: origo myslím bere signál zo snímača otáčok , prípadne prirobiť ešte nejaký samostatný na otáčkomer
13:47:41
09.05.2010
darklord
-> suri: cidlo otacok - to je tiez moznost, mozno aj jednoduchsia, kuchat budik z feldy a skodovky,a vymyslat ako to zlozit dokopy - to nieje na moje nervy taketo drobne veci 3
Extreme Tyres