Dělá brrr b r m b r m brrr (motor)

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 01.04.2010 do 14.04.2010, založil/a tami
řadit dle data
13:29:23
14.04.2010
harveyyy
JA som už naozaj nevedel co so svojím Favoritom. Stále trhal, aj po nastavení ventilov, predstihu. Potom som kúpil sviecky znacky Bosh a je po probléme. Mám ho na LPG a aj nan štartujem. Túto zimu sa mi podarilo dokonca nastartovať pri mínus 15 a bez problémov. Ale možu ti to robiť aj rozvody.
08:18:45
04.04.2010
rsvancara
Zkus taky vyřadit hadici posilovače brzd ....

Když je mírně zpuchřelá (přisává vzduch pod karburátor), tak to skoro nereaguje na seřízení karburátorů, když je to pak horší, tak už to nejede jinak, než na sytič (prostě to chcípe, chcípe, chcípe ....).



Prostě vezmi kousek dobré hadice, zacpi ji šroubem, vše zajisti sponkami a dej to místo hadice posilovače. Pokud problémy ustanou, vyměnit hadici k posilovači (někdy i posilovač).
10:05:48
02.04.2010
King
-> vhml: A nebo tak :) V souvislosti s odpojovačem volnoběhu mně taky napadlo - jeho netěsnost. Starší kousky přisávaj falešnej vzduch kolem spoje mezi plastovým krytem a plechovým obalem ventilu.
09:49:15
02.04.2010
vhml
odpojovač volnobehu zapojenej na vyvod na otackomer? :-D Taky uz jsem to dokazal...
09:35:48
02.04.2010
King
O tomhle tématu jsem se dozvědel náhodou v rublice "pravopis na Virtu" - sice ne v souvislosti s nějakým políčkem mateřštině, ale kvůli vyčerpávajícímu popisu problému už v samotným názvu vlákna :)

Začal bych si troubleshootingem volnoběžnýho systému - vyčištění volnoběžný trysky.

To výchozí nastavení by mohlo bejt ok
18:18:48
01.04.2010
tami
Čím to může být?Motor na sytič točí 2500 ot a když ho stámu skoro na minimum dělá to,při úplně zataženém sytiči jdou otáčky dolů a chcípne.Karburátor jsem vyčistil,může to být některou svíčkou?Jinak Š 130 s fávo motorem ETZ a SEDREM 3223.Předtím se dal štelovat volnoběh normálně "vzduch-bohatost&quo t;.Jaké má být výchozí nastavení?Někde tady píšete vzduch 4x180° a bohatost 5x180° je to správně?
Extreme Tyres