ojnicne a klukove loziska fabia

prohledat
137 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 24.03.2010 do 16.04.2010, založil/a DuriQ
řadit dle data
20:49:55
16.04.2010
suri
neviem načo tie šialené nápady a rozmýšlanie ked kalina to má urobené za dva tri dni za 10-15 korun kus a nie je čo riešiť urobí rôzne hrúbky nie len sériové rozmery
18:43:38
16.04.2010
upír 130
-> venni: když budeš hodně šikovnej tak koupíš měděnej plech a uděláš si je..4 ale zkus toho kalinu jak tady někdo má ten odkaz.. tam by mohli pomoct..
13:02:12
16.04.2010
venni
-> m8rinek: -> darklord: dik už jsme na to koukal včera večír

ještě po konzultaci z M8,zapoměl jsme napsat že vložky nejsou převrtávaný takže z fáčka tam nejspíš nejdou...
upraveno 1x, naposled 16.04.2010 13:04:43
12:58:13
16.04.2010
m8rinek
-> venni: kalina.cz/
12:55:37
16.04.2010
darklord
-> venni: www.shop.autopotreby.cz/m otor-klikova-skrin-c-715_8 26_827.html

toto nepasuje? sak vrtanie je rovnake 130-fabia, tak by mohlo, nie?4
21:47:55
15.04.2010
venni
pořád scháním měděné podložky pod vložky,poraďte někdo kde sehnat pls.
21:09:02
13.04.2010
venni
-> petr s: 3 sakra...tak nevím nu...
21:07:26
13.04.2010
petr s
-> venni: Tam nebudou tak velké má vrtání 72 mm
21:05:55
13.04.2010
venni
hm.... tak z trosky :)
21:04:54
13.04.2010
suri
-> venni: žigul ale nemá vložky má odliatok blok a vyhonované valce
20:59:28
13.04.2010
petr s
-> venni: žigul nemá vložky
20:54:09
13.04.2010
venni
-> upír 130: nepasujou tam třebis ty měděný podložky pod vložky z žigulíka 1500?Ja vložku zatim nevyndal a tuží dole neoměřil.Když bych sehnal tak bych je určitě vypodložil,pořád mi to hlodá a tich 10 je určitě málo 8a zkušenosti z měděným těsněním nemám...
upraveno 1x, naposled 13.04.2010 20:54:46
20:17:34
13.04.2010
upír 130
-> venni: tak pokud nemáš užší stěny vložky tak můžeš jit klidně na 0,14mm. maš jistotu že ti nevylítne těsnění..
10:33:42
13.04.2010
Gemini
-> venni: tak potom si to vyvazoval uplne zbytocne....tam je to velmi dolezite aby rotacne a posuvne hmoty ojnice mali rovnake hmotnosti, takisto si teraz odvaz piesty s kruzkami a capmi, mal by si byt v tolerancii 0,5g
09:45:29
13.04.2010
venni
-> Gemini: no myslím že takovej blázen zatím nejsem...na fotce je vidět jak jsem to vážil.Co ty přesahy stačí?
01:49:31
13.04.2010
Gemini
-> venni: vazil si horne a spodne oko zvlast v specialnom pripravku ?
21:25:45
12.04.2010
venni
-> upír 130: no vložky jsou 78 a nejsou zužený,je převrtanej blok...
21:01:59
12.04.2010
upír 130
-> venni: ty ojnice u strany jsou běžně normální věc u těhlech motorů a není stím problém.. a ty přesahy bych klidně dal 0,12-0,13 pokud máš ale nepřevrtaný vložky, bude to jistější..
20:49:24
12.04.2010
venni
20:47:34
12.04.2010
venni
Tak ojnice sváženy a všechno se točí.Rozdíl mezi všemy ojnicemi je 0,1g. a chci se zeptat na pár otázek... je normální že jsou ojnice k jedný straně?jsou vyosený o cca 1mm k jedný straně ve válci.Mám za to že by to tak mělo být že se zamezí nějakýmu tření pístu :-D je to fejk nebo pravda?
Další věc,když mam měděné těsnění pod hlavu a bylo už jednou utažené,staší když jsou přesahy 0,10? (měřeno hodinkama) a pak stačí utáhnout na předepsaný moment?Dik
zvětšit ojnicne a klukove loziska fabia  - obrázek od venni vložen 12.04.2010 20:47:34
18:53:37
09.04.2010
venni
Takže bych se předem chtěl omlůuvit Petrovi S. Šály by se opravdu neměly zabrušovat pastou na ventily.Pasta je dost hrubá a brousí i v místě kde to není potřeba.Když už se stan ,že klikou nejde otočit muže se max šábrem šakrábnout kraj šálky.

Tu mojí šálku co jsem měl zabroušenou jsem vzal a vyhodil.Dal new a točí to parádně.Můj problém byl v tom že feldí ojnice co jsem nechával zůžit byli ještě o nějakou stovku širší a když se stáhlo spodní oko nešlo točit.Nyní mam všechny ojnice s new šálkama kde není hrábnuto pastou a točí se to krásně 14 Takže ještě jednou omluva za ty nesmysly co jsem tady psal.Klika i šálky Kolbenschmit jsou naprosto Ok a bez jediného škrábance.
upraveno 2x, naposled 09.04.2010 18:54:20
10:24:26
08.04.2010
DuriQ
Saky: vyskusam jedny loziska pouzit na ukor pokusu :) skusim na starej kluke upravit stare loziska :) ak sa to podari hodim navod 1 za pokus nic nedam akurat znicenie starych lozisk pripadne starej kluky 1
upraveno 2x, naposled 08.04.2010 10:25:18
09:18:40
08.04.2010
Saky
-> venni: to je na reklamaci u brusice a ne na zabrusovani lozisek.. zmer si kolik maji ojnicni loziska prumer..

-> DuriQ: nejjednodussi vec v amaterskych podmikach nerikam ze teda uplne koser ale 100% funkcni je ubrousit kousek fabkove ojnice tak aby tam to vybrusove feldove lozisko sedlo.. uprava na 3minuty a udelas s tim min skody nez se pokouset vyrobit ojnici novou z feldy..
23:06:14
07.04.2010
venni
-> matisek: ja to mam nejvíc u spoje a u zámků...ale po zabroušení to bude slast (vydřená slast)
23:04:56
07.04.2010
matisek
-> venni: Ale neboj,ja som tiež zabrusoval ale nie na skodovke.Takže niesi sám,ale je to chyba toho kto to brúsil.Najčastejšie to býva na tesno pri kraji.Ked nemá dobre zrovnaný kotúč na bruske.
22:41:15
07.04.2010
venni
-> petr s: hele je to po výbrusu,utáhnu ojnici a nehne se to ani pi*u...tak namáznout pastou na ventyli a už jedu 105 Nejspíš ta brusírna stojí za prd nebo si to nedokážu vysvětlit...ale co jsem za ten týden poslechl pár rad od lidí zběhlích tak je to zcela normální.Neříkej že jsi to nikdy nedělal

píšu jak prase.12hodin v práci a 4 hodiny v dílně mě nějak ničí :-/

sakra to chcete říct že jsem takový pako a dělám uplnou blbost?nikod nemusel dolaďovat po výbrusu?Oni teda ty ojnice by snesly líznout ještě drobet po stranach :)
upraveno 2x, naposled 07.04.2010 22:47:32
22:30:55
07.04.2010
upír 130
-> petr s: asi nová metoda..3
22:22:52
07.04.2010
petr s
-> venni 06.04.10 20:08:17: Na co zabrušovat šály?
22:21:19
07.04.2010
venni
-> DuriQ: ja dnes dvě hodiny brousil a jednu a půl ojnice mam hotovou 3 To je síla..pak ještě odlehčit.
22:10:26
07.04.2010
DuriQ
venni: ja skusim stastie cetou ala uprava loziska :)
20:08:17
06.04.2010
venni
Ojnice mám doma,zůžený a pasujou tam pěkně.Ted už jen brusnou pastu na ventily a zabrušovat šály...to je radosti.Nu a pak je odlehčit...
14:54:31
06.04.2010
DuriQ
Jarda/felda: to mi je celkom jasne :) ja som sa skor pytal na upravu tych lozisk :) ono fabka ma celkom lahsie ojnice a to by som chcel ponechat :)
07:42:10
05.04.2010
Jarda/felda
-> DuriQ: zúžit a pouzdro na čep z 20 na 17mm
23:09:49
04.04.2010
DuriQ
Saky: skus poradit ako spravne a ja ju upravim :)
20:32:57
04.04.2010
Saky
-> DuriQ: ja proste jen nevim proc porad tak slozite.. proc neupravis seriovou ojnici
20:20:27
02.04.2010
MOLSO
-> Saky: 3 3 3 to by mali pat a mat sfilmovat 47
20:10:15
02.04.2010
jarda.u1
-> Saky 02.04.10 16:13:41: 3 3 3
20:06:35
02.04.2010
DuriQ
Saky: mno v poriadku preto by som nehal na magnetke stiahnut ojnice a nehal vyrobit ine puzdra, alebo dam upravit loziska :) vyroba zakazkovych je prehnane draha.
18:35:05
02.04.2010
Saky
-> DuriQ: jednodussi je upravit ojnici nebo salu a i levnejsi...
17:58:22
02.04.2010
DuriQ
Saky: ano jednoduchsie je kupit kluku a nove loziska, ale nie lacnejsie :))
16:13:41
02.04.2010
Saky
-> venni: no že se kvůli výměně šály řeší výroba nových pístních čepů a úprava ojnice..
jedna známá si koupila pračku, do koupelny měla 60ky dveře a pračka byla 60, futra někdo zazdil asi trošku prohnutý a pračka tam prostě nešla, přišel manžel nejdřív odrbal pračku ze všech stran jak ji tam cpal pak vzal majzlík a vysekal dveře, opadala půlka dlaždiček objednal zedníka a 70ky dveře.. stačilo povolit asi 20šroubků a sundat zadní kryt, závěr nová pračka za cca 7000 odrbaná víc než ta stará, vícenáklady spojené s výměnou pračky 14000 plus tejden doma bordel..ale proč to dělat jednoduše.. 3
06:43:13
02.04.2010
venni
-> Saky: jakou jednoduchou věc? 1 No moc mě to neteší že to musím rešit sakra...
23:36:36
01.04.2010
DuriQ
petr s: mnuz tak puzdro na cap :P
upraveno 1x, naposled 02.04.2010 13:53:36
22:43:12
01.04.2010
Saky
si vzdycky rikam jak nekdo dokaze vpodstate jednoduchou vec tak skomplikovat1
20:28:01
01.04.2010
Jarda/felda
-> petr s: málo 20mm díra se tam nevejde 4
20:18:36
01.04.2010
petr s
-> DuriQ: Tady by jsi spíše musel udělat nové pouzdra do ojnic nevím kolik materiálu je na pístu aby se díra udělala na 20 mm
20:13:27
01.04.2010
DuriQ
petr s: preto som pisal ze spravit piestne capy je lacnejsie ako spravi loziska na zakazku :)
19:11:35
01.04.2010
havlik
-> petr s: jen o 3mm3
19:08:54
01.04.2010
petr s
-> havlik: Tak ty budou trochu klepat
19:06:25
01.04.2010
havlik
-> petr s: normál 17mm je to seriová fabie
Extreme Tyres