1,6 do rapida

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 11.03.2010 do 26.03.2010, založil/a Vasa-Mach
řadit dle data
19:45:16
26.03.2010
anubis
Já bych se držel úprav škodováckých celohliníkových tříuloženek... pokud se nechce majitel honit za vysokými výkony tak nemá smysl nic jinýho... ale pokud fakt ostrej motor do škodovky tak blok- 1,6 74kw octavia (je to celohlína) a hlava - 1,8 16V KR (golf II GTI) pasuje to na sebe... poté úpravy hlavy, bloku atd atd ( jeden tenhle závodní motor má 217 koní a 185Nm...) jenže je to čtyřklapka- stříkačka s programovatelnou ŘJ a veškeré komponenty na zakázku....1
upraveno 1x, naposled 26.03.2010 19:46:09
15:03:51
23.03.2010
Tomicraw - zrušená registrace
Motor Swift GTI jsem koupil i s převodovkou za 5000,- Samozřejmě chtěl menší generálku, kroužky, šálky atd. Takže zase taková hrůza to nebyla.
14:47:50
23.03.2010
CadLubeen - zrušená registrace
-> Gemini: Cenu jsem samozrejme nezjistoval. Byl to spis jen takovy navrh na zamysleni, protoze 1.6 se mi opravdu nezda jako dobra varianta vzhledem k vaze litinovemu bloku, kterej u auta s motorem za zadni napravou jizdni vlasnosti asi moc nevylepsi 69. 1.4 z Fabie je samozrejme taky varianta relativne lehkeho motoru kterej se za urcitych investic da na 100 koniku vyladit, v zakladu ma neco kolem 120 Nm. To neni o tolik vic nez Swišť. Swišť GTI uz ma ale v zakladu 105 koni a 110 kroutak, navic je to 16V.... Pokud tu praci kterou si dam s motorem z Fabie abych ho vyladil na vyssi vykon a kroutak 140 Nm si dam i s motorem ze Swiste tak bych mohl mit motor se zajimavymi vlastnostmi. Samozrejme jen teoretizuju (jako spousta lidi tady na virtu) - jak rikam jen navrh k zamysleni 5
upraveno 2x, naposled 27.03.2010 17:02:41
14:36:07
23.03.2010
Gemini
-> CadLubeen: a cena za taky dobry motor ? takych je malo a nekupuju sa za babku......motor je v serii tocivy ale ma len do 110 Nm, taka fabia moze mat vdaka par upravam 140 Nm......a ten nizsie polozeny krutak sa da lepsie vyuzit ako na to swiftovy.......vykon nie je vsetko
14:00:45
23.03.2010
CadLubeen - zrušená registrace
A co to udelat takhle? : skoda-virt.cz/cz/.../6616 -mezikus-motoru-suzuki-swi ft-gti

Dat tam proste Swiští motor. Ten je pomerne malej, lehkej a ta 1.3ka ma uz v zakladu cca 105 koniku. Co se tyce vlastnosti toho motoru, tak si myslim, ze je uplne nekde jinde nez 1.6ka z feldy. 4
13:27:36
23.03.2010
Jakub M.
-> DuriQ:
no .. ja to teda nikdy nevazil .. ale v lete jsem menil motor v mamcine 1.6 (ojnice se podivala na svetlo bozi) .. a muzu rict ze 1.3jku i s prevodovkou do toho auta dostanu s pomoci heveru sam ... 1.6 sme tam davali dva a meli jsme problemy .. je to tezky jak hovado ten motor
11:46:03
23.03.2010
Maxx
-> DuriQ: nemáš pravdu,váhovej rozdíl je velkej a podstatnej...
09:35:36
23.03.2010
DuriQ
inac neviem co furt stala mate s tym ze je to problem nacpat do rapa, ak to chce mat aj s MPI tak to zas taka pakaren neni, ak to chce mat na karbe tak tiez neni taka pakaren, staci ist na vrakac a zohnat karburatorovanu 1.6 z golfa 2 a pobrat z nej potrebne veci alebo rovno zobrat cely motor aj s prislusenstvom, medzi kus medzi prevodovku a motor sa da bezne kupit... ako ja v tejto zastavbe nevidim ziaden problem a dalsia vec zas taky extremny vahovy rozdiel v tych motoroch nieje... co sa tyka jazdnych vlastnosti do acceleracie, tahu a pod. medzi 1.3mpi a 1.6mpi tak 1.6 je uplne niekde inde proste ten krutak tam je hodne ale hodne citit, mam k dispozicii obe Mpicka a aj G2 1.6karb takze viem o com pisem ;)
upraveno 1x, naposled 23.03.2010 09:36:05
16:46:50
22.03.2010
Maxx
-> Lenny93: píšeš že nemusíš předělávat nic zásadního,upravovat se musí a je toho dost,je pravda že ty úpravy co musíš udělat nejsou nijak náročné,až na vyvážení kliky a setrvačníku, a co se týče bloku tak ten je taky jinej jen podobnej,nepiš věci ktere máš jen z doslechu ale i s vlastní zkušenosti...7
16:44:42
22.03.2010
Petkar1
-> Lenny93: o zástavbě Fabky tady je článek
16:34:18
22.03.2010
DuriQ
darabos: a co tak pouzit sanie a zapalovanie z GII :)
14:42:48
20.03.2010
105
-> Lenny93: jen 16v
14:06:57
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MATTESS: Skoda slov 1

Svarit drzaky na 1,4 MPI 8V neni problem.
13:31:34
20.03.2010
Lenny93
-> 105: aha a jak je to ještě s tou fábií ? 5x uloženou kliku má ten 16V nebo oba dva ?
12:58:13
20.03.2010
105
-> Lenny93: favorit sedne bez problemu drzaky pasujou... nekdy se jen prevrtavaj na prevodovce horni dve diry na 10mm a je to
12:25:59
20.03.2010
Lenny93
-> Nwkt: aha já sem to mám z doslechu, takže úchyty motoru nezbejvá nic než převařit .... favoryťáckej sedne bez změny nebo se musí taky převářet úchyty ?
12:24:57
20.03.2010
MATTESS
-> Matthes, záškodník z TechWebu 20.03.10 12:03:55: ty lidi jsou z internetových termínů zblblý
12:17:35
20.03.2010
Nwkt
-> Lenny93: Jenom na převodovce
12:17:09
20.03.2010
Lenny93
-> Nwkt: a úchyty nepasujou ?
12:16:01
20.03.2010
Nwkt
-> Lenny93: Tak se na ten blok podívej, stejnej neni, podobnej jo
12:14:57
20.03.2010
Lenny93
-> Nwkt: pokud se nepletu tak MPI 8 ventil je stejnej jako fanouš .... 16 ventil je už němec a ten je jinej
12:04:32
20.03.2010
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A navíc ten blog je taky jinej 3
12:03:55
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Lenny93: Blog? Internetovej blog?
12:01:27
20.03.2010
Nwkt
-> Lenny93: Bez zásadních úprav těžko
12:00:42
20.03.2010
Lenny93
když už bych měl jít do této úpravy, použil bych motor 1,4 mpi z fábie, kterej má stejnej blog jako favorit a tudíš pasuje do rapida bez zásadních úprav čehokoliv, navíc je komplet z AL slitiny a je krásně lehoučkej ;-) a pokud si stojí za tou 1,6 z feldy tak držim palce a ať se povede ;-)
07:55:44
13.03.2010
darabos
-> Tommyk: ja mam taky nazor, ze namahu dat tu 1,6-ku z feldy do skodovky daleko neprekryva ten vykonovy zisk...kamos ma upravenu jednu 1.6 8v cca na 74kw vo felde (vacka, sanie, vyfuk, ECU) , ide to lepsie, ale uz treba tocit do vyssich otacok, ale nie je to ziadny zazrak

-> Vasa-Mach: A treba mysliet aj na riadenie zapalovania, ked chces mat karbec, ten povodny rozdelovac dava signal pre ecu, takze je nepouzitelny tak ako je. A potom to cele naladit, lebo nakoniec nebude mat ani tych 55kW + sanie vyrobit.

Akurat tu prerabame jednu 1,6-ku na preteky, pojdu na DCOE 40-kach a uz teraz sa vynorila kopa komplikacii (napr. ako som uz spomenul aj riadenie zapalovania + investicia)...

Moj nazor.
07:26:31
13.03.2010
darklord
-> Tommyk: myslim ze ten "krutak" sa tej hmotnosti nezavdaci, nehovoriac o potrebe medzi inym vymyslet rozdelovac / rezat priecku karoserie. S 1.6 feldou som jazdil asi tri mesiace, a teda nejaky extremny narast jazdnych vlastnosti som nepostrehol (akurat ustrelujuci zadok).

uz ked tam mat takyto do oci bijuci nelegalny motor tak neh to aspon stoji za to...
upraveno 1x, naposled 13.03.2010 07:28:10
23:55:19
12.03.2010
Tommyk
-> darklord: jel si někdy s 1.6 feldou? je to znatelnej rozdíl oproti 1.3.. docela dost je znát ten zátah.. na kilowaty nekoukej, krouťák dělá hodně 4
23:50:25
12.03.2010
darklord
-> Tommyk: no ak by som mal na vyber 1.6 AEE alebo skodovacku 1.3 tak by som ostal u tej 1.3 ono henten motor podla mna za to nestoji, jedine zeby sa oturbil ako to mal tunningkiller
23:49:01
12.03.2010
Tommyk
-> darklord: vždyť já mu taky neříkám aby tam dával 1.3 motor 4 jasně že ta 1.6 16v z oktávky je lepší než 1.6 8v z feldy..

ale jestli mu leží doma motor z feldy, tak proč ne.. a i kdyby ho kupoval, tak vyjde určitě levněji než z oktávky a může to pak za tu cenu ještě doupravit nebo udělá lepší brzdy.. 4
20:22:44
12.03.2010
darklord
-> Tommyk: no, ked uz z toho drtit vykon za kazdu cenu, tak radsej upravovat 1.6ku ktora ma v zaklade 100koni a nie udychcanu 1.3 ktoru na 100 koni dostanes za neskutocneho usilia a potom uz viacmenej koncia moznosti. ona ta 1.6 neni zas az tak velka a tazka ako motory co davaju lokalni tuneri do skodoviek (TDi, Tatra V8, Fel 1.6, ...)
19:54:52
12.03.2010
Tommyk
-> Kuladmin: tak určitě to bude o dost víc práce, ale myslím si že výsledek nemusí být zas tak špatný :)

a kdyby to tam dal s elektrikou a nechal si to v cimbu ještě načipovat třeba i s vačkou.. tak to by to byla docela raketa 1
19:46:35
12.03.2010
Kuladmin
-> Tommyk: To samozdrejmne v zakladu nema uz jen tim ze je to mensi objem ale ja taky o kroutaku nic nerikal.4 Ale zastavba a ostatni veci okolo jsou jednodussi.atd atd
17:33:56
12.03.2010
darklord
-> rsvancara: pisem vraj, nazivo som videl len ten novsi...
17:18:50
12.03.2010
rsvancara
-> darklord: v tom případě natírají blok stříbřenkou :-) ... ne, je pravda, že je to asi fakt hliník (AKL, 74kW)
zvětšit 1,6 do rapida - obrázek od rsvancara vložen 12.03.2010 17:18:50
16:16:36
12.03.2010
darklord
-> Jakub M.: myslel som 75kW verziu, 74kW je vraj este liatina (1.6SR)
11:48:08
12.03.2010
Petkar1
1,6 z Filcky tam nedávej....
11:03:46
12.03.2010
Montér
-> Jakub M.: Ta 74-ka je celohliník, jak píše Syny..
upraveno 1x, naposled 12.03.2010 11:03:59
09:45:49
12.03.2010
Jakub M.
-> Syny:
aha aha .. asi to bude chtit vyjadreni odbornika ... beru to jen podle zvyklosti VW te doby ... tzn. pouze predpoklad ze blok bude litina.
08:46:22
12.03.2010
Syny
-> Jakub M.: 1,6 75kW je tusim celohlinik...
08:35:28
12.03.2010
Jakub M.
-> darklord:
myslim ze je to litina/hlinik stejne jako AEE ...
predpokladam ze mas na mysli 74kW 1.6
upraveno 1x, naposled 12.03.2010 08:36:00
21:34:03
11.03.2010
Vasa-Mach
No to jsem já nevymyslel to ten kamarád jen jsem se chtěl zeptat jakej je tam mezikus já si myslím že je spoustu jinejch motorů který udělaj službu no uvidím co na to řekne. Ale stjeně děkuji za rady.
21:06:30
11.03.2010
darklord
-> Vasa-Mach: a nebola by lepsia 1.6 z oktavie? to je myslim celohlinik, ked uz nic ine aspon to neni take ukrutne tazke ako AEE
20:52:03
11.03.2010
Tommyk
-> Kuladmin: felda/fabie ma takovej krouťák? neřekl bych..

ale jestli to chceš honit ve vysokejch otáčkách, tak se na to fakt radši vykašli..4
20:46:14
11.03.2010
Kuladmin
Souhlas ten motor moc za to nestoji je navic dost tezkej. Vetsi a lepsi sluzbu s mene problemy by udelal klasickej skodovackej motor dejme tomu od facka/feldy po fabku s mirnim postelovanim slicovanim atd.
20:03:55
11.03.2010
petr s
-> Vasa-Mach: nevím jakou radost ale budeš mít dost problémů to tam dát
19:28:39
11.03.2010
Vasa-Mach
V tom případě děkuji udělaly jste mi velkou radost.
19:10:06
11.03.2010
steyr
myslim ze sa tam medzikus daval uz vo fabrike lebo prevodovka je rovnaka cize pasovat na skodovacku prevodovku by to malo...
18:57:56
11.03.2010
Nwkt
-> Vasa-Mach: Jistě
18:50:15
11.03.2010
Vasa-Mach
Ona 1,6 má už nějaký mezikus?
Extreme Tyres