skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
favorit klepe :(
prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 03.08.2009 do 15.08.2009, založil/a Jarda - zrušená registrace
16:33:41
15.08.2009
15.08.2009
Jakub M.
-> Jirik grilovaný: ty držej no
14:31:53
15.08.2009
15.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
To chce pořádný sedla.
22:47:55
13.08.2009
13.08.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Jirik grilovaný:
21:08:08
13.08.2009
13.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tom.t: Docela síla. Za chvíli by vyrazily na druhej straně víko.
20:40:06
13.08.2009
13.08.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Jarda: abys nedopadl takhle .. toto je moje bývalá 136 hlava provozovaná na LPG... na zaklepání ventilů do sedel stačilo 5-6tis km ..
13:11:02
06.08.2009
06.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> sep: jj, rysku tam mam... ted jsem natankoval 100vku za 33,30kc a je to skoro jak na LPG
09:51:28
06.08.2009
06.08.2009
sep
-> Jarda: :kdyztak si udelej rysku na rozdelovaci v soucasne pozici a kdyz budes nuceny jet na benzin tak si uprav predstih,pak ho zase vratis na rysku.
09:42:45
06.08.2009
06.08.2009
Jarda - zrušená registrace
tak dnes rano jsem to zkousel na LPG 40km/h na 4ku po rovince a pri prudkem pridani plynu mirne zaklepal, pak na 95ku benzin a zacal klepat tak, ze jsem hodne rychle radeji vyradil... dnes zkusim zajet na shelku, snad tam budou mit alespon 98ku a pak to zkusim znova...
19:30:55
05.08.2009
05.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> Tom.t: jj, uvazuji o tom.. ta hlava ma tvrzena sedla, podpalit bych je nemel, kdyz budu kontrolovat vule... hlavu si asi fakt vemu, lepsi vyzrana funkcni nez zadna
13:50:01
05.08.2009
05.08.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Jarda: vem si sebou i hlavu .. tesnení ti bude nanic když budeš mít ventily namlácený v kanálech .. nemluve o tom že ty ventily nemůžou tesnit a pokud ješte nejsou tak je podpálíš .. ale pokud máš rád adrenalín proč ne
06:23:39
05.08.2009
05.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> Tom.t: jenze to je 14dni, nez bych byl schopnej mit po GO hlavu a to jaksi nestiham, stejne chci pres zimu stavet motor... uz bez problemu ten motor tak jak je najel 5tis. km na LPG, ale natankovat nekde horsi LPG nebo muset jet na benzin, tak je asi po motoru... tesneni pod hlavu beru samo s sebou
22:38:35
04.08.2009
04.08.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Jarda 03.08.09 09:56:22 napsal:
→ jarda.u1: i to je mozne… ten motor je prvni 136ka,
takze vylouceno to neni… ja osobne s takovou hlavou prisel do styku jen
jednou na motoru 742.136 a hodne rychle tam sla ze 136MPi podle ceho se to
pozna? vysku asi moc nezmerim, protoze je ubrana i z druhe strany, pod vikem
ventilu asi aby to lepe tesnilo…tu hlavu můžeš zrovna zahodit, vyměň ji než se vydáš na cesty
→ jarda.u1: i to je mozne… ten motor je prvni 136ka,
takze vylouceno to neni… ja osobne s takovou hlavou prisel do styku jen
jednou na motoru 742.136 a hodne rychle tam sla ze 136MPi podle ceho se to
pozna? vysku asi moc nezmerim, protoze je ubrana i z druhe strany, pod vikem
ventilu asi aby to lepe tesnilo…tu hlavu můžeš zrovna zahodit, vyměň ji než se vydáš na cesty
18:16:49
04.08.2009
04.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> petr s: tak to by znamenalo, ze vyrobce u MPi povoluje max. kp cca 11:1 ale na klepani tam ma zas snimace a elektroniku ktera predstih upravi :/ a to teda budu mit trochu vic, no nic, budu doufat, ze na LPG to prezije...
18:09:08
04.08.2009
04.08.2009
petr s
-> Jarda: 1 mm má nová MPI
18:05:07
04.08.2009
04.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> petr s: jj, jasny..., to ale stejne znamena, ze to mam snizeny min. o 1,9mm, coz na 136ku mi prijde dost, byt to 135, tak asi nemam problemy... no ten kontrolni bod max. snizeni tam kazdopadne nemam, nevis, jak je hluboko u nove?
17:59:44
04.08.2009
04.08.2009
petr s
-> Jarda: u nových hlav jsou až 2mm rozdíly
17:59:25
04.08.2009
04.08.2009
Jarda - zrušená registrace
a mamky favorit r.88 136L se kterym urco nebylo nic delano ma take 98mm a ma i ten nalitek... tzn. ze mam kp cca 11,5:1 a to bych rekl, ze je dost
17:35:07
04.08.2009
04.08.2009
Jarda - zrušená registrace
a jeste jednou stejne merene na favu 135, se kterym vypada, ze take nebylo nic delano a rovnych 98mm, tak jsem z toho jelen... asi tech 100 nebude presna vyska hlavy nebo nevim...
17:32:22
04.08.2009
04.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> jarda.u1: tak mi to nedalo a zmeril jsem vysku te hlavy a jsem zdesen :( nameril jsem vysku 96,1 mm a pro porovnani jsem meril na felde 136bmm uplne stejne a nameril jsem 99,5 mm)
Tvrzena sedla asi mit bude - viz. obrazek
Jedine, co me napada, jak snizit KP je dat podlozky pod svicky, neni to uplna kravina?
Tvrzena sedla asi mit bude - viz. obrazek
Jedine, co me napada, jak snizit KP je dat podlozky pod svicky, neni to uplna kravina?
11:38:26
03.08.2009
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> jarda.u1: jj, zkusim... jj, to si tky myslim... u rapida mam 10° predstih a k.p. cca 10,5:1 a na LPG bez problemu, ale pamatuji, jak kdysi v chorvatsku jsem musel jet 50km na benzin a myslel jsem, ze bude po motoru, jak to klepalo... natankoval jsem tam myslim 98ku to byl tenkrat nove udelanej motor 1.4, po 75tis. km uz na benzin neklepe a na plyn je linejsi, ale stale jezdi dobre... pisty tam mam s vybranim a hlava mela castecne jeste videt ten kontrolni bod max. snizeni
10:06:00
03.08.2009
03.08.2009
jarda.u1
-> Jarda: zkus ten motor jeste projet na 98,nebo 100 oktan benzin.Pokud se to zlepsi,bude to urcite tim snizenim hlavy.Na plyn mi motor vzdy snesl vetsi predstih,nez na benzin.Dle me nejde motor idealne sladit na provoz na plyn i benzin.Vzdy jsem musel aspon pohnout s predstihem.
10:00:49
03.08.2009
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> jarda.u1: tak na lpg mi to neprijde kriticke.... no mam dva kompletni funkcni motory 135ku a 136 BMM 50kW, tak bych to z jednoho musel vzit... urcite by pak potrebovala liznot a to uz jaksi nestiham... frezar ma dovolenou
10:00:36
03.08.2009
03.08.2009
jarda.u1
-> Jarda: presne to asi nezjistis,zda je ta hlava puvodni ze 136-ky,ale ja mel mezi 2 a 3 valcem takovy nalitek (mezi svickama).
09:57:04
03.08.2009
03.08.2009
jarda.u1
-> Jarda: jestli s tim jedes nekam na dovolenou a najedes 4 tis.km,tak to asi nebude moc prijemna jizda.Nebylo by lepsi tu hlavu sundat a vymenit,pokud mas doma jinou?Nebo radsi budes 4000 km klepat motorem i sebe hruzou,jestli to vydrzi?Tesneni pod hlavu stoji cca 120 kc a vymeneny to mas za chvili
09:56:22
03.08.2009
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> jarda.u1: i to je mozne... ten motor je prvni 136ka, takze vylouceno to neni... ja osobne s takovou hlavou prisel do styku jen jednou na motoru 742.136 a hodne rychle tam sla ze 136MPi podle ceho se to pozna? vysku asi moc nezmerim, protoze je ubrana i z druhe strany, pod vikem ventilu asi aby to lepe tesnilo....
09:53:03
03.08.2009
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
vidim to, ze asi jediny problem bude ta hlava :(, at to vydrzi 4tis. km, vic si nepreju...
09:51:02
03.08.2009
03.08.2009
jarda.u1
-> Jarda: Vysku hlavy jsi nemeril?(aby jsi zjistil snizeni).Nesnizovana hlava ma tusim 100 mm.A jestli se ti zaklepavaji ventily pri provozu na LPG,tak nemas tvrzena sedla ventilu.Karburatorove 136 byly puvodne konstruovany na provoz na super 96,ktery byl olovnaty.
09:50:11
03.08.2009
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> petr s: jeste me napada, ze by mohla nejak jinak chodit ta podtlakova regulace... ze by to davalo vetsi predstih, ale to je asi blbost, protoze s jinym rozdelovacem to bylo stejne...
09:47:15
03.08.2009
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> petr s: jj, strobem... rozvody maji 15tis. km, rozdelovac origo do 50tis. km ma najeto, bez vule
09:45:20
03.08.2009
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> jarda.u1: no ja jezdil jen na LPG a nejak jsem to nepozoroval az najednou zacal motor cukat, coz bylo vulema ventilu... s hlavou jsem nic nedal, takto jsem ten motor koupil, jen mi sla voda do oleje, tak jsem udal presahy vlozek a nove tesneni pod hlavou
09:42:34
03.08.2009
03.08.2009
petr s
-> Jarda: Měřils to stroboskopem není vůle na rozvodech nebo náhonu rozdělovače?
08:35:19
03.08.2009
03.08.2009
jarda.u1
A to ti to zacalo klepat hned po snizeni hlavy?
08:31:48
03.08.2009
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> BeBe: prave, ze uz to nekdy klepe i na LPG a to je co rict, asi s sebou vezmu hlavu a dva pisty :), snad to dyztak nejak poskladam...
Uz jsem rekl kamosovi, at dyztak vezme moji mamky favorita a priveze mi motor, co jsem koupil na Hrochaci Jenze aby to mamky popojizdedlo s najetyma 27tis. km ktere za posledni rok nenajelo v tahu vic jak 10km vydrzelo
Uz jsem rekl kamosovi, at dyztak vezme moji mamky favorita a priveze mi motor, co jsem koupil na Hrochaci Jenze aby to mamky popojizdedlo s najetyma 27tis. km ktere za posledni rok nenajelo v tahu vic jak 10km vydrzelo
07:02:15
03.08.2009
03.08.2009
BeBe
hmm tak pri takej kompresii tam asi budes musiet naliat 98 a viac okt.benzin a mozno este znizit predstih,pripadne ak je moznost skusit obohatit zmes...ono to asi nebude idealne ,ale lepsie ako klepanie,ked sa ti zaklepu tvrdene sedla tak to sa v tom musia diat vjeci...
06:43:49
03.08.2009
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
Tak mi favorit motor klepe i s nulovym predstihem na 95ku benzin :( na lpg zacne nekdy klepat pri zatezi treba pri 2200ot/min. ale pokazdy to nedela... mel jsem na LPG predstih 10°, ted jsem dal 7° mozna to je trochu lepsi, ale na benzin se s tim neda jet...
Mam strach, ze to je hodne snizenou hlavou, uz tam neni ani ta kontrolni drazka uprostred a pisty jsou rovne... Po 5tis. km na LPG jsem mel zaklepane ventily z 0,25 na ani ne 0,05 a to vsechny Chci s tim jet ted neco pres 3tis. km, tak mam trochu strach, na LPG by to vydrzet mohlo, ale... Mechanik rikal, ze motor jde nadherne, kdyz mi dal predstih, ale na volnobeh, to se s tim neprojel...
Mam strach, ze to je hodne snizenou hlavou, uz tam neni ani ta kontrolni drazka uprostred a pisty jsou rovne... Po 5tis. km na LPG jsem mel zaklepane ventily z 0,25 na ani ne 0,05 a to vsechny Chci s tim jet ted neco pres 3tis. km, tak mam trochu strach, na LPG by to vydrzet mohlo, ale... Mechanik rikal, ze motor jde nadherne, kdyz mi dal predstih, ale na volnobeh, to se s tim neprojel...