
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pozustatek drzaku ventilatoru 1000, 100
21:39:00
02.08.2009
02.08.2009

Klubko_
-> petr s: osvedcil, fungujou bez problemu, ale pomalu a jiste se meni ucel vyuziti myho vozu 

15:43:07
31.07.2009
31.07.2009

petr s
-> Klubko_: Z té vodní pumpy se neosvědčily?
13:46:55
31.07.2009
31.07.2009

Klubko_
-> Gryzly: jo takle. Jako kdybych to chtel vyzkouset. Se me ani nechce
pocitam s tim, ze stejne udelam uchyceni na silnetbloky ze svislaku.

08:34:19
31.07.2009
31.07.2009

Gryzly
-> Klubko_: na ty čtyři šrouby co je držák motoru. Tam by se to prej mělo dát.
23:03:14
30.07.2009
30.07.2009

Klubko_
-> Gryzly: kam? ja to na motoru nemam
16:40:26
30.07.2009
30.07.2009

petr s
-> Gryzly: To musí být z MPI ten má váhu akorát
16:29:42
30.07.2009
30.07.2009

Gryzly
-> Klubko_: Našroubuj tam nějaký plonkový setrvák.
08:35:24
30.07.2009
30.07.2009

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Klubko_: No neznie to hlupo, ved uchytenie motora na 1000MB, kile a erkach je rovnake (na 99%) ako na 105 - 136, ine su len uchytenia prevodovky. No a rameno s vrtulou je dost tazke, to by uz mohlo robit nejake zmeny rozlozenia hmotnosti na uchyteni
00:19:46
30.07.2009
30.07.2009

Klubko_
-> Gryzly: hehe, tak to by taky bylo drsny esi je to pravda
23:22:35
29.07.2009
29.07.2009

Gryzly
-> Klubko_: Jsem slišel takovou teorii, že vlastně celý uložení motoru je navrženo pro 1000MB a tím že na 742 ubyl machanický ventilátor, tak uložení motoru je nevyvážené a proto motor vibruje. a tak se má na ty čtyři šrouby na držáku motoru přidělat tříkolové závaží, tím se zatíží druhá strana bloku a motor tolik nevibruje. Avšak nezkoušel jsem to.
13:56:34
27.07.2009
27.07.2009

Eidy
Taky se sníží prolínání oleje ven z motoru. To bych řekl, je hlavní důvod.
12:58:27
27.07.2009
27.07.2009

Klubko_
-> Eidy: aaahaaa
ten zdibicek navic, v tom to vezi 
uz mam jasno
dik zucastnenym
i kdyz k tomuhle ucelu nemusi byt pouzitej zrovna tenhle pozustatek po ventilatoru ze?


uz mam jasno

dik zucastnenym
i kdyz k tomuhle ucelu nemusi byt pouzitej zrovna tenhle pozustatek po ventilatoru ze?
12:50:23
27.07.2009
27.07.2009

Eidy
-> Klubko_: Jj, máš pravdu. A takovej tlak vzduchu pod písty (když neni ideálně navrženej karter) dokáže nadělat pěknou paseku. Není to případ škodovky, ale jsou i takové případy. U závodních motorů se to dělá i z důvodu snížení hustoty vzduchu pro snížení odporu vzduchu pístů, ojnic a klikovky. Není to moc, ale když se honí každej koník, i tohle přijde k dobru.
00:54:34
27.07.2009
27.07.2009

Klubko_
-> Bagrr- máma mele Emu, petr s: nepletu-li se, cast tlaku vznikajiciho nad pistem unika pres krouzky pod pist -> do klikovky. A u techhle upravenejch motoru tedy unika vic a pod vetsim tlakem a ventildeklem se to nestaci dostavat z motoru ven, tak se pridava tohle?
23:26:04
26.07.2009
26.07.2009

petr s
-> Klubko_: Zkráceno to bylo na LR a je tam trubka na odvzdušnění
23:25:04
26.07.2009
26.07.2009

Bagrr- máma mele Emu
-> Klubko_: dvzdušnění klikovky.. I peugeot dehet má vytažený odvětrání od kliky i od ventildeklu... Kila měli odvětrání jen od klikovky... A 105->vejš měli odvětrání jen z ventildeklu.. u LA je návod jak navrtat i odvětrání klikovky...
23:13:55
26.07.2009
26.07.2009

Klubko_
-> petr s: jako tak jak je odvetrani ve ventildeklu? Tohle je prave stara fotka, ale vcera na zavodech to mel zraceny jen asi viz foto
18:41:03
26.07.2009
26.07.2009

petr s
-> Klubko_: Odvzdušnění
18:29:23
26.07.2009
26.07.2009

Klubko_
k cemu to je? Videl sem to u nejednoho auta jezdiciho vrchy, ale vyznam mi stale unika 
