motor bublá ve votáčkách nad 2500

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 11.01.2009 do 12.01.2009, založil/a zidlik
řadit dle data
10:38:40
12.01.2009
zidlik
ale jinak díky za rady ten votáčkoměr ještě zkontroluju někde tam chyba asi bude protože jentak zničeho nic by mě celá přístrojovka asi nevypadla4 už vim proč maj někteří tuneři bejzbolku na zadnim platě..to je kuli takovejmhle kurvám co kradou vejfuky
09:38:33
12.01.2009
zidlik
zase náká kurva cikánská někde na parkovišti
09:29:26
12.01.2009
zidlik
tak si ze mě asi někdo dělá prdel ted přídu k autu vyměnim kondenzátor a furt to je stejný a pak kopnu do vejfuku a von se celej houpal...zmizely 3 matky ze 4....to mě ten vejfuk někdo snad chtěl ukrást já si to jinak neumim vodůvodnit...hlavně že tak jedu 40kiláků a nevšimnu si toho3 kdybych toho zmrda u toho načapal
08:23:52
12.01.2009
zidlik
-> ferrari: jj mech. přerušovač...ramínko je tam tejden nový..skusim ten kondezátor a když to nebude fungovat tak vodpojim ten votáčkoměr a když to nepomůže tak už asi jedině skusit vyměnit cívku jinak nevim8
07:36:48
12.01.2009
ferrari
No, neviem, čo máš za auto, ale ak to je zapaľovanie s mech.prerušovačom, tak by som hľadal chybu niekde tam . Ramienko dobre neprerušuje, alebo je vadný kondenzátor...
06:22:37
12.01.2009
zidlik
tak dneska skusim odpojit ten votáčkoměr tak pak napíšu jestli to stim něco udělalo ale zdá se mě to moc jednoduchý že by to fungovalo po jednom odpojení kabelu3 3
18:56:26
11.01.2009
zidlik
nebo jako kdyby to dávalo slabou jiskru ale je to jenom vtěch vyšších votáčkách na volnoběh to běží vpohodě.....no mě ta ručička poskakuje tak max 5mm ale když to začlo dělat do toho kopce tak ta ručička nejdřív vylítla mrtě a pak zdechli celý budíky...jakej to je kabel na cívce ktomu votáčkoměru??ten žlutej co vede proti kondenzátoru?takže když to vodpojim tak by to mělo běžet už vpohodě ten motor jestli to je tim??
18:44:24
11.01.2009
zidlik
-> pisky: no já nastartovat moh ale jak se pustil plyn tak to chcíplo pak se zahejbalo stěma pojistkama a už to na volnoběh běží ale vtěch vyšších votáčkách to prostě jede uplně nahovno jako kdyby to zapalovalo až když sou votevřený sací...jo kdyby to bylo tim tak kde by to mohlo na tom votáčkoměru probíjet na tu kostru??
18:14:13
11.01.2009
pisky
-> zidlik: když jsem ho měl ukostřený, tak jsem nemohl ani nastartovat a ručička na otáčkoměru skákala od 0 až do max. otáček na stupnici
17:26:21
11.01.2009
zidlik
-> Gryzly: a to by mohlo dělat i to stim motorem že to tak nák divně zapaluje jo?
17:21:17
11.01.2009
Gryzly
-> zidlik: když odpojíš otáčkoměr zjistiš jestli ti někde jeho kabel neprobíjí na kostru. To že kolísá ručička otáčkoměru tomu nasvědčuje.
16:47:42
11.01.2009
zidlik
náký další rady??já ybch rád zejtra přišel k autu najistotu vtý zimě vyměnil a jel doprdele vona tam je docela zima venku3 jinak teplota byla pořád vpohodě tak to musí bejt někde v elektrice si myslim
16:19:53
11.01.2009
zidlik
-> petr s: co tom zjistim když ho vodpojim??
16:08:55
11.01.2009
petr s
-> zidlik: Odpoj otáčkoměr u cívky a zkus
15:58:30
11.01.2009
zidlik
-> Pavel P..: no mě napadnul kondenzátor ale nevim no 8
15:53:39
11.01.2009
Pavel P..
možná cívka
15:48:06
11.01.2009
zidlik
tak si vpohodě jedem z jeseníků do kopce tak na 3500 votáček a najednou zhasli budíky rosvítilo se dobíjení všechny ručičky spadli dolu a začlo to bublat do vejfuku tak sme vyjeli ten kopec a zastavili sme...šel sem dozadu pohejbat se všema kabelala a nic tak koukám na pojistky s jednou sem zahejbal a budíky naskočily tak si řikám že už to bude OK vyjedem ale už to bublá pořád a nechce se mu jet a skáče ručička votáčkoměru ikdyž na motoru ty votáčky držej furt stejně tak sme takhle dojeli 40km domů...náký rady čim to může bejt??
Extreme Tyres