skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Uchycení 4 bodových pásů
prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 09.04.2009 do 03.12.2017, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík
18:35:13
03.12.2017
03.12.2017
Jozka
-> Lůďa 03.12.17 08:57:20: Na tuzemskej trh přišlo kil s kompletní přípravou na zadní pásy hodně málo, musel bys mít velký štěstí. Často tam ale bývají pod tapecem alespoň předstřižený otvory a osobně bych se v jejich oblasti "držel" (za nima je dost natvarováno a hodně bodováno). Když se plato zesílí z rubový strany, může to vypadat i kulturně.
09:27:05
03.12.2017
03.12.2017
Luky
-> Lůďa: ne tam se musí navařitv platle skrz který se to prošroubuje.
Jako alternativa se dá nějakým profilem zesílit přední hrana zadního plata a chytnout to místo toho trnu co drží sklápěcí opěradla
Jako alternativa se dá nějakým profilem zesílit přední hrana zadního plata a chytnout to místo toho trnu co drží sklápěcí opěradla
08:57:20
03.12.2017
03.12.2017
Lůďa
-> Eidy: Jj, asi nic jiného nezbude, než nové uchycení udělat.
-> Jozka: Jestli jsem dobře koukal, tak v platě žádné úchyty nemám :-( I když jsem žil v domnění, že tam něco je. Nebo jestli to bylo jen u některých 100?
-> Jozka: Jestli jsem dobře koukal, tak v platě žádné úchyty nemám :-( I když jsem žil v domnění, že tam něco je. Nebo jestli to bylo jen u některých 100?
23:47:10
02.12.2017
02.12.2017
Jozka
-> Lůďa: Horní originální úchyty (v platu pod oknem) k mání nejsou ?
22:32:27
02.12.2017
02.12.2017
Eidy
-> Lůďa: To bude asi víc, než 45°. Raději to vymysli jinak. Co třeba navařit plotny s matkou na hranu plochy za koncem sedáku?
22:28:37
02.12.2017
02.12.2017
Lůďa
Uchycení 4bodových pásů u Škody 100 do originálních úchytů bude mít asi větší úhel než 45stupňů, tudíž neodpovídající?
21:21:26
08.09.2011
08.09.2011
tunerlada
-> vhml: no dle vykresu co sem viděl na virtu těch uhlu si myslím taky že by to mohlo být v toleranci a byl bych raději pro to dát to tam než do plata páč se bojím že i při zakrytí to proprská okna takže ale v každým případě to obvařit nějakým plechem jo?
21:18:59
08.09.2011
08.09.2011
vhml
-> Bery: úhel není vyloženě špatnej. Vejde se do tolerovaných 45 stupnu, meril jsem to. Samozrejme idealnich je 10 stupnu, ale nebdue uz plato výš?
-> tunerlada: okno se nevysype, ale poprskas je a uz to nikdy nedostanes dolu = zakryt
-> tunerlada: okno se nevysype, ale poprskas je a uz to nikdy nedostanes dolu = zakryt
21:15:05
08.09.2011
08.09.2011
tunerlada
-> Bery: no a nevysype se mě okno když to tam budu vařit to plato ? vyndávat se mi to fakt nechce
21:11:10
08.09.2011
08.09.2011
Bery
-> tunerlada: blbej uhel,udělal bych to do plata - viz fotky dole.vyztužit to budeš muset jak nahoře,tak i dole,tak proč to neudělat "správně"
20:57:22
08.09.2011
08.09.2011
tunerlada
předem se omlouvám čokinovi za použité foto ale chci se zeptat,nemám tam matky tudíž přípravu na zadní pásy (jen v C sloupkách) a chci se zeptat zda je vhodné bez vyztužování uchytit 4B pásy na křížky..dycky jeden na vnějšek a vnitřek a druhej totéž.díky za rady a připomínky :)
02:11:57
13.04.2009
13.04.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> su.tech: Mám tu homologaci o které píše Petr_s.Když tak do zpráv pokud ji ještě nemáš :)
11:13:27
12.04.2009
12.04.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Peklo-Evo-Luboš: Díkes
22:10:13
11.04.2009
11.04.2009
Peklo-Evo-Luboš
ze jsi to ty:-)
16:13:59
11.04.2009
11.04.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> vhml:
-> petr s:
Spíš bych uvítal fotky jak to bylo origo to by bylo fajn. Třeba i to uchycení dozadu na plato, by mě zajímalo, jestli se to vyztužovalo nebo jen navařili matky s plechem a bralo se to jako vyztužení... ale jak pojedu do boleslavi tak zkusím zajít do muzea a udělat nějaké to foto.
-> petr s:
Spíš bych uvítal fotky jak to bylo origo to by bylo fajn. Třeba i to uchycení dozadu na plato, by mě zajímalo, jestli se to vyztužovalo nebo jen navařili matky s plechem a bralo se to jako vyztužení... ale jak pojedu do boleslavi tak zkusím zajít do muzea a udělat nějaké to foto.
09:48:08
11.04.2009
11.04.2009
petr s
-> vhml: Tak ona platí zase jiná příloha jak byla před 20 lety
09:44:44
11.04.2009
11.04.2009
vhml
-> petr s: ale přímo v příloze J je psáno, že se pásy mají křížit...
Důvod také nechápu a vypadá to divně :-)
Důvod také nechápu a vypadá to divně :-)
14:06:56
10.04.2009
10.04.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
petr s 10.04.09 13:31:04 napsal:
→ su.tech: já jsem je křížené neměl A ani se
křížit nesměli proto je tam našíta i ta rozpěra aby pásy byli
od sebeNo právě to jsem si hned po rozbalení myslel taky. Nechápu právě to křížení.... Dneska je zkusím je tak letmo přiměřit. Zatím díky.
Tak jsem je přiměřoval a pasujou. Jestli to tak origo bylo tak to je pecka. Sice nejsou úplně vystředěné na sedačku ale to se dá upravit na délce jednoho a druhého pásu. No mám nad čím přemýšlet. Nemáte někdo nějakou fotku závodního auta které to tak mělo?
→ su.tech: já jsem je křížené neměl A ani se
křížit nesměli proto je tam našíta i ta rozpěra aby pásy byli
od sebeNo právě to jsem si hned po rozbalení myslel taky. Nechápu právě to křížení.... Dneska je zkusím je tak letmo přiměřit. Zatím díky.
Tak jsem je přiměřoval a pasujou. Jestli to tak origo bylo tak to je pecka. Sice nejsou úplně vystředěné na sedačku ale to se dá upravit na délce jednoho a druhého pásu. No mám nad čím přemýšlet. Nemáte někdo nějakou fotku závodního auta které to tak mělo?
13:31:04
10.04.2009
10.04.2009
petr s
-> su.tech: já jsem je křížené neměl A ani se křížit nesměli proto je tam našíta i ta rozpěra aby pásy byli od sebe
13:24:40
10.04.2009
10.04.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
petr s 10.04.09 13:17:01 napsal:
→ su.tech: To jsou ony A na soutěžích museli být pásy
v originálních úchytech potom byla homologována ještě jedna varianta
v platu a to muselo být zesílenoNo teoretická otázka... oni zřejmě podle mě teda co tak z hlavy tahám jsou trochu vyosené proti sedačce ne? - myslím jako ty úchyty že nejsou přímo za sedačkou úplně rovně takže budou ty pásy trochu zešikma ne? a kde a jak se teda mají křížit? díkes. Ještě jsem našel jednu fotku a tam je to taky na platě. Chápu, že na téhle 130LR - je to problém kvůli tomu rezervnímu kolu a důvody by byly asi ještě jiné tomu rozumím. Jen jsem teda ještě chtěl jednu fotku přidat.
→ su.tech: To jsou ony A na soutěžích museli být pásy
v originálních úchytech potom byla homologována ještě jedna varianta
v platu a to muselo být zesílenoNo teoretická otázka... oni zřejmě podle mě teda co tak z hlavy tahám jsou trochu vyosené proti sedačce ne? - myslím jako ty úchyty že nejsou přímo za sedačkou úplně rovně takže budou ty pásy trochu zešikma ne? a kde a jak se teda mají křížit? díkes. Ještě jsem našel jednu fotku a tam je to taky na platě. Chápu, že na téhle 130LR - je to problém kvůli tomu rezervnímu kolu a důvody by byly asi ještě jiné tomu rozumím. Jen jsem teda ještě chtěl jednu fotku přidat.
13:17:01
10.04.2009
10.04.2009
petr s
-> su.tech: To jsou ony A na soutěžích museli být pásy v originálních úchytech potom byla homologována ještě jedna varianta v platu a to muselo být zesíleno
13:09:56
10.04.2009
10.04.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
TADY JE TŘEBA SCAN FOTKY RAPIDA 160 R/H - PÁSY JSOU NA ZADNÍM PLATĚ. - NAPŘÍKLAD
12:57:21
10.04.2009
10.04.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
petr s 09.04.09 22:08:20 napsal:
→ vhml: Ale na 120 byly prodlouženy zadní úchyty pásu
aby nechytaly o plechJo to by dávalo smysl - mám je delší na zadních pásech... tady je fotka ten menší se uchytává vpředu a ten delší dozadu. Je to OK?
→ vhml: Ale na 120 byly prodlouženy zadní úchyty pásu
aby nechytaly o plechJo to by dávalo smysl - mám je delší na zadních pásech... tady je fotka ten menší se uchytává vpředu a ten delší dozadu. Je to OK?
12:54:05
10.04.2009
10.04.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Majkl: Nemůžu to nějak najít fotky by asi vysvětlily vše jednodušeji...
12:53:36
10.04.2009
10.04.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
JEDNÁ SE O TYTO MORAVANY. KOPUPIL JSEM JE FUNGLOVKY.
12:48:24
10.04.2009
10.04.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
petr s 09.04.09 22:18:14 napsal:
→ su.tech: Pod zadní sedačku závodní auta v zadu
sedačky neměliTo je mi jasné, to jsem napsal jen jako pro vysvětlenou... myslíš tyto origo úchyty?
→ su.tech: Pod zadní sedačku závodní auta v zadu
sedačky neměliTo je mi jasné, to jsem napsal jen jako pro vysvětlenou... myslíš tyto origo úchyty?
08:52:28
10.04.2009
10.04.2009
Majkl
vhml 10.04.09 08:45:00 napsal:
→ petr s:
A ještě dodám, že pásy vedoucí dozadu by se měli křížit…vsak to pisu taky :)
→ petr s:
A ještě dodám, že pásy vedoucí dozadu by se měli křížit…vsak to pisu taky :)
08:45:00
10.04.2009
10.04.2009
vhml
-> petr s: o jaký plech?
A ještě dodám, že pásy vedoucí dozadu by se měli křížit...
A ještě dodám, že pásy vedoucí dozadu by se měli křížit...
00:00:54
10.04.2009
10.04.2009
Majkl
-> su.tech: presne jako to mam ja, levy predni do praveho otvoru pro protikus, pravypredni do leve dolni diry po pasu
22:18:14
09.04.2009
09.04.2009
petr s
-> su.tech: Pod zadní sedačku závodní auta v zadu sedačky neměli
22:16:32
09.04.2009
09.04.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
no super za zprávičky, ale do origo úchytů chytnu jen ty dva boční a co ty zadní? 2 kusy které jdou za sedačku by měly přijít za zadní plato. Nebo se to dává namísto zadních pásů pod zadní sedačku?
22:08:20
09.04.2009
09.04.2009
petr s
-> vhml: Ale na 120 byly prodlouženy zadní úchyty pásu aby nechytaly o plech
22:06:15
09.04.2009
09.04.2009
vhml
Tyhle auta už nepoužívala uchycení na platě. Uchycovalo se dolů místo zadních pásů...
18:38:19
09.04.2009
09.04.2009
petr s
-> su.tech: Pokud máš moravan na 120 tak v origo úchytech
18:35:02
09.04.2009
09.04.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Potřeboval bych nějaké info fotky z originálních závodních aut, jak jsou uchyceny 4 bodové bezpečností pásy na zadní části karoserie - jedná se mi o uchycení 4 bodů ve vozech 120, 130, Garde, Rapid. - na zadním platě díkes.