skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lr strieska
-> Martin120L: zesílení je k prdu :-) je potřeba uzavřít ten "U" profil pretazenou vrstvou. Diky tomu se posunula hranice vibrovani az nekde k maximalce, kterou stejne nejezdime, protoze se bojime. Nevyhoda v tom je ta, ze je to nastreleny na trhacich nytech, ktery se tema vibracema uvolni - a to i ocelovy. Hlinikovy tam vydrzely tyden nez upadly:-D
-> m8rinek: a proč povolila S2000 do skupiny N4

-> Antony: a proč povolila LR vanu?
FIA tuhle "stříšku" nepovolila proto, že by se změnila tvarová silueta oproti seriově vyráběnému sedanu
-> Duso: Při rychlostech nad 150 ta stříška začíná vybrovat.a dělá dost nepřijemný hluk v autě. Ať jí Koša zesílý a o 2 vrstvy na víc. Je pravda, že ta stříška drží déle vzduch podél zadního okna a vytahuje teplý vzduch od motoru pokud máš v kapotě mřížky a LR vanu, jinak je ti to na nic.

petr s 26.01.09 21:39:49 napsal:
→ Duso: Přijel fousatý pán...Nechápu proč jsi to zakázal

→ Duso: Přijel fousatý pán...Nechápu proč jsi to zakázal


-> Duso: Přijel fousatý pán od FIA spočítal jestli stojí na dvoře 200aut kvůli motoru a nápravám A na 20 kusech EVo serie řekl tohle tam nebude nebo nedostanete homologaci
-> Duso:




-> MOLSO: zvyhodnena??? vole cozeee.. motor zastarala koncepce.. ledva to jede a znevyhodneni? :D ..neee neee nekamenujte neee..
au..




-> Duso: asi aby shade nebol zvyhodnena
tak co.. preco to FIA nepovolila ked to robilo len dobre?
-> Tuner#2: proc to proto zakazali? vzdyt vic vzduchu tim lepe ne ? nebo to brali jako nedovolenej doping? 

-> Duso: Mno u té Lady to bylo kvůli tomu, aby vůbec fungovalo to křídlo/lopata na zadní kapotě - takže kvůli přítlaku nápravy, u LR to bylo hlavně kvůli sání vzduchu motoru, ale právě kvůli tomu to zakázali.

-> petr s: to je fakt ze na autech nebyla k videni :-D az tedka
-> petr s: jo je to mozny.. neco podobne ma LADA VFTS.
www.vrchy.com/konice84/.. ./konice84_15.jpg
ja to chi spis proto ze se mi to libi.. ale ma to asi i prakticky vyznam
co poviete na to co predava MK Kosa
www.vrchy.com/konice84/.. ./konice84_15.jpg
ja to chi spis proto ze se mi to libi.. ale ma to asi i prakticky vyznam

co poviete na to co predava MK Kosa
-> petr s: Tak, tak, řešili jsme to i u stavby 130LR modelu 

-> gim: Ale pokud si pamatuji tak je FIA zakázala a na žádné dobové fotce ze závodů ji nenajdeš Byla jenom na autech před homologací a prototypu
-> petr s: co mam doma katalog 84 a tam je ls s timdle spoilerem
-> Duso: Říkáš LR stříška ale tovární auta ji neměli
Co si myslite o tomto prosim ?
www.mkkosa.cz/produkty/sk oda_105-120_+_105m-130m,_s triska_sport.156
Dakujem za vsetky cenne rady
www.mkkosa.cz/produkty/sk oda_105-120_+_105m-130m,_s triska_sport.156
Dakujem za vsetky cenne rady

-> deathcat: jo nevadi.. promin jeste bych pootravoval.. v strede kridla jak to je ? je tovny nebo zaobleny ? a jakou hrubku to ma v strede.. je to nejak aerodynamicky tvarovano ? ja nevym nejaky poloblouk nebo tak nejak ?
-> Duso: Bohužel jsem kontakt někde zastrčil a nemohu najít. 

-> deathcat: ty jo paraaada moc moc dekuji.. jinak odkud mas tu striesku ?
-> deathcat: uhm.. udelals vykres prosim? :).. a muzes udelt i foto ako to vypada z vnutra.. dakujem
-> deathcat: jo skvely uz ted se tesim..zatim podle tvych rozmeru mi to vyslo nejak tak.. ale bych poprosil presne rozmery moc moc dekuji..
-> Duso: Dobrá zítra ti to oměřím, teď už se mi nechce

-> deathcat: sem ti psal spravu.. prosim udelej jednoduchej nacrt a vyznac vsechny presne rozmery jak maji byt moc moc prosim.. dakujem
-> Duso: Jsou to rozměry v cm. Ještě délka boční strany je asi 10,5 cm
nakreslil sem si to nevim ci dobre jestli to dobre chapu a tam kde mam otaznicky kdybys jeste to mohl pomerat prosim.. nevim jestli to vyrabat (mam kopu laminatu res tkaniny) alebo to kupit. a jestli kupit tak nevis kde?
Oměřil jsem ti to tak velmi zhruba. Šířka strany víc u okna 114, dále od okna 103 a výška 13.