-> minno: rapidka.blackh0le.eu.org/
ekatalog/cs?page=showp...
cislo 49 - mechanicke vypadalo inak
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak zapojit polomechanicke relé dobijeni
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 31.08.2008 do 30.08.2009, založil/a Rider skoda
-> suri: sranda no :)
-> minno: jj je to elektronické a tuším mali až tri prevedenia , jeden zo zadným krytom šrobovaným bez izolácie kontaktov , jeden zo zahnutými packami zadného plechu bez izolácie kontaktov a jeden zo zahnutými packami komplet vyliaty nejakoým voskom
-> PeterP136: toto moje je elektronicke?
ty brdoo, dobra infoska :) a ja som stale v tom, ze je mechanicke, ze elektronicke su len tie novodobe :) dobre vediet. Ale tak sluzi dobre, ma 21 rokov :)

-> minno: nevravia to vsetci ;) a pod starym mysleli mechanicke, ak chces mozem ti ho zajtra sfotit. To co si sem supol je sice tiez stare (ak sa napr 20 az 25rocnym suciastkam v autach hovori stare :) ) ale elektronicke takze ma 4 kontakty.
preco vsetci vravia ze na starom regleri su 3 konektory a jedno ocko, ked ja tam mam normalne 4 konektory a kable zapojene v rovnakom poradi ako su konektory na novom elektronickom regleri, ktory mam doma ako zalohu....
-> Rider skoda: No tak skoro,ty detailisto ale jinak to sedí tak jako-> Bobesh 02.09.08 21:22:05:
a nebude to z kabel z M svorky na D+ a ze svroky R nma DF?kdyz jsi psal ze to jde snad i ve stejnem poradi?
-> Rider skoda: that´s right

jj to je fakt to mi doslo az ted ze tam jsou prece tri a ockem na boku je resena kostra u mechanickyho relatka;-) Takze 15/54 -> 54 M -> DF R -> D+ a na B- kostru
-> Rider skoda: Vibrační regulátor má tři nože,polovodič čtyři,takže na starým máš 15/54,M a R. takže první zůstává,ze starýho M (buzení-žlutý propoj. kabel) patří na DF,R je kontrolka a bude na D+,zbývá přidat kostru,která je na starém řešena očkem,na novém fastonem. Howgh!
tak mam presne znaceni z relatek:
starsi rele:
15/54 , M, tady nevim jake je oznaceni je to smazane , R
novejsi rele:
54 , D+ , DF , B-
Takze ktery kabel z jake svorky na kterou svorku do noveho relatka?Diky moc
starsi rele:
15/54 , M, tady nevim jake je oznaceni je to smazane , R
novejsi rele:
54 , D+ , DF , B-
Takze ktery kabel z jake svorky na kterou svorku do noveho relatka?Diky moc
-> Rider skoda: novsie je cista elektronika
to je to novejsi,mozna nazvyne elektronicke nebo nevim jak se nazyva?
to je ake polomechanicke? 

-> Rider skoda: Stačí dodržet tři stávající kabely-jejich zapojení dle označení svorek,myslím že i pořadí počítaje z motoru ven jest stejné. Takže ti zbyde jen očko kostry a to je ten poslední odsazený nůž navíc na polovodičovém regu (označen jako D- nebo B-,příp. 31). Z hlavy to snad poskládám. Takže první je kabel napájení po klíčku 15/54,na polovod. jako D+ (myslím že černý,každopádně pak pokračuje dál na svorku napájení VN zapalovací cívky. Pak by měl být žlutý propojovací kabel buzení alternátoru,svorka M (polovod. DF). Pak by měl být modrý z vozu od kontrolky dobíjení,pokračující do altu označený R. Nakonec zaměníš očko kostry za faston a nasadíš na poslední nůž na polovodičáku. Pravděpodobně budeš mít úzké konektory,na variantě 55 už byly širší,buď vyměníš nebo stačí jemně roztáhnout šroubovákem.
Budu davat do 120ky altik ktery ma to novejsi relatko dobijeni to polomechanicke.jinak ted tam mam origo to mechanicke(tu kosticku)
jak ktere kabely a jak k tomu relatku mam zapojit?u stareho jsou 3 konektory plus kostra na tu krabicku a u noveho 4 konektory
