jak zapojit polomechanicke relé dobijeni

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 31.08.2008 do 30.08.2009, založil/a Rider skoda
řadit dle data
21:18:52
30.08.2009
darklord
-> minno: rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=showp...



cislo 49 - mechanicke vypadalo inak
21:17:18
30.08.2009
minno
-> suri: sranda no :)
09:24:41
23.08.2009
suri
-> minno: jj je to elektronické a tuším mali až tri prevedenia , jeden zo zadným krytom šrobovaným bez izolácie kontaktov , jeden zo zahnutými packami zadného plechu bez izolácie kontaktov a jeden zo zahnutými packami komplet vyliaty nejakoým voskom
00:08:01
23.08.2009
minno
-> PeterP136: toto moje je elektronicke?9 ty brdoo, dobra infoska :) a ja som stale v tom, ze je mechanicke, ze elektronicke su len tie novodobe :) dobre vediet. Ale tak sluzi dobre, ma 21 rokov :)
00:04:06
23.08.2009
PeterP136
-> minno: nevravia to vsetci ;) a pod starym mysleli mechanicke, ak chces mozem ti ho zajtra sfotit. To co si sem supol je sice tiez stare (ak sa napr 20 az 25rocnym suciastkam v autach hovori stare :) ) ale elektronicke takze ma 4 kontakty.
23:56:48
22.08.2009
minno
preco vsetci vravia ze na starom regleri su 3 konektory a jedno ocko, ked ja tam mam normalne 4 konektory a kable zapojene v rovnakom poradi ako su konektory na novom elektronickom regleri, ktory mam doma ako zalohu....
zvětšit jak zapojit polomechanicke relé dobijeni - obrázek od minno vložen 22.08.2009 23:56:48
09:25:35
07.09.2008
Bobesh
-> Rider skoda: No tak skoro,ty detailisto ale jinak to sedí tak jako-> Bobesh 02.09.08 21:22:05:
16:13:34
05.09.2008
Rider skoda
a nebude to z kabel z M svorky na D+ a ze svroky R nma DF?kdyz jsi psal ze to jde snad i ve stejnem poradi?
22:22:04
02.09.2008
Bobesh
-> Rider skoda: that´s right5
21:32:53
02.09.2008
Rider skoda
jj to je fakt to mi doslo az ted ze tam jsou prece tri a ockem na boku je resena kostra u mechanickyho relatka;-) Takze 15/54 -> 54 M -> DF R -> D+ a na B- kostru
21:22:05
02.09.2008
Bobesh
-> Rider skoda: Vibrační regulátor má tři nože,polovodič čtyři,takže na starým máš 15/54,M a R. takže první zůstává,ze starýho M (buzení-žlutý propoj. kabel) patří na DF,R je kontrolka a bude na D+,zbývá přidat kostru,která je na starém řešena očkem,na novém fastonem. Howgh!
21:11:29
02.09.2008
Rider skoda
tak mam presne znaceni z relatek:



starsi rele:

15/54 , M, tady nevim jake je oznaceni je to smazane , R



novejsi rele:

54 , D+ , DF , B-



Takze ktery kabel z jake svorky na kterou svorku do noveho relatka?Diky moc
11:11:07
01.09.2008
PeterP136
-> Rider skoda: novsie je cista elektronika
11:06:09
01.09.2008
Rider skoda
to je to novejsi,mozna nazvyne elektronicke nebo nevim jak se nazyva?
10:15:07
01.09.2008
PeterP136
to je ake polomechanicke? 1
09:52:52
01.09.2008
Bobesh
-> Rider skoda: Stačí dodržet tři stávající kabely-jejich zapojení dle označení svorek,myslím že i pořadí počítaje z motoru ven jest stejné. Takže ti zbyde jen očko kostry a to je ten poslední odsazený nůž navíc na polovodičovém regu (označen jako D- nebo B-,příp. 31). Z hlavy to snad poskládám. Takže první je kabel napájení po klíčku 15/54,na polovod. jako D+ (myslím že černý,každopádně pak pokračuje dál na svorku napájení VN zapalovací cívky. Pak by měl být žlutý propojovací kabel buzení alternátoru,svorka M (polovod. DF). Pak by měl být modrý z vozu od kontrolky dobíjení,pokračující do altu označený R. Nakonec zaměníš očko kostry za faston a nasadíš na poslední nůž na polovodičáku. Pravděpodobně budeš mít úzké konektory,na variantě 55 už byly širší,buď vyměníš nebo stačí jemně roztáhnout šroubovákem.
22:36:42
31.08.2008
Rider skoda
Budu davat do 120ky altik ktery ma to novejsi relatko dobijeni to polomechanicke.jinak ted tam mam origo to mechanicke(tu kosticku)4 jak ktere kabely a jak k tomu relatku mam zapojit?u stareho jsou 3 konektory plus kostra na tu krabicku a u noveho 4 konektory
Extreme Tyres