skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dobíjení ..zvláštní problém
17:03:08
29.05.2008
29.05.2008

Milos
minno 24.05.08 11:33:13 napsal: -> Mishoooo: hm, s tou žiarovkou sa mi to moc nezdá, škodovka má 2W, to by musela byť vo fáve aspo 4w a to sa mi zdá na kontrolku už dosť, ale môžem kuknúť do knižky.ale, skodofka je skodofka, favo je favo, favo ma normal tusim 1,2W ziarovky a tamto ked tak bude 2W tova, ale ... mam ten pocit ze su vsetko 1,2, takisto aj v rapid pristrojovkach hranatych boli len 1,2 ziarovky, proste to chce trosku preslapnut a basta, normal vec od favoritov cez feldy az po fabie, na tej tiez obcas vidim, ako mi svieti vnutorne osvetlenie cez zimu slabsie, po startte, preslapnem a rozziari sa to ako v kostole, takze .... stale dokola to iste
14:27:46
29.05.2008
29.05.2008

Jozka
Tohle jsem připisoval mech. regulačnímu relé, dělalo mi jednu chvíli taky - ale ne při každým startu. A muselo se fakt prošlápnout, postupný zvyšování otáček nezabíralo. Ale elektronický relé??
Jinak běžný jsou žárovky 4W, 2W a 1.5W, 1.2W jsem klasickou ještě neviděl, třeba by 1.5W vyhovovala..
Jinak běžný jsou žárovky 4W, 2W a 1.5W, 1.2W jsem klasickou ještě neviděl, třeba by 1.5W vyhovovala..
22:17:08
24.05.2008
24.05.2008

minno
-> kaprik faster: skús len neviem či zoženieš takú žiarovku na škodovácku päticu, favo ich má tuším iné.
20:47:09
24.05.2008
24.05.2008

Kapřík
-> minno: takže to tlumiče ušly dlouhou cestu než se dostaly ke mně. Děkuju za ty fotky. Opravdu to podle toho vypadá na tu žárovečku. Zkusím po neděli koupit a uvidí se co to bude dělat
Díky

11:49:07
24.05.2008
24.05.2008

minno
a hlavne toto, takže by tam bolo asi treba vymeniť žiarovku 2W za 1,2W:
11:48:26
24.05.2008
24.05.2008

minno
-> kaprik faster: tak som našiel niečo čo by ťa mohlo zaujímať:
11:33:13
24.05.2008
24.05.2008

minno
-> Mishoooo: hm, s tou žiarovkou sa mi to moc nezdá, škodovka má 2W, to by musela byť vo fáve aspo 4w a to sa mi zdá na kontrolku už dosť, ale môžem kuknúť do knižky.
11:31:49
24.05.2008
24.05.2008

minno
-> kaprik faster: a to ešte nevieš, akým putovaním prešli tie tlmiče kým sa dostali k tebe
Najskôr boli u možno xy majiteľov Rapida, Rapida potom kúpil a rozpredával Tom.t, od neho som nápravu kúpil ja a tlmiče z nej máš teraz ty, tak si ich váž




00:47:54
24.05.2008
24.05.2008

Kapřík
-> Mishoooo: jo vidíš, to mi něco říká. Mám pocit, že jsem něco takového taky kdesi četl.....
Nevíte o tom někdo něco?? Prosím
Nevíte o tom někdo něco?? Prosím

18:08:31
23.05.2008
23.05.2008

Mishoooo
-> kaprik faster: ja som to riesil uz daavno.. mi vtedy bolo poradene ze v fataku je ziarovka na kontroke dobijania s vysim odberom.. a preto sa altik v skodule nevybudi na klasickej ziarovke.. ale neskusal som ju uz vymenit....
11:22:53
23.05.2008
23.05.2008

Kapřík
-> Karel.: to víš, ach ta láska nebeská
Minno totiž vlastní kus mýho auta..mám od něj přední tlumiče, který pak šly na repas a přitvrzení
-> minno:




-> minno:



23:32:57
22.05.2008
22.05.2008

minno


23:23:13
22.05.2008
22.05.2008

Karel.
-> kaprik faster: mezi tebou a minnem je asi něco co já nevím že? Tak kluci hlavně buďte štastní a nezlobte



23:21:39
22.05.2008
22.05.2008

Kapřík
-> minno: i ty kulišáku
Ale to je nápad, udělat altík na vypínač....tjůůůning
No tak asi zkusím sehnat jiné relátko a uvidí se co ten rošťák provede






22:34:37
22.05.2008
22.05.2008

minno
-> kaprik faster: tak to máš potom ako vo Fáčku s autom. sytičom, tiež ho treba prebudiť šľapnutím na plyn, akurát ty to máš takto s altíkom
Tak buď aspoň rád, že ešte aj na altík nemáš nejakú páčku, ktorú treba po naštartovaní vytiahnuť a postupne zasúvať
No ale k veci, tiež by som ako prvé pozrel asi ten regler, lebo ináč v altíku nič iné nie je, čo by sa mohlo "prebúdzať" vyššími otáčkami.


No ale k veci, tiež by som ako prvé pozrel asi ten regler, lebo ináč v altíku nič iné nie je, čo by sa mohlo "prebúdzať" vyššími otáčkami.
20:36:27
22.05.2008
22.05.2008

Kapřík
-> Milan 136: přesně tak.....chce impuls vyšší otáčky. Jinak nedobíjí
19:30:46
22.05.2008
22.05.2008

Milan 136
no než se to nabudí to nejde. zkoušel někdo menší?
19:18:03
22.05.2008
22.05.2008

Kalibán123 - zrušená registrace
Mě to dělá trochu podobně ale jen trochu po nastartování to musím trochu prošlápnout stači jen tuknout do plynu a je to. Na volnoběh nejezdím tak jsem nezkoušel jestli by to nedobíjelo při jízdě a dělalo to a dělá i při původním altíku 55A i při feldím altecu 70A
19:11:08
22.05.2008
22.05.2008

Kapřík
-> Karel.: počkám jestli ještě někdo neporadí

19:08:29
22.05.2008
22.05.2008

Karel.
-> kaprik faster: aha takhle
Tak zkusit vyměnit reglér na altecu

19:07:19
22.05.2008
22.05.2008

Kapřík
-> Karel.: ale ono to právě dobíjí i v menších otáčkách, i na volnoběh. Jen to potřebuje ten počáteční impuls, aby po startu vytočil motor na ty 3 tisíce. Potom už to dobíjí i na volnoběh při 850 otáčkách...
19:05:09
22.05.2008
22.05.2008

Karel.
-> kaprik faster: když dáš menší, tak to právě zapříčíní to, že ti to bude dobíjet v menších otáčkách

19:03:53
22.05.2008
22.05.2008

Kapřík
-> Karel.: myslíš že to bude tím...? No mohl bych to zkusit.....zítra se na to podívám....Trošku větší možná je, ale ten rozdíl myslím není tak velkej...no nevím

19:01:19
22.05.2008
22.05.2008

Karel.
-> kaprik faster: nech sfrézovat tu řemenici, aby měla větší otáčky, tam může být ten problém. Taky jsem měl tenhle problém a Dušan říkal ať dám tu menší řemeničku a hotovo

18:51:40
22.05.2008
22.05.2008

Kapřík
ještě dodatečná info...na tom altíku je daná klasická řemenice místo origo felďácké.. Nevím jestli to může mít vliv...
-> Milan 136: ale jak to vyřešit
Už mě to otravuje 
-> Milan 136: ale jak to vyřešit


18:29:32
22.05.2008
22.05.2008

Milan 136
-> kaprik faster: mě to dělá v 1000 MB taky. asi v tom relé bude problém. ale mě pracuje na trochu větší řemenici něž má felda tak možná taky proto. můj je 70 A
16:04:10
22.05.2008
22.05.2008

Kapřík
Mám zajímavý problém při dobíjení. Podotýkám, že v autě mám voltmetr, tudíž poznám kdy altík dobíjí a kdy ne.
Mám altík z Feldy 55A (relé už má v sobě), tudíž relé co má klasika škodovka mám odpojené.
Problém je v tom, že když nastartuju auto, altík nedobíjí (podle voltmetru). Musím prošlápnout motor nad cca 3000 otáček a pak začne dobíjet a už valí vpohodě. Pokud ho neprošlápnu a ani během jízdy bych nepřekročil tu určitou hranici, auto prostě nedobíjí. Už jsem na to jednou dojel a musel sem roztlačovat
V čem může být problém?
Mám altík z Feldy 55A (relé už má v sobě), tudíž relé co má klasika škodovka mám odpojené.
Problém je v tom, že když nastartuju auto, altík nedobíjí (podle voltmetru). Musím prošlápnout motor nad cca 3000 otáček a pak začne dobíjet a už valí vpohodě. Pokud ho neprošlápnu a ani během jízdy bych nepřekročil tu určitou hranici, auto prostě nedobíjí. Už jsem na to jednou dojel a musel sem roztlačovat

V čem může být problém?