skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
70 A alternator
-> darklord: z fora , je asi tvoja
-> suri: tu mam takuto peknu fotku? som asi aj zabudol 

-> suri: -> Syny: Díky soudruzi

-> Bobesh: Ta mensi favoritacka by mohla jit jak pise Suri..
-> Bobesh: Existuje remenica na favorit z menším priemerom klinová a tá tam pasuje , vhodné je matku aj zalepiť lepidlom na závity img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/7_1_34195__2009-12-0
4_12-26-59_91.jpg stojí cca 100kč , 120 remenica sa dá použiť jedine bez pérovky zo zalepenou matkou je to prasácke ale funguje to , na sústruh sa nedá vziať ak by ju vybral rozdelila by sa na dva kusy
Major Kotas,mám dotaz:mám skladem 70A alternátor asi Felda. Uchycení bych pořešil ale chtěl jsem zaměnit drážkovou řemenici za klínovou. Průměr osy rotoru i klínek je sic shodný,nicméně vyvstal problém s její délkou. Původní drážková řemenice je totiž uvnitř vybraná,kdežto 55A klínová plná,tudíž je natolik krátká,že osa nemá přesah ani na to,aby jeden chytil matku,natož pak s pérovou podložkou a dotáhl to. Jak se to dá řešit,existuje i řemenice klínová z hubenějším středem,nebo musím na soustruh aby to uvnitř vybral?
si myslím,že tam stačí zapojit jen modrej drát, kontrolka dobijení, držák je jinej
-> ps: A vis jak?Mas nejaky schema?
-> Martin_86: Musíš jinak zapojit dráty ubrat
Kdo poradi?MAmina ma origo 55A ve 120.Tuhle jela z prace a nejakejch 20km dobry a pak se rozsvitilo dobijeni.Zkouseli jsme vsechno mozny a nic.Da se tam dat altik z Facka, aniz bych nekde menil zapojeni nebo rele nebo neco??...v elektrice se nevyznam, takze se mi do toho nechce hrabat.Proste jestli muzu vzit altik z fava a nasroubovat ho tam ???????
-> Milos: co ta omrzel zivot

-> Mishoooo: no , myslim ze ty nemas potuchy o viacerych veciach

-> Syny: napr. ja som zohnal za 800,-Sk ale na vymenu za stary 37A !!! to som ani netusil ze tam mam...

-> Syny: Co som videl ceske inzeraty, tak to chodi radovo od 500Kc do 1000Kc.
Zak olik se da sehnat funkcni jetej 70A altik...? Za kolik se tady tak prodava?
-> rolls: Lahko. Jeden vystup (vodic s vacsim prierezom a s okom) je B+ a je to vystup. To si nepomylis. Druhy je myslim D+ a je to vystup na ziarovku v palubke. To je vsetko.
no ja mam 55A a 70A altik a este uvidim co tam dam, na oboch mam favo remenicu. len sa moc nevyznam do elektriky tak moc netusim ako zapojim ten 70A altik

-> Tomáš SK: snad
-> Dušan: Dik

-> Tomáš SK: 1,2 W
-> Mishoooo: -> DuriQ: To sa tu uz v inom vlakne riesilo. Novy typ palubky mal mat na to myslim 1W ziarovku. Ja som nechal 2W obycajnu a nemam problem.
-> DuriQ: ty kokso.. to ma nenapadlo.. sak tomas ma gulate budiky
gut typ

gut typ

Mishoooo: ak sa nemylim tak na vybudenie altiku bola ina ziarovka ako ta co sa dava do osvetlenia palubky to mam take matne zdanie 

-> Tomáš SK: poriesim to....

-> Mishoooo: To nabudzovanie bude nejaky problem, pretoze mne kontrolka zhasne okamzite po nastartovani a pri cca 600 otackach, mozno aj menej.
-> rolls: -> Syny: zajtra ked bude cas nafotim
Inak ja mam tiez malu favo remenicu... no nabudzuje sa pri vyssich ot. ale v tom nevidim problem
Inak ja mam tiez malu favo remenicu... no nabudzuje sa pri vyssich ot. ale v tom nevidim problem

A nemel by jste nekdo fotky? Docela tom uvazuju, pac mam porad naco s elektrikou,a tohle by myslim muj problem vyresilo... Jinak nabudi se ten 70A altik teda kdyz? Cco stejne jako 55A ze shade? Pouzil bych malou remenici z fava, jako mam ted...
-> Mishoooo: foto nemas lebo si to neviem nejako predstavit
-> Syny: najlachsie to mas ako pise tomas... zavytova tyc... 2 rozperne trubicky alebo dalsie matky a toto vse! este prekablovat, vyhodit regler a ides
Inak som terz nedavno cital v dakej mudrej knizke teraz neviem od koho... tam kde je na vrchu zadok rapida
ze tie rozperne trubky su origo vyrabane skodovkou ako nahradny diel pre pouzitie tohto altika



Já když jsem dával k sobě do auta altík felda 70A, tak po namontování bylo potřeba taky otáčky víc, než 3000, než poprvé zhasla kontrolka dobíjení. Ale už to mám v autě asi tři roky a dál se to neopakovalo. Všechno funguje a dobíjí, jak má. -> Syny: Já jsem použil řemenici z favorit nový typ karburátor a držák altíku z felicie. Do držáku je potřeba převrtat jednu díru.
-> Syny: Uchytenie je vcelku jednoduche - pouzit najlepsie zavitovu tyc a 6 matic a bud pouzit podlozku pod remenicu, alebo zbrusit zo spodneho oka vika, aby sa remenica dostala do roviny s remenicou vodnej pumpy. Zapojenie rovnake ako Fa alternator.
A ten 70A altik jde do 120? To se zapojuje a uchycuje stejne jako fackovej altik? Pochopitelne kdyz se prohodi remenice na klinak... Ten by se mi na aute libil

-> ps: MTB technici.. najlepsia na zasratu retaz
tak teda benalom


-> Mishoooo:
Charlie Babbit udělal vtip!
nafta asi nebude nej...



-> Mishoooo: Kdo tě učil odmaštovat naftou?
-> Mishoooo: nafta je taky sama mastna..
-> Bobesh: ahaaa... takze odmastit naftou..

-> Mishoooo: Sběrný na rotoru
-> Tomáš SK: snad este od vyroby... tie v zdruzenych sa aj tak robia len 1,5w nie?
no urcil podla zhasnutia kontrolky dobijania
no urcil podla zhasnutia kontrolky dobijania
ako si urcil, kedy sa ti nabudzuje? inak aku ziarovku tam mas v pristrojovke?
-> Bobesh: krouzky? was ist das?
-> ps: Jsem za,stačí mastné kroužky,dál uhlíci krátké či váznoucí
-> ps: toci sa uplne lahucko.. tak neviem ci to citit aj pri toceni rukou...

-> Mishoooo: To se stává když jdou těžko nebo jsou opotřebované
-> ps: ? ako blbnut??? zodrate? dobija ale ako ma

-> Majkl: vim sem se nemohl zrovna vymacknout tak jsem to trochu ochcal:-)
-> Mishoooo: Mohou ti blbnout uhlíky
-> Majkl: ten je zabudovany.. a je new
-> Pavel Korbelář: sek ten mam aj jaa.. bez reglera... vsetko zapojene ok... aj premerane.. len to prebudenie nechapem...
-> Pavel Korbelář: ridici krabicka=regulator
