Problém s rozdělovačem 1000mb

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 30.05.2014 do 02.06.2014, založil/a franta100l
řadit dle data
20:11:23
02.06.2014
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: -> Jozka: Už se poprali??? :-D
upraveno 1x, naposled 02.06.2014 20:11:32
01:44:32
01.06.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Já sice jen nějakých 10 let, ale celkem si stojím za tím, že těch 7 litrů není na podobné trase špatná spotřeba 4
01:31:50
01.06.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Já nic zkoušet nepotřebuju, já s těma autama jezdím dlouhý, krátký i střední trasy už celkem dlouho.. 3 3 3
01:24:57
01.06.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: 165 Pokud by se to šetřilo, tak možná, ale nebyl čas - v "rovinatejch pasážích" se jelo na limitu místních pravidel a když nebyl strach příliš velký, tak i za ním. A skoro 1000km z celé trasy byly Alpy - těch průsmyků přes 2000 metrů bylo tuším 6... Pokud máš zbytečnejch 6 dní, dám ti itík a můžeš to zkusit projet úsporněji 4



Čímž chci říct jediné - pokud už tam bude neorigo rozdělovač, podle mě to může bejt klidně ten 105kovej. Fungoval v MB, úspěšně jezdil i ve 110L (byl tam, když jsem auto koupil) a teď ten kus ze 110L jezdím i v GLSe a funguje tam úspěšně taky (přeloženo - auto jede stejně na hovno jako s původním 120kovým 40 Ale teorie samozřejmě dává za pravdu tobě....
01:08:58
01.06.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Nevím, jak moc jste měli naloženo, ale na takový trase by to mělo být pod 7 l/100 km 5

Jako když dostane novej rozdělovač ze 105 zadarmo, jezdit to bude, stejně jako na kdejakej jinej.. ale kdybych ho měl shánět extra, tak bych šel primárně po typech 443.213-204.432, 204.34, 204.340 nebo 443.213-204.460..
00:42:38
01.06.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Tak je to jediná trasa, kde mám spotřebu MB zaznamenanou - od tý doby už jezdí jen na STK 8 Ale že se se 105kovým rozdělovačem a 110kovým karbem dá jet úspěšně a úsporně to myslím dokazuje (a mimochodem, nebyla to žádná vyhlídková jízda, dávali jsme tomu celkem kotel (když vyjíždíš v 10 dopoledne a do večera potřebuješ ujet 900km, nic jinýho ti nezbývá).
00:06:46
01.06.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Tos ani nemusel psát, přesně jsem věděl, co z tebe vypadne.. taková dlouhá trasa, to je jezdí s MB prakticky každej týden..5
23:49:18
31.05.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Trasa 3047 kilometrů, celkem spáleno 215.21l benzínu == průměrná spotřeba 7.06 l / 1000km. Nejvyšší bod trasy Passo dello Stelvio - 2757 metrů nad mořem, průsmyků nad 2000 metrů bylo víc... asi tak 5
zvětšit Problém s rozdělovačem 1000mb - obrázek od dragon_cb_cz vložen 31.05.2014 23:49:18
23:44:06
31.05.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Mám na MB karbec 110L (24), rozdělovač z Favorita a praxe mi říká, že to má spotřebu jak kráva.. 3 3
23:33:02
31.05.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Teorie ti dává za pravdu, praxe říká, že na Stelvio to s tím vyjelo bez zadýchání 4
22:58:36
31.05.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Teda nevím s tím 105-kovým kusem.. Tady ty M-kový rozdělovače prozkoumaný parametrově nemám, ale z užovkovejch se volí do MB jednoznačně typ pro Š120, nikoliv 105, kterej má úchylnej rozsah regulace..
upraveno 1x, naposled 31.05.2014 23:02:12
23:38:26
30.05.2014
franta100l
3 no hlavně si na to vzpomeň u státnic 4
23:28:44
30.05.2014
dragon_cb_cz
-> franta100l: OK... hlavně klid a žádnou paniku 4
23:28:00
30.05.2014
franta100l
No to je skvělá nabídka, děkuji ti moc. Pokusím se to do té doby vyřešit, pokud by to nešlo, rád tvou nabídku využiji (zajel bych pro tebe). Ještě jednou díky za rady. Držím ti palce ke státnicím! Každopádně ti dám vědět, jak to dopadlo (pokud to dopadne) :-) Zatím ahoj. Franta
22:56:04
30.05.2014
dragon_cb_cz
-> franta100l: Do Benátek to nemám až tak daleko, ale 9tého června dělám státnice, takže do tý doby jsem zabitej 8 Nějakej jetej rozdělovač na vyzkoušení by se určitě našel...
22:46:18
30.05.2014
franta100l
To si taky říkám. Ani velezkušený strýc neví, ale určo je to v rozdělovači. Auto mám v Benátkách nad Jizerou. Peněz na rozdávání nemám, ale ty současné dva rozdělovače jsou vážně špatné a tak seženu asi ten 105-kový, protože si ho nemám kde půjčit. I tak moc díky za rady, opravdu si mi pomohl. Ono moc lidí už tomu vůbec nerozumí. Dnes každý zná jen VAG a "opravy" pomocí diagnostiky. Lidí, kteří fakt umějí, je čím dál méně.
22:35:07
30.05.2014
dragon_cb_cz
-> franta100l: Marně přemýšlím, co by mohli na rozdělovači nenápadně vykurvit tak, aby to nešlo opravit - rozhodně bych se o to pokusil než začneš utrácet peníze za nový rozdělovač. Případně před tím ještě vyzkoušej s jiným (třeba si ho od někoho můžeš na vyzkoušení půjčit - odkud jsi?).
22:23:58
30.05.2014
franta100l
Ten nový asi někomu spadl na zem, páč jsem si nevšiml praskliny. Ze dvou jsem nakonec udělal dva a bylo to super. Jenomže auto jsem nechal na dva dny v práci odemknuté (přístup pouze kolegové) a když jsem chtěl po dvou dnech odjet, tak jsem měl problém už při vyjetí ze dvora - žádný tah, nepřirozené otáčky, při přidání plynu to chcípalo. Nějaký závistivec se mi v tom hold hrabal (myslel jsem si, že jenom prohodil kabely u svíček). Když jsem pak se strýcem na to koukl, tak jsme se shodli, že je rozdělovač v háji - jinak si to neumím představit. S tím rozdělovačem prostě nešel naladit předstih. Palivo je myslím v pořádku, takže vsázím na výměnu rozdělovače. Asi dám na tebe a půjdu do 105-kového. A příště si dám bacha - kolegové závidí :-(
22:15:02
30.05.2014
dragon_cb_cz
-> franta100l: Jo, taky bude fungovat. Jestli je lepší 120kový (.540) nebo 105kový (.520) ti neřeknu, ten 105kový mám ozkoušený a funguje dobře (a bude se ti asi snáž shánět). Tyhle hliníkový jsou asi nejspolehlivější (nejpomaleji se opotřebovávaj) ale zas je na první pohled vidět, že tam nepatří 8



Jinak co je za problém s tím "novým" co jsi koupil? A pokud bys kupoval další, tak pokud na to nechvátáš, je nesmysl za něj dát víc než 800, max litr.



EDIT: A předstih se samozřejmě seřizuje stejně.
upraveno 1x, naposled 30.05.2014 22:15:23
22:10:19
30.05.2014
franta100l
No to máš teda pravdu, je docela drahej. Víš, o originalitu mi ve finále nejde, hlavní je co nejmenší poruchovost. Myslíš tedy, že bych tam mohl dát toto: aukro.cz/skoda-120m-novy- rozdelovac-i4279580367.htm l Nemám s tím zkušenosti a tak si od tebe rád nechám poradit. Pokud tam dám ten M-kový, nebude problém s předstihem? (jak ho naštelovat - stejně jako u originálu?)
22:03:30
30.05.2014
dragon_cb_cz
-> franta100l: Jo, tenhle použít klidně jde (maximálně budeš muset vyměnit i komínek - pokud bys náhodou v litru měl ještě starý typ unašeče). A vůle poznáš jednoduše - bejvá vymletá ta spojka na unašeč (vakl na hřídelce) a případně má vůli hřídel v těle.



Ale 1500 je docela raketa, chvíli koukej po bazoši a určitě seženeš levněji, Krejčík je na rozdělovače docela drahej...
21:40:28
30.05.2014
franta100l
Díky, takže myslíš, že tento můžu použít? aukro.cz/skoda-100-110-no vy-rozdelovac-i4279582852. html



Jo a prosím tě, můžu zjistit pouhým pohledem, že je špatný? (např. vůle atd.).
21:38:17
30.05.2014
dragon_cb_cz
-> franta100l: Pokud to chceš mít "dobové", tak sháněj s koncovým trojčíslím .432, pokud trochu lepší a skoro dobové tak .34 a pokud ti jde o bezproblémovou funkčnost, tak eMkové (s hliníkovým tělem), .520 nebo .540.



Osobně mám na sériovém litřím motoru karburátor ze 110L (difuzor 24) a rozdělovač .520 ze 105ky a lítá to jak z praku.
21:31:00
30.05.2014
franta100l
Ahoj přátelé, poraďte mi prosím s mým problémem. Odešel mi rozdělovač na mém litříkovi. Jaký mám shánět typ a jaký by byl nejlepší? Slyšel jsem, že některé jsou na prd a to i když se jedná o nový kus. Koupil jsem už jeden nový a je na dvě věci. Ono hodně lidí taky inzeruje že je nový, ale kdo ví, proč se válel "nový" někomu tolik let v garáži. Poraďte prosím, už si nevím rady. Díky za věcné rady a tipy.
Extreme Tyres