
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kulatej budík do fáčka
-> TooM-As: tak hotovo,zapojeno,už to lítá.akorát jsem prostě nenašel,kam zapojit podsvícení.zkoušel jsem všechny možný vypínače,ale nechtělo to svítit.díky za pomoc

-> TooM-As: máš nějaký fotky nebo schéma,jak to máš zapojený?pošli sem fotky

-> cPetan: -> TooM-As: tak jsem koukal,že fávo plovák má 2 čidla??
ten se mi nelíbí a návic ho nemam kam dat
-> Mára-rs: tak si sežeň ten origo diodovej točkoměr do toho kastlíku pod ten fukar.
-> TooM-As: hale,ty budíky maji asi každej jinej odpor,že to ukazuje nesmysly.Ale je zajímavý,že tobě to jde normálně si říkal,ne?

čaute když už sme u těch budíku neskoušel někdo dat na favoritáckej otáčkoměr diodu která se rosvítí např při 5 tis.??
-> TooM-As: nemam garáž
,zejtra po práci to zkusim před barákem


Tak tady nedatluj do klavesnice a jdi do garaze to zkusit
-> cPetan: u fav budíku reaguje na změny,ale u 120 jsem to ještě nezkoušel
-> Radza: kdyz vyndas plovak a zapojis ho, tak uvidis jestli budik reaguje na zmeny...
-> TooM-As: jo ty myslíš budík ze 120,kde jsou ty barevný tečky u těch kontaktů.j,to vim.Mě to na fav budíku ukazuje normálně.Zkoušel jsem i to,že jsem si rovnou z plováku natáhnul druhý kabely a rovnou zkoušel zapojit na 120 budík.a k čemu mam vyndat plovák,jako zkusit s nim zahejbat?
Palivomer má barevny plastiky pod kontaktama. Dej si nejdřív doporadku aby ti to ukazovalo na favo budiky, a pak zapoj podle barev, škodovackej budík. Pok ti to dělá bordel tak vyndej plovak jak píše petan.
-> cPetan: na plováku takhle barevný kabely nemam.je tam jen žlutej,modrej,zelenej a černej.Kua,Tomík by mohl poradit víc.

-> Radza: zapoj co odpovida a to zbyly je kontrolka. Nebo zkus ten plovak vyndat a uvidis, jestli budik reaguje.
-> TooM-As: nazdárek.
Tj,na plováku jsou sice barvy barvy,ale 4 kabely.U 120 budíku jsou konektory na 3 kabely.Barvy jsou tam:ŽLUTÁ ČERVENÁ MODRÁ
Na plováku u fáva jsou: MODRÁ ČERNÁ ŽLUTÁ ZELENÁ
Jediná možnost je ještě zkusit š120 budík,kterej má integrovanou kontrolku.ten má vývody na 4 kabely,ale pro změnu zase nejsou barevně označený
A hlavně,když zkoušim nějaký kombinace podle schéma,jak to zapojit,ta mi budík u fáva taky začne ukazovaz půl nádrže a nebo nic.
Tj,na plováku jsou sice barvy barvy,ale 4 kabely.U 120 budíku jsou konektory na 3 kabely.Barvy jsou tam:ŽLUTÁ ČERVENÁ MODRÁ
Na plováku u fáva jsou: MODRÁ ČERNÁ ŽLUTÁ ZELENÁ
Jediná možnost je ještě zkusit š120 budík,kterej má integrovanou kontrolku.ten má vývody na 4 kabely,ale pro změnu zase nejsou barevně označený

A hlavně,když zkoušim nějaký kombinace podle schéma,jak to zapojit,ta mi budík u fáva taky začne ukazovaz půl nádrže a nebo nic.
Radza 17.02.13 17:16:48 napsal:
→ cPetan: žádná odezva..
ale neboj , odezva je .. jen není čas. normálně otevři pod sedačkama palivoměr , a jsou tam nakreslený barvičky a stejný barvičky jsou na budíku.
btw ukaž co tvoříš .
→ cPetan: žádná odezva..
ale neboj , odezva je .. jen není čas. normálně otevři pod sedačkama palivoměr , a jsou tam nakreslený barvičky a stejný barvičky jsou na budíku.
btw ukaž co tvoříš .
-> Nwkt: to si myslim,že asi nepujde kamaráde..
Tak přehoď vnitřek budíků, pokud se tam rozměrově vleze
-> Tomaso435: protože se mi chce,tak jako některým,co maji fotky v ID

-> Radza: nebylo proč to bastlit viď :-D
neříkejte nikdo,že jste to už nedělali...

-> cPetan: žádná odezva..
zkus napsat uživateli TooM-As, má ve fávu kulatý budíky
tak ví někdo něco?

Ač nerad,tak jsem v rychlosti založil nový téma.
Nemáte někdo zkušenosti se zapojením palivoměru ze š12x do fáčka?Podle dostupnýho schéma elektroinstalace fáčka od počátku výroby do 7/89,platí pro vozy 135L a 136L,,že tři kabely od plováku vedou svazkem do 6pinový svorkovnice na přístrojovce a konkrétně na čísla 1,2 a 4 ve svorkovnici.číslování nejde po sobě,nýbrž 1-2 4-3.....Po zapojení podle schéma se rafika budíku ze š12x pohnula na střed a během zkušení jízdy se ani nehnula a taky jsem vypozoroval při různých kombinacích zapojením,že rafika fav.budíku stoupne a nebo klesne a lehce prosvítá kontrolka na benzín.Odzkoušel jsem 2 budíky š12x a pořád ty samý hodnoty,ale efekt 0!!
Máte někdo podobný zkušenosti a sraní se s tim?
Pro info posílám link na schémata elektroinstalace
favorit.unas.cz/index/ind ex.php?okno=elekt...
Nemáte někdo zkušenosti se zapojením palivoměru ze š12x do fáčka?Podle dostupnýho schéma elektroinstalace fáčka od počátku výroby do 7/89,platí pro vozy 135L a 136L,,že tři kabely od plováku vedou svazkem do 6pinový svorkovnice na přístrojovce a konkrétně na čísla 1,2 a 4 ve svorkovnici.číslování nejde po sobě,nýbrž 1-2 4-3.....Po zapojení podle schéma se rafika budíku ze š12x pohnula na střed a během zkušení jízdy se ani nehnula a taky jsem vypozoroval při různých kombinacích zapojením,že rafika fav.budíku stoupne a nebo klesne a lehce prosvítá kontrolka na benzín.Odzkoušel jsem 2 budíky š12x a pořád ty samý hodnoty,ale efekt 0!!
Máte někdo podobný zkušenosti a sraní se s tim?
Pro info posílám link na schémata elektroinstalace
favorit.unas.cz/index/ind ex.php?okno=elekt...