co tomu kurva uz dotretice je??

prohledat
74 příspěvků (zobrazeno 15 až 64) od 01.12.2010 do 03.12.2010, založil/a david 136 - zrušená registrace
řadit dle data
21:00:44
01.12.2010
Maťulo
-> david 136: Oki drzim palce! Zajtra napis co a ako... Som zvedavy. Inak favo je super! Mam ho uz od sameho zaciatku v oblubenych... 4
20:58:58
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Matulo: na ten komutator sem se dival a je v poradku, skusim vymenit ten regulator a uvidi se
20:58:23
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Robert 106: dik moc za rady, zitra to vsechno skusim, ampermetr mam s dobrym rozsahem tata je elektrikar takze to skusime
20:44:53
01.12.2010
Maťulo
-> david 136: Skus to rozobrat a dobre vykefuj dratenkou medene sucasti... A mozno uz bude aj vydraty komutator... To je to o co sa tru tie uhliky ked sa rotor toci...
20:44:38
01.12.2010
Robert 106
ahoj,

Máš mulitimetr ?

Dá se jednoduše odvodit kde je problém.

prvně v autě vše vypni a odpoj jeden pól baterie a změř proud protékající autem.

měl by být nolový nebo pokud máš alarm a rádio s pamětí tak do těch 60mA.

Pokud bude proud vyšší tak odpoj drát do alternátoru a změř zda za klidu alternátor nebere proud.

pokud ne můžeš zkusit poměřit zda proud neodtéká do starteru.

pokud tento test bude v pořádku, tak to vše zapoj a nastartuj.

při 13V musí všechno funguvat když není nastartováno tab to taky všechno běží na baterku.

Při projevování závady měř napětí na svorkách baterky pokud tam bude 13v zde problém nehledej.

pokud je na baterce 13V a ventilátor a stěrače už skoro nejdou tak se jedná o přechodový odpor nebo někde velkou ztěž ale to bys poznal někde by se to pálilo.

V poslední řadě pokud máš ampérmetr s vhodným rozsahem změř protékající proud z nebo naopak do alternátoru vřazením mezi baterku a altík.

V závěru bych podotkl, že před testem by bylo dobré baterku dobít.
20:43:41
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Matulo: jj rikam jeden uhlik po smrti asi, zitra to skusim a altik vycistim a snad to pujde
20:42:37
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: jasny no, ale tak z vraku, to znam a zachvilku se posere taky, takze kdyz uz tak novej, i kdyz zas novej sehnat original nevim jak u nas pujde a nejakou cinu nechci, takze vymenim regulator a uvidi se
20:38:49
01.12.2010
Maťulo
-> david 136: No a ten cudlik to je uhlik v regleri... Takze ked ho mas opotrebovany skus vymenit len to... Ked mas dojem ze altik je viacmenej dobry a nechces zbytocne vyhadzovat prachy za novy tak by stalo za to rozobrat ho a vycistit medene vinutie na rotore... 4
20:37:50
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: když už jinej altík tak za kilo z vraku ;) nemusíš vše hnedka kupovat nový,, takhle sem do hnědýho narval roční vejplatu :-/
20:35:37
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: takze jeden uhlik asi v prdeli, no skusit to muzu koupit novy, lepsi nez altik za 1500,-
20:30:52
01.12.2010
Tomaso435
-> Tomaso435 01.12.10 19:51:42: -> david 136: .... no sem to řikal.. ti to tam poskakuje, a někdy to přebijí,. někdy nedobijí. . . .
20:28:45
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
taky sem si ted vsiml docela fatalni veci, a to ze jeden ten cudlik na pruzince v regulatoru napeti je skoro o polovinu kratsi nez ten druhej, takze asi taky chyba

www.skodashop.cz/produkty /.../favorit--felicia--reg ulator-napeti-alternatoru- s-uhliky-820327.html
20:26:52
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2: to je mi jasny, jenze vsechno sme merily, vsechno jak ma byt, altik teda daval 13v, ale je pravda ze sem ho nemeril kdyz to zacalo blbnout, to skusim zitra
20:22:47
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> david 136: Já jen že auto jede i bez baterky a nebo s uplně v háji baterkou stačí okruh...teda auto-ty naše starý podstivý autíčka .-)) Altik ikdyž je to prasečina se dá zkusit i odpojenim baterky a pokud to chcípne je altik v háji,taky už to párkrát posloužilo..je to zajímavý každopádně..
20:20:56
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: taky ne vzdyt tady pisu ze mam vsechno skontrolovany, kostra dobra, kabliky taky to sem delal pred ppar dnama jeste, a regulator neni kupovanej novej smejd ale puvodni co sem mel nahradni takze funkcni, ty myslis ze tohle vsechno muze zavinit regulator?
20:19:19
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2: chcipne to uplne, ale da se rict ze to chcipalo celou dobu nez sem dojel na tu krizovatku nejakych 200 metru, mel sem to pred dilnou nastartovany tak 15 minut a pohoda volnobeh jam ma byt, pak zachvilku sem si vsiml ze otacky poklesly a pristrojovka svitila slebe, svetla taky slabe, sterace sli pomalicku, no a pak uz to pomalu umiralo uplne
20:19:01
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: . . . zkus znovu. a klidně jesi máš ten regulátor i starej dej tam starej.... uvidíš.... a když ti to exne,, točíš aspon starterem? nebo prostě nula nic . . . nemáš třebas kaput ukostření? urvaný snížením :-D
20:16:51
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: uz se stalo davno, rikam uz mam skoro vsechny dily novy nebo repas a vsechno skontrolovany
20:15:35
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> david 136: A to uplně chcípne či jak?
20:15:01
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: ještě zkoukni kablíky ve vysokonapětovím regulátoru jak tam drží a jesi nejsou uždímlí . . . a očisti kontakty......
20:12:45
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: to se ti pak takovy blbosti resi snadno, to mas dobry, des pak najistotu, ja mam bouzel nebo bohudik facko jen jedno a garaz nemam, takze dokud nesnezilo pral sem se s tim venku, ted u taty v praci v garazi, takze dnes sem to v dilne vyladil, predstih, volnobeh smes, vsechno slo jak ma a pak vyjedu a na prvni krizovatce konec a sam tlacim v zavejich snehu, takze me to nasralo maximalne a nechapu teda ze jednou to dela pak zas ne
20:05:03
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: jelikož doma máme tech favoritů víc, dycky když něco nejde, a než to koupim nový to tam přehodím z druhýho :-D pak to teprv du koupit když je to tím :-D



zkus ten regulátor na altíku,(podle mě nejpravděpodobnější variana) ale neseženeš už ten co tam má bejt, seženeš takovej ten UNI co je i na ávie stojí asi 78 korun, ale budeš to muset s nejvěčí pravděpodobností přebudit,
20:03:11
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2: ja sem to s tou vyplatou myslel jinak, mel sem tam vic problemu nez jen alternator, tohle se totiz objevilo poprve nekdy pred dvema tydny a pak uz ne az ted zase, napred sem myslel ze jen baterka klekla tak sem koupil novou ale ted je mi jasny ze to baterkou neni
20:00:18
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
no tak konecne sme se nekam dopracovaly, chtel sem prave slyset vic nazoru nato, ja nejsem zadnej vul a to auto znam do posledniho sroubku a delam to uz 4 roky vsechno sam a zatim zadnej takovej problem nebyl ze bych nekde zustal stat a neodjel to se nikdy nestalo, facko je da se rict primitivni auto, takova hracka, ze to muze byt alternator sem vedel ale chtel sem slyset vic nazoru nez zas dam prachy do altiku

jeste teda pridam poznatek znameho, elektrikare, ze prej by to mohla delat i vadna civka? ale to je prece nesmyl to by nezhaslo komplet vsechno
19:54:56
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> david 136: Jsou to někdy záhady no,ale upřímě začít jsi měl rovnou u altiku,pro jistotu dát klidně novou baterii za cca 1700 altik nevim jaký máš možnosti dílů ,nabíječku z lídlu za 500 abys moh testovat a seš v tom jen za čtvrt vejplety4 3
19:52:27
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> Tomaso435: A proto jak jsi mě předběhl řikám měřit za provozu...
19:51:42
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: na jednom voltu to asi nestojí.... ale .....

jinak nekolísá to nějak? ja třeba měl uhlíci na regulítoru v řiti a dobijelo to stylem jo ne jo ne jo ne :-D
19:51:35
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2: prave ze ja jdu vylucovaci metodou uz mesic a utopil sem v tom celou vyplatu, proto uz sem z toho tak trochu nervozni, trosku vic, posledni vec teda bude to ze sezenu novej altik a skusim to, predtim bych teda jeste skusil za jizdy to zmerit, pokud to teda vubec nakopnu
19:50:30
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> david 136: Omega to dělala,byl vevnitř zkrat mezi diodovou deskou a takovou další kokotinou...Zkusil bych měřit za jízdy,popřípadě sehnat zaručeně funkční altik...20min práce a nemusí se tady kolem toho 30 lídí ročilovat3 3
19:48:22
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: takze da se rict ze ten 1v co tomu chyby je teda na vine?
19:47:46
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> david 136: No pokud si myslíš že je Altik dobrej tak já nevim můžeš mít někde nějakej odběr,seklej drát a podobně,rádio vše...Nejlíp třeba zkus ještě dobíjení za jízdy,natáhni si kabely od baterky do auta napíchni měřák a jeď....Jinak bych zkusil jinej altik rovnou celej než bádat(hlavně funkční a jít vylučovací metodou)tolik toho tam nejni aby to bylo tak náročný...Chce to mít dobrý ukostření a všechno...myslim si že zrovna na favoritu to neni tak neřešitelný...4
19:47:14
01.12.2010
Nwkt
-> david 136: Pokud ti to dostatečně nedobíjí a auto žere víc A než dává alternátor tak to logicky vycucne baterku
19:47:12
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2: meril sem to ja daval cca 13v, pak to meril tata elektrikar a taky mu to ukazovalo kolem 13, takze myslis ze by mohl proste vynechavat?
19:46:13
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: máš tuten píplmetr? zkus zapojit a jet... a uvidíš že jeden volt ti udělá docela znatelný ztlumení světel, otáčky ventilátoru a tak....
19:43:51
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Nwkt: dobre teda reknes mi jak to bude kdyz altik bude davat dejme tomu 14v? to uz se jako nic takovyho nestane jako ted? ten 1v udela jako takovej totalni kolaps po 200 metrech?
19:42:16
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
Buď dobíjí nebo nedobíjí změřit a řešit,že dobíjí málo je trochu jiná věc...Pokud vyžere baterku jak píšete tak nedobíjí ani třináct a je někde seklej a podobně..
19:41:37
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2: konecne rozumna rec, nejsem zas uplnej debil abych nevedel ze i kdyby to nedobijelo vubec tak s tim ujedu vic nez 200 metru, a taky nechapu proc to vcera nedelalo a dnes to dela, jednou jo pak zas ne, takze co myslis kde bude jeste chyba?
19:41:25
01.12.2010
Nwkt
-> david 136: nová neznamená dobrá a pokud ti to nedobíjí tak hádej
19:38:48
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
Já teda nevim ,ale podobnej problém s altikem máme u opla,je tam 120ka altik dává to jen 13.4 a na to co to oproti fávu potřebuje šťávy mi to svádět jen na to přijde divný.Opl jezdí i v těhlech mrazech na nabití minimálně tři týdny,dobíjení svítí ale nic teda pomalu neodchází.Znám dost aut který dobíjej sotva že dobíjej ale jezděj normálně
19:37:16
01.12.2010
Maťulo
-> david 136: Tak ten altik je zly! Ked ti to po 200m vytrieska baterku, tak je logicke ze dobija malo...
19:33:39
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
baterka je nova, a popravde uz je to druha nova za mesic protoze ta prvni taky skoncila stejne jak tato, a rikate teda ze pokud mi altik dava 13v tak je to malo a melo by to za nasledek vsechno to co sem psal? to se mi nejak nezda, kdyz dava 13 tak by to snad nemelo tak rychlej konec ze s autem ujedu 200 metru a komplet vsechno pomalu zdecha dokud to nezdechne uplne, kdyz bude davat 14v tak se tohle nestane?
19:26:11
01.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> david 136: Ja sem praktik. A feldy alternator je na stejny hovno jako ten ve favu 3
19:24:32
01.12.2010
Nwkt
-> david 136: Já ti klidně řeknu, že mi to dává 14,4 V 3 altík 120A
upraveno 1x, naposled 01.12.2010 19:24:48
19:24:05
01.12.2010
Nwkt
-> david 136: Tak můžeš mít třeba chcíplej článek v baterce
19:24:02
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
hele pani teoretici byl byste nekdo tak hodne a pomeril to na svym aute a treba az behem zitra sem napsal skutecny hodnoty co to ma davat, ne ze jeden napise to a druhej neco jinyho to je v tom pak zmatek, taky by bylo dobry rict co ma kdo za altik, pokud tam ma nekdo silnejsi nebo feldovej tak je jasny ze bude davat trochu vic nez obyc facko
19:22:16
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Kuladmin: psal sem snad ze altik sem mel uz i rozdelanej a kabelaz svorky a kostru sem kontroloval

a myslis ze kdyz mi to dava na volnobeh se zaplyma svetlama 13 tak je to malo, to je tak velkej rozdil tech 8 desetin
19:21:38
01.12.2010
Maťulo
-> david 136: Zdvihni si volnobeh aspon na 1000... Teraz cez zimu aspon...
19:20:22
01.12.2010
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu: s normálním altíkem ne
19:19:41
01.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kuladmin: Malo.
19:18:33
01.12.2010
Kuladmin
Kdyz mas vse vyplne jen bezi motor na volnobeh mel bys namerit cca 13,8V +-nejaka ta desetinka. Promer diody v altiku a zkontroluj kostru a vubec kabelaz a objimky na baterce.
Extreme Tyres