
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak odpojit Imobilizér Felicia
prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.11.2010 do 24.04.2025, založil/a Marty500kw
06:44:59
24.04.2025
24.04.2025

Milan 136
-> Nwkt 23.04.25 14:05:17: Nemyslím zrovna jen ten imobilizér. Ale všemožné opravy a hlavně pak ta jeho radost když se to povede 

14:05:17
23.04.2025
23.04.2025

Nwkt
-> Milan 136 23.04.25 11:00:28: psa neznám, ale u VW bych to imo radši rozchodil, jinak to co dělá on umím taky. u vw edc16, 17 udělat immo off lze lehce i bez modulu
11:00:28
23.04.2025
23.04.2025

Milan 136
-> isti 22.04.25 21:53:24: Toho sleduju na instagramu. Dobrej borec.
10:06:14
23.04.2025
23.04.2025

Klubko_
-> isti 22.04.25 21:53:24: zajimavy je, že mě včera taky 

21:53:24
22.04.2025
22.04.2025

isti
10:27:06
22.04.2025
22.04.2025

Jarda/felda
-> Pavel P.. 22.04.25 10:25:48: byla upravená verze která jede i pod w10 

10:25:48
22.04.2025
22.04.2025

Pavel P..
-> ajok: u nás v práci v elektroodpadu
stáhnul jsem soft a funguje dobře... jen se musi povypinat antiviry a defendry. Hlavně to funguje i pod W10 narozdíl od VAGu který spolehlivě jede jen na XP..... kvůli tomu pořád musim resuscitovat starý lenovo X61 abych to mohl jednou za čas použít na takovýhle blbosti.
stáhnul jsem soft a funguje dobře... jen se musi povypinat antiviry a defendry. Hlavně to funguje i pod W10 narozdíl od VAGu který spolehlivě jede jen na XP..... kvůli tomu pořád musim resuscitovat starý lenovo X61 abych to mohl jednou za čas použít na takovýhle blbosti.21:36:47
21.04.2025
21.04.2025

Jarda/felda
-> ajok 21.04.25 21:19:14: objednával jsem v polsku ds150
jenom abych smazal chybu airbagu (zapnul jsem zapalování s odpojenou sedačkou) na nissanu
ps:dost mě sere ta cracknutá verze kterou mi pokaždý "antivir" zablokuje
jenom abych smazal chybu airbagu (zapnul jsem zapalování s odpojenou sedačkou) na nissanups:dost mě sere ta cracknutá verze kterou mi pokaždý "antivir" zablokuje

21:19:14
21.04.2025
21.04.2025

ajok
-> Pavel P.. 20.04.25 16:45:57: kde jsi kupoval a za kolik? ja diky delphi u nivy alespon zjistil, na kterym kole mam problem s ABS a pak jsem na to prisel, ze nejakej blb dal neABS poloosu a pak se mu ji nechtelo vyndavat, tak ABS krouzek prerizl a pak svaril, to delphi jsem mel pujcene od kamarada, ktery ho ma uz X let...
16:45:57
20.04.2025
20.04.2025

Pavel P..
-> StepaNoFUN: jo ale ta Delphi je taky cinska i s cracknutym softem a funguje to na prvni pokus...

15:47:00
20.04.2025
20.04.2025

StepaNoFUN
-> Pavel P.. 20.04.25 14:43:48: Tak si kup legalni a pak teprve nadavej. :-D
14:43:48
20.04.2025
20.04.2025

Pavel P..
Na celej VAG se muzu vysrat.... ted jsem to udelal pres Delphi DS100 a uz to funguje....

14:29:04
20.04.2025
20.04.2025

Pavel P..
Tohle napise Vag-com
21:12:54
19.04.2025
19.04.2025

ajok
ja to delal u 1.3 mpi asi jen jednou, tak pred 20 lety a slo to bez problemu, ale uz si to uplne nepamatuji :/, u 1.6 nekolikrat a taky nikdy nebyl problem
adaptacni hodnoty mazes a davas misto nich nuly? jinak nevim, ale me ted na fabia budikach taky nic nechodi
adaptacni hodnoty mazes a davas misto nich nuly? jinak nevim, ale me ted na fabia budikach taky nic nechodi

20:08:01
19.04.2025
19.04.2025

Pavel P..
-> StepaNoFUN: jasně že kanál 25 - immobilizer.
17:33:24
19.04.2025
19.04.2025

StepaNoFUN
-> Pavel P.. 19.04.25 16:27:01: davas to prizpusobeni do jednotky imo (25)?
16:27:01
19.04.2025
19.04.2025

Pavel P..
-> StepaNoFUN: ta komunikuje bez problemu a i tu hodnotu 000 mi to ulozi... ale stejne to furt blokuje cerpadlo a nestartuje a znovu je tam chyba immo i v motoru - rj zablokovana.
15:08:19
19.04.2025
19.04.2025

StepaNoFUN
-> Pavel P.. 18.04.25 22:43:56: a ta 304 Ti s tim pres KKL komunikuje?
14:24:12
19.04.2025
19.04.2025

Pavel P..
-> Jarda/felda: tohle znám, ale já bych to rád ofiko aby ten immo fungoval..
23:57:20
18.04.2025
18.04.2025

Jarda/felda
-> Pavel P..: allegro.cz/nabidka/emulat
or-imobilizeru-immo-audi-v
w-skoda-seat-vag-121390071
03?utm_feed=7...
tu destičku někde mám, kamarád jí chtěl objedat a než přišla tak problém nějak vyřešil
tu destičku někde mám, kamarád jí chtěl objedat a než přišla tak problém nějak vyřešil
22:43:56
18.04.2025
18.04.2025

Pavel P..
-> StepaNoFUN: jasně, spojení je v pohodě, ale jen chytne a chcípne.... i když smažu chyby v obou jednotkách.
-> MOLSO: to jsem právě zkoušel, mám VAG-COM 409.1, postup jak píšeš ale když chci uložit tak mi to napíše že nemám kabel Hex Can.
-> MOLSO: to jsem právě zkoušel, mám VAG-COM 409.1, postup jak píšeš ale když chci uložit tak mi to napíše že nemám kabel Hex Can.
16:51:40
18.04.2025
18.04.2025

MOLSO
-> Milan 136: vdaka za opravu nepamatal som si to presne naposledy som to riesil pred cca 8 rokmi 

12:05:04
18.04.2025
18.04.2025

Milan 136
-> MOLSO 18.04.25 11:21:12: 46 je komfort. Imobilizér je 25.
11:21:12
18.04.2025
18.04.2025

MOLSO
-> Pavel P..: vymenis rj motora
Pripojis sa na vcds do imobilizeru, adresa tusim 46 ?
Prisposobenie kanal 0 nacist ulozit vypnut klucik na 30 sekund.
A malo by to ist
Pripojis sa na vcds do imobilizeru, adresa tusim 46 ?
Prisposobenie kanal 0 nacist ulozit vypnut klucik na 30 sekund.
A malo by to ist
10:36:52
18.04.2025
18.04.2025

StepaNoFUN
-> Pavel P.. 18.04.25 10:22:36: s jednotkama se pres tu 304 normalne spojis?
Nefunguje je co? Chytne, hned chcipne?
Nefunguje je co? Chytne, hned chcipne?
10:22:36
18.04.2025
18.04.2025

Pavel P..
Potřeboval bych poradit... mám jinou řj na feldu mpi a potřebuju přizpůsobit immobilizer. Zkoušel jsem to podle návodu přes VAG-COM 409 a tam to napíše že nemám HEX kabel a přes IHR304 to proběhne ale stejně to nefunguje... kabel mám obyč čínskej KKL.
21:03:29
13.03.2021
13.03.2021

StepaNoFUN
-> venni: Tak to asi jo. ;-)
20:53:33
13.03.2021
13.03.2021

venni
-> StepaNoFUN 13.03.21 20:44:53: jede k němu přímo p. Zenkl takže počítám že domluvený jsou.
20:44:53
13.03.2021
13.03.2021

StepaNoFUN
-> venni: Jste domluvený po telefonu? Dost často nebejvá doma. I když teď... Nevím.
18:56:48
13.03.2021
13.03.2021

venni
-> StepaNoFUN: zrovna se to sešlo,že bude mít známej cestu do MB tak mu jí ve čt veme 

13:52:14
13.03.2021
13.03.2021

StepaNoFUN
-> venni: kuchni ji. Co jsem se Zdeňkem kdysi mluvil, tak jeden čas dával pod čipy "můstek", aby to nešlo vyčíst a zkopírovat. Ale ty můstky prej stály za howno a odcházely.
11:30:34
13.03.2021
13.03.2021

venni
Tak další pokrok...zapojil jsem motorovou jednotku z jiného auta a normalně auto běží.Takže postup je spravný a opravdu to přizpusobení funguje.Leč ŘJ od Cimbu je KO,ta přizpusobit nejde 

23:55:24
12.03.2021
12.03.2021

StepaNoFUN
-> venni: Základ je spojit se s oběma jednotkama. Od toho se dá odpíchnout. Kuwa felda je jen po K-Line. Tam není moc co posrat.
23:54:44
12.03.2021
12.03.2021

Jumbo
-> venni: daval jsem sem dolu muj clanek, kde je videt zapojeni pinu z diag konektoru pres imo do jednotky. Veskera komunikace jde DIAG - IMO - jednotka. Da se to obejit tak, ze spojis dva piny v konektoru, co jde do IMO a pokud se s jednotkou spojis, chyba je v IMO, pokud ne, tak je chyba v jednotce.0
21:56:22
12.03.2021
12.03.2021

venni
-> StepaNoFUN 12.03.21 21:27:45: tak po hodině dopisování a nastavování (díky Tome) jsem došel k závěru,že zkusím stejnou operaci udělat ještě na další neupravené motorové ŘJ.Když se zadaří tak ta přehrátá je KO (od přehrátí vlastně nevyzkoušena),protože to není možné tohle :)
21:27:45
12.03.2021
12.03.2021

StepaNoFUN
-> venni: Zkus se spojit s tou původní. Viz Jumbo někde níže - to relé v IMO. Nebo pak zkusit K-Line přímo na motorovou jednotku. ;-) Případně tu propojku v konektoru imobilizéru. ;-)
21:23:20
12.03.2021
12.03.2021

venni
-> StepaNoFUN 12.03.21 21:15:04: abych to vysvětlil...Před přizpusobením bylo vše spárované.ŘJ motoru,immo i chip v klíči.Běželo to.
Přendal jsem motorovou ŘJ a šel přizpůsobit...bez úspěchu.S jednotkou imma se spojím,s upravenou jednotkou motoru nee.
Když dam zpět origo motorovou ŘJ,auto běží hned... vyhnilého nic nebude,elektrika měla najeto aní ne 60tis km.Je to v nově poskládaným autě.
Zkusim se svalně připojit na origo motorovou ŘJ
Přendal jsem motorovou ŘJ a šel přizpůsobit...bez úspěchu.S jednotkou imma se spojím,s upravenou jednotkou motoru nee.
Když dam zpět origo motorovou ŘJ,auto běží hned... vyhnilého nic nebude,elektrika měla najeto aní ne 60tis km.Je to v nově poskládaným autě.
Zkusim se svalně připojit na origo motorovou ŘJ
21:23:14
12.03.2021
12.03.2021

Nwkt
-> StepaNoFUN: Na původní jednotku to jede, na novou ne. S motorovou se nespojí. Klíč s immo boxem má spárovaný
21:15:04
12.03.2021
12.03.2021

StepaNoFUN
-> venni: Paměť závad? S oběma jednotkama (jako motor, tak IMO) se spojíš bez problémů? Jsou dobře nakódovaný? Klíč máš se správným čipem?
Mě tenkrát taky kamarád přivezl Feldu "jen" na přizpůsobení imobilizéru. A strávil jsem na tom 3 hodiny. Nešlo mu napájení do diagnostický zásuvky. Jak do toho chcalo předním oknem, tak bylo ve svazku uhnilý napájení zásuvky diagnostiky. :-D
O pár let pozdeji přijel s T4, že v tom vyměnil budíky (za novější digi verzi) a že na nich chce nastavit kilometry. Říkám - není problém. Přijel venku asi -15, auto nebylo kam dát do tepla, takže venku....
3 hodiny laborování (vždycky chvíli u auta, chvíli v teple v dílně nad schématama). Nakonec jsem zjistil, že ten drát kterej byl ve schématu popsanej jako K-Line končí smotanej za palubkou. Ale mělo to i svoje výhody. Od tý doby mám diagnostickej adaptér napájenej ze zapalovače a K-Line je z něj vytaženej na krokosvorku. :-D Což se mi hodí třeba na moje Webasto. :-D
Mě tenkrát taky kamarád přivezl Feldu "jen" na přizpůsobení imobilizéru. A strávil jsem na tom 3 hodiny. Nešlo mu napájení do diagnostický zásuvky. Jak do toho chcalo předním oknem, tak bylo ve svazku uhnilý napájení zásuvky diagnostiky. :-D
O pár let pozdeji přijel s T4, že v tom vyměnil budíky (za novější digi verzi) a že na nich chce nastavit kilometry. Říkám - není problém. Přijel venku asi -15, auto nebylo kam dát do tepla, takže venku....
3 hodiny laborování (vždycky chvíli u auta, chvíli v teple v dílně nad schématama). Nakonec jsem zjistil, že ten drát kterej byl ve schématu popsanej jako K-Line končí smotanej za palubkou. Ale mělo to i svoje výhody. Od tý doby mám diagnostickej adaptér napájenej ze zapalovače a K-Line je z něj vytaženej na krokosvorku. :-D Což se mi hodí třeba na moje Webasto. :-D
21:11:33
12.03.2021
12.03.2021

venni
-> StepaNoFUN 12.03.21 21:05:49: díky :) ,řešim to zároveň s Tomášem,taky mi poslal z VISu tohle ale prostě bohužel to nejde...což teda nevim proč,myslim že Tomáš má ze mě asi taky Vánoce,dokonce jsem mu poslal i videonávod jak dělám 

21:05:49
12.03.2021
12.03.2021

StepaNoFUN
-> venni:
20:43:28
12.03.2021
12.03.2021

venni
-> MOLSO 03.03.21 19:56:23: tak nevim kde je chyba,ale mě tenhle postup problém nevyřešil 

21:44:54
06.03.2021
06.03.2021

Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 04.03.21 14:11:21: je pravda, ze s 1.8T si to neporadi? :) ale pry jde namackat pin do budiku a nastartuji klicem bez chipu
14:20:32
04.03.2021
04.03.2021

Jumbo
14:11:21
04.03.2021
04.03.2021

Nwkt
-> Jarda/felda: www.aliexpress.com/item/1
005001489401880.html
14:05:49
04.03.2021
04.03.2021

Jarda/felda
09:18:47
04.03.2021
04.03.2021

Nwkt
-> StepaNoFUN: A přitom stačí přívěšek z Číny a immo je vypnutý za pár vteřin 

23:21:18
03.03.2021
03.03.2021

StepaNoFUN
-> venni: Zdenda to umi. Jen to nechce delat. Uz jsem s nim o tom debatoval. Prej uz byl parkrat na PCR k podani vysvetleni, ze se jeho IMO OFF jednotka dostala do jejich sparu.
20:43:58
03.03.2021
03.03.2021

venni
-> MOLSO: -> Milan 136: -> Nwkt: až budu u auta vyzkoušim.Díky
20:41:20
03.03.2021
03.03.2021

Nwkt
-> venni: Stačí klíče (resp. čip z nich) a immo box, ten je potřeba nakódovat, pokud byl v jiný motorizaci. Kdyžtak piš/volej

