vypinac vystrazne smerovky

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 05.02.2009 do 07.02.2009, založil/a rolls
řadit dle data
19:56:44
07.02.2009
Bobesh
-> Peťa Klíč: A tos ještě pominul první kila,co měly na přepínači ještě tlačítko starteru.
19:21:13
07.02.2009
rolls
-> Peťa Klíč: dik za popis4
19:18:59
07.02.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
nic nerozebírej.. aby to fungovalo jak má potřebuješ 4 póly přepínat a to už by chtělo relé.. jeden pól - napájení přerušovače - buď z pojistky 2 ( vyp. varovné ) nebo z pojistky 1 (jen pro varovné ) - druhej pól - připojí levé blinkry k přerušovači pokud zapnu varovné, třetí pól - připojí pravé blinkry k druhému výstupu přerušovače ( potřebuješ ten se 3 kontakty co už má v sobě relé ). druhej a třetí pól zároveň odpojí blinkry od páčky aby nemohla do toho všeho dělat bordel. čtvrtej pól pak připojí kontrolku varovnejch k druhému výstupu přerušovače.
17:52:44
07.02.2009
rolls
mno som nejako dnes cumel na ten vypinac...ono teoreticky ked to je vypinac tak nieco musi niekde prepnut...mozno viac kontaktov dokopy, neviem netusim len nahlas rozmyslam, takze asi zostava rozobrat ho, zistit co kde spina a ked sa to bude dat a neovplyvni to bezny chod smeroviek tak to nejako prepojit na packovy vypinac...aj dajme tomu viac kontaktov.... mozno je to blbost, ale za rozobratie to asi stoji1
13:16:32
07.02.2009
rolls
-> LiMaK: no nie zle riesenie, na mna chemika mozno trochu komplikovane, hlavne kym by som zistil ktory kabel odkial kam vedie a ktory na to treba vlastne pouzit, ale napad je to fakt dobry

-> gabo000000: no toto tiez nieje zle riesenie4
10:30:50
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> rolls: pokusal som sa o to a nakoniec dom dospel na take riesenie ze som ten vypinac umestnil do kastliku..tak ci tak sa nepouziva denne taze tam mu bolo dobre
10:26:42
07.02.2009
LiMaK - 742 forever
nejjednodussi bude, když vypinač vystipes uplne, blinkry od páček u volantu napoj primo na prerusovac.



v tomto bodě jses zbavil "vypínače varovných."



ted je treba doresit varovné....napadá mě jedinná varianta.

jednu polohu páčky (pravou/levou) napojit paralelně přes jednoduchý páčkový vypínač.

varovnáky pak zapojíš tak, že zapneš páčkoupod volantem pravé blinkry a pridavnym vypinacem zapnes i leve blinkry....jelikož jak víme, tak pácku u volantu nelze jiným způsobem zapnout do obou poloh zároven....



zároven bych zapojil obvod blinkrů na jinou pojistku, která je pod trvalým prodem, aby jsi nemusel vzdycky pri varovnákách mít i klíček v zapalování...



Výsledek? v amaterských podmínkách jednoduše realizovatelné bez nutnosti klopných nebo soustavy relátek k hovnu...



zbavíš se vypínače varovnáků, přibude ti jeden páčkáč, kterej by ovládal tak jako i packa pod volantem třeba levou stranu, a pravou stranu si necháš na páčce.

funkce blinkrů zůstane nezmenená(na páčce-pravo-levo) a varovnáky sepnes jedním malým páčkačem(paralelní levá větev blinkůr) a pravou stranou páčky zároven...

místy komplikované, ale jednoduché řešení.
21:34:43
06.02.2009
matisek
Ja som to tak tiez chcel ale nepodarilo sa mi najst ziadnu variantu ako by to fungovalo.Ono aj ked zapnes normalnu smerovku tak to prechadza timto vypinacom.Nakoniec som pouzil vypinac s ineho auta a aj to bol dost problem a nebol páčkový.Mal som ten origo vipinac rozobraty a on podla polohy niektore kontakty rozopina a zaroven ine spina niesom elektrikar ale toto asi niako inak nenahradis .Mozno nejakim samostatnim obvodom alebo ten vypinac nahradit relatkami spinacimi a rozpinacimi.Mozno sa este niekto ozve tiez by som chcel vediet ako to spravit.
22:11:47
05.02.2009
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
a nestane se náhodou to že ti nepůjdou ani normálně blinkry? asi jde o to kde to přerušíš. já si bohužel nevybavuju jak je ten spínač zapojenej u škůdky...
upraveno 1x, naposled 05.02.2009 22:13:06
21:27:02
05.02.2009
rolls
mno...tusim sa to tu niekde riesilo, nejaka vyroba zapojenia azd... ja spekulujem a dufam ze niekto poradi... potrebujem vyhodit origo vypinac vystraznych smeroviem a napojit to na jednoduchy vypinac tzn. packa hore-dole. prisiel som na jednu myslienku, je mozne niekde pod palubkou nechat zapojeny origo vypinac v polohe zapnuty, prerusit zlty hruby kabel (pravdepodobne kostra) a ten napojit na new vypinac a odtial pokracovat do origo? nemusim vymyslat ziadne plosaky a podobne mne nezname blbosti a takto jednoducho mat zochovany samozrejme v novom dizajne vypinac vystraznych smeroviek. co vy na to, slo by to?

btw vyskusat to moc nemam ako, este ani baterka v aute nieje5
Extreme Tyres