-> Bedřich: Neber to jak klasický mostek který jse přez cestu a je u něj zabradlí.....ona v podstatě to je jen drenážní propust pod cestou která má horní patku asi 50-70cm která je asi 10-15 cm nad uronvní terénu(trávy).
I když jsem byl od nehody cca 25-30 m tak rána to byla slušná....ale uplně na místě jsem se koukat nebyl,ale jak jsi zmínil pokud to dobře trefíš a máš štěstí tak proč ne.
Pokud vím vedle mě stál pořadatel s fotákem takže možná duou někde i fotky.....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lmbc Slovácký kopec Násedlovice 10. - 11. 7. 2010
10:18:06
14.07.2010
14.07.2010
aceboss
17:27:42
13.07.2010
13.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich 13.07.10 17:24:42: No jasně, tohle jsem kdysi prolejzal, koukám že tam je pár nových renovací. Škoda že nejdou stahovat fotky jinak než přes printscreen
Díky.
Díky.
17:24:42
13.07.2010
13.07.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Audi S1 dělají tuším Německu jako repliky.Odkaz znaš, jen nevíš, že je to Makela. (www.mat.fi)
17:16:55
13.07.2010
13.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich: Je otázka zda to je úplný originál a kolik věcí na to mají vyrobeno nově dle předlohy. Protože jinak je to vražda přesně jak píšeš, ale těch S4 na jeho stránkách lítá nějak moc, jsou tam min. tři.
Neznám, podělíš se o odkaz.
Neznám, podělíš se o odkaz.
17:13:38
13.07.2010
13.07.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> aceboss: -> Tuner#2: -> Tomicraw: Abych vám to vysvětlil....vidím to trošku z jiného úhlu...S4 není Lancer u kterého po ráně dojdete do nejbližšího obchodu řeknete, že chcete zadní kapotu a oni vám ji objednají a za týden je auto jak nové.Nechápu každého kdo jezdí jakékoliv MČR historiků(popř. jiné závody), kde s autem jedete na krev a každá rána znamená složitou výrobu náhradních dílů.Udržovat závodního historika v závodění schopném stavu je podle mně dražší než jezdit s moderním autem.
-> Tomicraw: To máš pravdu, je to asi pěkná podívaná (na vlastní oči jsem neviděl), ale z pozice jezdce kdy na vrchách jedeš 4-6 jízd za víkend po pár minutách je tohle opravdu drahá sranda.
-> aceboss: Nevím neviděl jsem ani ránu ani následky,ale moc se mi nechce věřit tomu, že po střetu s betonovým mostkem (jak jsem pochopil) zůstalo vše v pořádku.Ale když to dobře trefíš nemusí tomu být nic.Když musíš dá se odjet s čímkoliv i s 2 cm pohnutým rámem.
-> Tuner#2: Viděl jsem.U Makely jsou pěkné fotky z renovace tohoto auta.Ale to určitě znáš.
-> Tomicraw: To máš pravdu, je to asi pěkná podívaná (na vlastní oči jsem neviděl), ale z pozice jezdce kdy na vrchách jedeš 4-6 jízd za víkend po pár minutách je tohle opravdu drahá sranda.
-> aceboss: Nevím neviděl jsem ani ránu ani následky,ale moc se mi nechce věřit tomu, že po střetu s betonovým mostkem (jak jsem pochopil) zůstalo vše v pořádku.Ale když to dobře trefíš nemusí tomu být nic.Když musíš dá se odjet s čímkoliv i s 2 cm pohnutým rámem.
-> Tuner#2: Viděl jsem.U Makely jsou pěkné fotky z renovace tohoto auta.Ale to určitě znáš.
11:21:05
13.07.2010
13.07.2010
WMA - navigátor :)
-> Tuner#2: Jo, to se mi taky libilo. málo místa ale vejde se tam.
Jen by me zajimalo o kolik je rychlejsi nez kártka :)
Jen by me zajimalo o kolik je rychlejsi nez kártka :)
10:24:14
13.07.2010
13.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich: Ale když se podíváš na jeho sránky, tak jsou ke stažení nádherná videa z vrchů. Mazec je třeba to jak s S4 jezdí po kartingové dráze
09:36:11
13.07.2010
13.07.2010
aceboss
-> Bedřich: Máš jistým způsobem pravdu,ale jinak plně souhlasím s -> Tomicraw: můžeme být rádi, že se ještě sem tam někde tyto vozy ukáží v akci a nestojí jen jako leštěnky pro vzpomínky na minulé časy....
Za ty roky co do Násedlovic jezdíl už jsem v tom místě nehody (na tom mostku) viděl dost aut a dost velké poškození vozů....,ale ta S4 prorazila teda obě pravé kola a nějaké šuspechy či ližiny zustaly na cestě a v járku,ale i přesto vůz sice krokem,ale doje do cíle a třetí jízdu po opravě absolboval jako by se nic nestalo...
Za ty roky co do Násedlovic jezdíl už jsem v tom místě nehody (na tom mostku) viděl dost aut a dost velké poškození vozů....,ale ta S4 prorazila teda obě pravé kola a nějaké šuspechy či ližiny zustaly na cestě a v járku,ale i přesto vůz sice krokem,ale doje do cíle a třetí jízdu po opravě absolboval jako by se nic nestalo...
07:10:52
13.07.2010
13.07.2010
Tomicraw - zrušená registrace
-> Bedřich: No, můžeme být rádi, že aspoň vidíme na vlastní oči, jak to auto vlastně jede. Když to stojí v muzeu, tak to není ono.
20:30:35
12.07.2010
12.07.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> aceboss: Přesně proto nechápu jak s S4 někdo může závodit v dnešní době.
09:31:46
12.07.2010
12.07.2010
pistaa
-> aceboss: jj plan taky bol avsak technika, je tam nove turbo a nejake veci treba este dotiahnut.. ale jav sa ze to bude lepsie ako to bolo
08:25:14
12.07.2010
12.07.2010
aceboss
-> pistaa: Škoda jsem právě myslel,že taky pojedeš....
22:57:21
11.07.2010
11.07.2010
pistaa
-> aceboss: ja som bol vcera tam kde ty si bol dnes a lietali tam auta tiez :) a nejazdil som dnes som mal Kart -day :)
21:37:21
11.07.2010
11.07.2010
aceboss
Tak co pánové kdo tam byl dneska se kouknout Já dojel malikno později než jsem chtěl, ale na štěstí v neštěstí jsem byl na svém tradičním místě mezi 4 a 5 stanovištěm a viděl docela zajimavé situace a bohužel i nehodu Lancie S4 s č.562 která nezvládla levodočivou zatáčku a pravým bokem výletka z tratě vzala betonový mostek který ji odhodil zpět na trat...
-> pistaa: Ty jsi byl kde, že jsem tě nikde nepotkal....
-> pistaa: Ty jsi byl kde, že jsem tě nikde nepotkal....
21:53:13
10.07.2010
10.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: JJ koukal jsem asi před měsícem.
21:44:43
10.07.2010
10.07.2010
petr s
-> Tuner#2: Tady má pěkná videa na sněhu www.brunoianniello.ch/gal
lery.htm
21:30:55
10.07.2010
10.07.2010
majop3k
niekto ma rychlejsie prsty
21:29:07
10.07.2010
10.07.2010
majop3k
-> matoo: no tak to uz hej tie S4 by som si aj pozrel nazivo. Ten rakusak neni nahodou Bruno Ianiello alias "Raketen Bruno"?
21:28:29
10.07.2010
10.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> matoo 10.07.10 21:23:09: Tohle je Bruno a to je tuším Ital...
21:27:26
10.07.2010
10.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Tak znám Bruna Iannella ten už jezdí hodně dlouho S4, ale že takhle nádherná v barvách jezdí jsem netušil. Pravda člověk už nestíhá vše sledovat.
21:16:03
10.07.2010
10.07.2010
petr s
-> Tuner#2: Tam jsou dokonce 2 S4 přihlášené
21:06:37
10.07.2010
10.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> matoo 10.07.10 20:08:41: No ty krááááso Matouška s užovkou zná asi každej fanda, ale S4? kdo s tím jel? To máte u Vás? Pošli prosím foto na mail.
20:37:16
10.07.2010
10.07.2010
aceboss
Zítra bych se tam měl taky ukázat.... snad ještě nějaké pěkné auta pojedou...
19:52:14
10.07.2010
10.07.2010
matoo
-> pistaa: no aj ty si prekvapil, ze si dnes nestartoval :(
23:04:56
05.07.2010
05.07.2010
pistaa
-> aceboss: necham sa prekvapit
21:54:11
05.07.2010
05.07.2010
aceboss
Tak co pánové nikdo jiný nemá v plánu dorazit?
08:18:21
29.06.2010
29.06.2010
Gemini
zrovna budeme na pohode, ale v nedelu sa pokusime prist :)
22:56:55
28.06.2010
28.06.2010
pistaa
-> aceboss: budem poteseny a asi do tej konkurencie kupim nove turbo nech to ide ako ma
22:54:33
28.06.2010
28.06.2010
aceboss
Uvidím podle toho kolik bude práce nemám to daleko rád bych se dojel podívat...
22:47:42
28.06.2010
28.06.2010
pistaa
-> DuriQ: to bude krasny zavod s uzasnymi autami
16:07:44
28.06.2010
28.06.2010
DuriQ
celkom prdel ze medzi akymy bestiamy tam lezis :D
15:13:15
28.06.2010
28.06.2010
pistaa
Název: 12° AV Slovácký kopec 10. - 11. 7. 2010
Místo konání:Násedlovice
Délka tratě:2 210 m
Převýšení tratě:
Povrch tratě:100% asfalt
Rekord tratě:2005 Otakar Krámský (Osella BMW) 0:58,08
Otevření depa: 9. 7. 8:00 hodin
Technická přejímka: 9. 7. 14:00 - 22:00 hodin
Administrativní přejímka: 9. 7. 14:00 - 22:00 hodin
10. 7. 6:00 - 7:00 hodin
11. 7. 6:00 - 7:00 hodin
Tréninkové jízdy: 10. - 11. 7. od 8:00 hodin
Závodní jízdy: 10. - 11. 7. od 13:00 hodin
Vyhlášení vítězů: 10. - 11. 7. od 18:00 hodin
Ste pozvany :)