On ten dojezd limituje točení bubnem, který se točí od startu defacto furt, jen zátěž se mění. Ted jsem schválně koukl na hodinovou spotřebu při stání a volnoběhu:
bez bubnu: 2,2l
točení na prázdno (typicky před nakládkou, mytí atd): 2,7l
s betonem (což se bude měnit dle hustoty betonu a rychlosti točení): 3,7l
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
09.05. - 11.05.2025 | 6. Ročník Škoda v srdci Beskyd | Palkovické Hůrky |
06.06. - 08.06.2025 | 1. škoda koncern sraz | Kemp Vyskytná |
13.06. - 14.06.2025 | 19. Škoda sraz Moravský kras | Blansko - Češkovice |
27.06. - 29.06.2025 | Pohofest 2025 | Přepychy u Opočna |
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
11:36:07
05.02.2025
05.02.2025
David29
11:18:54
05.02.2025
05.02.2025
David29
-> Jumbo: Plug-in je asi to jediný, v čem vidím smysl. Ovšem ty auta jsou "přechytračený" (stejně jako nový spalováky), takže stejně nic pro mě
K tomu mixu: Nevím kdo by si to připlácel, když to bude jezdit jen na jedný betonárně, protože navíc i přejezdy mezi betonárkama to prostě nedá. Navíc to uveze snad je 6m3, což vychází na nějakej malej základ pod malej plot a při betonáži fakt nechceš, aby se ti točil jeden mix - navíc tenhle to dá možná 3x, když to bude kousek
K tomu mixu: Nevím kdo by si to připlácel, když to bude jezdit jen na jedný betonárně, protože navíc i přejezdy mezi betonárkama to prostě nedá. Navíc to uveze snad je 6m3, což vychází na nějakej malej základ pod malej plot a při betonáži fakt nechceš, aby se ti točil jeden mix - navíc tenhle to dá možná 3x, když to bude kousek
11:12:20
05.02.2025
05.02.2025
Jarda/felda
[p#4118023] netvrdim že to musíš rozdávat jen že bez klíče je to jaksi k ničemu, ale zrovna Bukajovi bych ten klíček klidně půjčil na přidělání
10:35:02
05.02.2025
05.02.2025
Jumbo
-> palinator: Přesně proto bych si ojetý Plug-in nikdy nekoupil, vím jak jednoduše to dokáže běžný uživatel naprosto odpálit... Ale to dokáže skoro s každým autem, pokud ho nastartuje, šlápne a jede, jen u toho Plug-Inu je ta pravděpodobnost vyšší, protože většinou už neco na elektřinu ujel a dostal se do "otevřené krajiny", kde se dá jet rychleji...
Zase na druhou stranu ten Superb předehřívá v elektrickém režimu i chladící kapalinu, takže nestartuje úplně studený motor, počítám že to tak budou mít i ostatní. Rozdíl je, že Superb používá stejnou převodovku, pro elektro i pro benzín, kdy ten elektromotor vstupuje přímo přes spojku do převodovky, kdežto hromada ostatních (Volvo určitě, myslím že i Lexus) má koncepci "každý pohon na jedné nápravě, takže při jízdě na elektro ani nepoužívá převodovku, kde spíš ta může dostat docela ránu.
Ale jak říkám, když nekdo sedne do auta, nastartuje, dojede na křížovatku a s pištěním gum se napojuje na hlavní, tak budou ty rány pro ten motor hodně podobné...
Zase na druhou stranu ten Superb předehřívá v elektrickém režimu i chladící kapalinu, takže nestartuje úplně studený motor, počítám že to tak budou mít i ostatní. Rozdíl je, že Superb používá stejnou převodovku, pro elektro i pro benzín, kdy ten elektromotor vstupuje přímo přes spojku do převodovky, kdežto hromada ostatních (Volvo určitě, myslím že i Lexus) má koncepci "každý pohon na jedné nápravě, takže při jízdě na elektro ani nepoužívá převodovku, kde spíš ta může dostat docela ránu.
Ale jak říkám, když nekdo sedne do auta, nastartuje, dojede na křížovatku a s pištěním gum se napojuje na hlavní, tak budou ty rány pro ten motor hodně podobné...
10:23:39
05.02.2025
05.02.2025
palinator
-> Jumbo:
Mně na nějakým plug-inu od Lexusu vyděsilo, když se předemnou tetelil běžnou jízdou, pak ho to asi přestalo bavit, tak na konci jedné vesnice za to vzal, zezadu se bíle zahulilo a začlo hulit tak, že pomalu zadek nešel vidět, šla cejtit taková spálenina - z toho usuzuju že ten motor byl studenej a dostal pěknou čočku. Jak to v takovým režimu dlouho vydrží?
Mně na nějakým plug-inu od Lexusu vyděsilo, když se předemnou tetelil běžnou jízdou, pak ho to asi přestalo bavit, tak na konci jedné vesnice za to vzal, zezadu se bíle zahulilo a začlo hulit tak, že pomalu zadek nešel vidět, šla cejtit taková spálenina - z toho usuzuju že ten motor byl studenej a dostal pěknou čočku. Jak to v takovým režimu dlouho vydrží?