-> Boco: No ale mít v osobáku takovejhle klikyhák?
www.sbazar.cz/pechy.jana1
9/.../84901182-kulisa-raze
ni-skoda-1203
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
09.05. - 11.05.2025 | 6. Ročník Škoda v srdci Beskyd | Palkovické Hůrky |
06.06. - 08.06.2025 | 1. škoda koncern sraz | Kemp Vyskytná |
13.06. - 14.06.2025 | 19. Škoda sraz Moravský kras | Blansko - Češkovice |
27.06. - 29.06.2025 | Pohofest 2025 | Přepychy u Opočna |
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
11:05:37
22.01.2025
22.01.2025
Bukaj
11:02:04
22.01.2025
22.01.2025
Bukaj
-> minno: No, ten termoventil je mi taky trochu záhadou - plně otevřený je víceméně jen při velmi nízkých teplotách a výhřev (po zapnutí zapalování) jej má uzavřít během pár vteřin (v testu dle dílenské příručky při teplotě termoventilu 0-1°C se po připojení napájení výhřevu má uzavřít v rozmezí 1,5-5,5 vteřin - v praxi cvakne kolem 2 vteřin od připojení).
Což dle mého názoru není dost pro start motoru. Ale funguje to, tak to neřeším...
Což dle mého názoru není dost pro start motoru. Ale funguje to, tak to neřeším...
10:51:21
22.01.2025
22.01.2025
Boco
Ja som si neni isty lebo sa to robilo uz davno, ale ak si dobre spominam ja mam v aute kulisu z 1203, tá je aretovaná, páka je vyššie
10:49:56
22.01.2025
22.01.2025
Bery
Je fakt, že ty feroda jsou různý kvality a drolí se jako svině. Už se člověk po mytí naučil sušit brzdy, nebo dát obyč desky před mytím. Pakárna
Ale kdo mi to psal, že dával nějaký endlessy, nebo mintexy cca 7000Kč/sada , ale brzdí to o moc líp..
Ale kdo mi to psal, že dával nějaký endlessy, nebo mintexy cca 7000Kč/sada , ale brzdí to o moc líp..
10:29:01
22.01.2025
22.01.2025
minno
[p#4117168] Aha, no to potom asi áno. Ale kedysi som testoval LEKR myslím s nezapojenou vodou (alebo som mal aj odpojený bimetal?), pretože boli názory, že sa to nemusí ani zapájať a vypínanie sytiča (otvorenie prívery naplno) funguje dostatočne aj od samočinného ohrevu motora a bola to katastrofa, trvalo tomu strašne dlho, kým sa ten sytičový systém po štarte "deaktivoval". Takže to tam nie je len tak pre srandu.
Ja som mal v škodovke upravené elektrické zapojenie bimetalu + elektrický tepelný ventil (ktorý zabezpečuje ešte viac zatvorenie sytičovej prívery - lepší štart vo vyšších mrazoch), aby sa to aktivovalo až po štarte motora a nebežalo to už po samotnom zapnutí zapaľovania (ešte ani motor nebeží a bimetal sa už zahrieva + ten tepelný ventil ide tiež len pár sekúnd a deaktivuje sa).
Ja som mal v škodovke upravené elektrické zapojenie bimetalu + elektrický tepelný ventil (ktorý zabezpečuje ešte viac zatvorenie sytičovej prívery - lepší štart vo vyšších mrazoch), aby sa to aktivovalo až po štarte motora a nebežalo to už po samotnom zapnutí zapaľovania (ešte ani motor nebeží a bimetal sa už zahrieva + ten tepelný ventil ide tiež len pár sekúnd a deaktivuje sa).