skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Závodní programovatelné zapalování a vstřikování,stavba a ladění motorů
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [16]:
Text:
NABíZíME LADĚNÍ ZAPALOVáNí A KARBURÁTORŮ AUTOMOBILŮ I MOTOCYKLŮ , POUŽITÍ LAMBDA SENZORU A DALŠÍCH PŘÍPRAVKŮ.
KOMPLETNÍ NASTAVOVÁNÍ MOTORŮ PO ÚPRAVĚ.
Lze objednat sadu dílů zapalování pro přeplňované motory - regulace předstihu dle aktuálního plnícího tlaku
****Nabízíme také možnost vývoje zapalování pro jiné typy motorů, včetně motocyklových****
****Konverze vsech typů motorů ze vstrikování na karburátory****
****Optimalizace chodu,výkonu a snížení spotřeby i u sériových motorů****
DOKALIBRACE sériových otáčkoměru - často dochází vlivem stárnutí součástek k posunutí měřených hodnot do plusu a není
možné přesně odečítat hodnoty - ty se můžou často lišit o 500-1000otáček. Je možné tuto chybu eliminovat
správným nastavením.
Možnost řešení snímacího systemu s hall snímačem umístěným na převodovce při použití setrvačníku z motoru MPI nebo BMM.
***KOMPLETNÍ ZÁKAZNICKÝ SERVIS A TECHNICKÁ PODPORA NA UVEDENÉM TEL. ČÍSLE***
Možnost zástavby elektronického závodního vstřikování paliva ,kombinovaného s elektronickým zapalovaním v jednom provázaném systému.
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
Upravy na vašem motoru lze "podtrhnout a ucelit" správným řízením doby zážehu a nebo degradovat mnohdy drahou úpravu a případně i zničit motor použitím naprosto nevhodne regulace predstihu sériového zapalování. Kdo začne měnit časování vaček,snižovat hlavy a nebo dělat jiné zasahy do motoru, měl by zvážit,zda by nestálo za to dotáhnout upravu do zdárného konce tím,že se správně optimalizují i parametry řízení spalování (předstihu). Jen správnou optimalizací lze naplnit očekávání od dané úpravy. Casto se přecenuje nutnost použití viceoktanového paliva a nebo motor nelze nastavit tak,aby správně držel volnoběh,měl optimální průběh točivého momentu a dle úprav správnou výkonovou špičku. Ve většině případů je příčina právě v nevhodně navržené charakteristice regulace předstihu,kterou nejde ani realizovat jinak,protože jsme omezeni použitím jednou lomené charakteristiky odstředivého rozdělovače. Laditelné zapalování mimo jiné odstranuje i tyto nedostatky.
HLAVNÍ VÝHODY A FUNKCE:
-nastavitelný omezovač otáček
-nastavitelný shift-light
-ovládání palivové pumpy
-silnější jiskra
-stabilita parametrů
-při správném nastavení karburátoru snížení spotřeby
-lepší spodek při použití TPS
-stabilní volnoběh bez kolísání otáček a hodnot předstihu - lze nastavit volnoběžný předstih tak,aby bylo možné spalovat chudší směs a uspořit palivo při volnoběhu a deceleraci.
-u sportovních motorů původně osazených zapalováním s ETZ garantuji nárust výkonu v nejvyšších otáčkách.
-U MOTORU 1.4MPI a 1.3MPI LZE PROVÉST ZÁSTAVBU BEZ NUTNOSTI POUŽITÍ ROZDĚLOVAČE,LZE SNÍMAT PŮVODNÍ 60 NEBO 3 VÝSTUPKOVÝ SETRVAČNÍK A ZAPALOVAT LIŠTOU PŘI POUŽITÍ KARBURÁTORU.
Ve srovnání s klasickým zapalováním s kontaktním nebo bezkontaktním rozdělovačem se tento systém vyznačuje stabilními parametry bez nutnosti neustálého korigování nastavení po pár motohodinách provozu (vytahané pružinky regulace,opotřebování vačky,zvětšování vůlí a postupná degradace nastavení a chodu, která může v krajních případech vést až k mechanickému poškození pístní sady motoru vlivem detonací.
Zapalování dosahuje ostré hrany náběhu vysokého napětí a tímto se eliminuje vliv svodů na zapalovacích svíčkách a tyto se stávají odolnějšími proti "uchlastání" nebo zakarbonování a také jejich celková životnost se prodlužuje. Zároven se lehce zvyšuje odolnost motoru proti detonacím. Při vhodné kombinaci indučkní cívky a VN komponentů je zapalování schopno pracovat i ve velmi vysokých otáčkách bez znatelného úbytku energie jiskry.
Díky univerzálnímu držáku snímače lze sadu velmi rychle přemontovat na jiný motor řady 742 bez nutnosti jeho rozebrání. Následně se dá poměrně snadno optimalizovat jeho chod pomocí počítače. V tomto případě je jediným kritériem průměr klikové hřídele 32 nebo 30mm (klika fábia a felicia 98+ , nebo kliky starší)
-Lze libovolně nastavit omezovač otáček v krocích po 100ot/min
-Zapalování podporuje snímání polohy škrtící klapky a lze tedy řídit předstih v 3D mapě na základě otáček a zatížení motoru. K tomuto účelu je nutné dovybavit karburátor potenciometrem a nebo použít karburátor,který je již potenciometrem vybaven (většina motorkových karburátorů)
- Lze použít původní zapalovací cívku. Při zachovaní jedné cívky nutnost použít rozdělovač BMM, je ovšem možné zachovat původní otáčkoměr.
-Lze použít zapalovací lištu MPI ,za předpokladu použití otáčkoměru schopného zpracovat obdélníkový signal 12V. Původní otáčkoměr pro vozy škoda 130 a Favorit nelze použít. Lze použít otáčkoměry škoda BMM, Felicia a novější.
- V sadě je :
Řídící jednotka s konektorem
Software , včetně specifické výchozí mapy předstihu k vašemu motoru. Tato mapa se může dál doladit dle jízdních zkoušek a nebo na motorové brzdě a to bud osobně a nebo mapu upravím a pošlu emailem.
Snímač polohy kliky
Držák snímače s robustní, velmi odolnou konstrukcí
Pulzní rotor pro umístění na řemenici motoru
Uprava řemenice a smontování s rotorem
Spojovací materiál
Schéma zapojení do konkrétního auta
Případná pomoc s montáží a nastavením
Možnost provést odbornou montáž a nastavení u nás na dílně po předchozí domluvě.
Pro kompletaci sady pro systémy bez snímání na setrvačníku nutno dodat vaši neodlehčovanou řemenici z motoru.
Zapalování na motoru:
Jízda,zapalování na závodním motoru. Verze s rozdělovačem BMM
Motor 1400cc, 278 vačka, SEDR ,omezení 7000
Facebook: vrbaupravy
Konzultace na: m.vrba@email.cz , tel.737557330
www.vrbamotorsport.cz
Ič11735945
info:
Správce článku: VrbaZaloženo: 19.04.14 18:01 Poslední změna: 14.11.21 09:02