Protikorozní ML metoda pro osobní automobily škoda FAVORIT

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [9]:

Protikorozní ML metoda pro osobní automobily škoda FAVORIT: 1) Protikorozní ML metoda pro osobní automobily škoda FAVORIT: 2 Protikorozní ML metoda pro osobní automobily škoda FAVORIT: 3 Protikorozní ML metoda pro osobní automobily škoda FAVORIT: 4 Protikorozní ML metoda pro osobní automobily škoda FAVORIT: 5 Protikorozní ML metoda pro osobní automobily škoda FAVORIT: 6 Protikorozní ML metoda pro osobní automobily škoda FAVORIT: 7 Protikorozní ML metoda pro osobní automobily škoda FAVORIT: 8 Protikorozní ML metoda pro osobní automobily škoda FAVORIT: Dodatek k vozu škoda Tourist.

Text:

Dobovej výtisk. Jak na dutiny u Fáčka:)
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Tomaso435
Založeno: 05.02.12 14:57   Poslední změna: 06.02.12 12:49

Protikorozní ML metoda pro osobní automobily škoda FAVORIT - komentáře:

15:42:21
30.01.2015
Oros
jak je to s tím Touristem jsem se taky zajímal, a ve starých Světech motorů se dá lecos objevit, tak už z kraje roku 89 se objevuje malý článek o tom jak SNB přebírá první 4 vozy Favorit prodloužené o 35 cm, obrázek ukazuje budoucí kombi, začátkem roku 89 (Svět motorů 20/89)pak redaktoři plesají nad budoucí kombi označované Tourist, zatím v před produkční verzi ovšem v bohaté výbavě super-lux. O pár měsíců(SM 38/89) už se hovoří o Formanu, dále pak o tom jak v roce 1990 začne ověřovací. Oficiální premiéru měl Forman na strojírenském veletrhu v roce 1990, a jeho výroba ještě s původní maskou startuje se začátkem roku 1991, včetně prosklené verze Praktik tak jak začínala u Favoritu Praktik, žel díky volné tvorbě cen od 1.2. 1991 a taký 40% dani z obratu cena těchto vozů přesahovala hranici 200tis Kč, a kolik se asi prodalo kusů? A od 8/91 došlo k první modernizaci a znak putoval do středu, naštěstí i cena tohoto vozu se díky úpravě daní se cena dostala do přijatelnějších hladin 175tis.kčs
18:56:50
27.04.2012
sytic
-> vojta99: Přesná čísla neví nikdo a pokud máš zájem vidět Škodu Forman s klasickým typem masku, můžeš si koupit první prospekty. Pravda, není tak jednoduché je sehnat. Doporučím ti ale, aby ses podíval na film Diskopříběh 2, kde Rudolf Hrušínský nejml. a Potměšil v téměř úvodní scéně při pronásledování Multicary vezmou taxíka, s kterým jedou až na smetiště.

img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_31224__2010- 09-04_01-15-01_82.jpg



Jinak model Tourist je nejlepší označovat za předseriový model.
20:41:08
05.02.2012
Arnold
-> vojta99: no myslim ze to byl rok 91 ale abych nekecal radsi se optej tomasa ten by mel vedet 4
20:35:41
05.02.2012
vojta99
-> Arnold: Já sem nikdy formana se starou maskou neviděl.

-> Tomaso435: Kolik se těch formanů se starou maskou vyrobilo?
19:18:47
05.02.2012
Arnold
vojta99 05.02.12 18:51:34 napsal:

Co je favorit tourist?
myslim ze prvni forman jeste se starou maskou ale jisty jsi nejsem na to tady mame jineho odbornika 4 3
19:16:22
05.02.2012
Vojtisek
-> Tomaso435: konkor metoda není?3 3
19:14:22
05.02.2012
Tomaso435
-> vojta99: S příchodem novinky ve výrobním programu, tedy modelu Favorit, se ovšem situace obrátila. Nový vůz byl konstruován už s tím, že se od něj bude odvíjet více verzí. Díly byly unifikovány tak, aby jich bylo co nejvíce shodných. Prvním modifikovaným Favoritem se stala verze Tourist, později pojmenována jako Forman.
18:51:34
05.02.2012
vojta99
Co je favorit tourist?
Extreme Tyres