To že se vymeni baterie v rámci záruky, je proste vyrobni vada, trpely na to packy u tesly od Panasonicu hlavne perfomance verze. U Kony se menili, u porsche se menili. Ale pokud je vse v poradku, tak se to resi na promile aut, proste obcas odejde clánek, ale to se bavis o nájezdech 300k.. A hlavne to nesrovnavej s bateriema v mobilu, notebooku atd...
A ted se schválne podivej co vse se resi třeba jen na motorech TSI

-> Syny: Víš jak to je težký, já věřím tomu, že pokud na ní přejdou lidi, kterí předtim jezdili v autech strední třídy, tak je to skok, technologie, výkon. Ale když pak prohlídneš za ten wow efekt, tak vlastne je to jen lovebrand nebo proste ty lidi nezazili lepsi auto, pripadne funkce standartnich veci co ostatni umí lépe. A pak jsou lidi to na to presli z Audin, Mercedesu, a jinych premii a tem proste neverim, že jsou spokojeny, je neuveritelny rozdil, kdyz sednes do Audi, Mercedesu ze stejnych let. To je jinej vesmir, ale nutno přiznat, že i cenou...
Dalsi vec Tesla nemusi do servisu, jasne nemusi, potom ale po 50k tomu mlátí nápravy, orezaj brzdy, a pak se divi, že to nemusi projít na STK, protože proste základní udrzbu potrebuje kazda technika.
Okolo Tesly je strasna bublina, od ceny akcií, od toho co to umí, moc se nemluví co to neumí. Blbý je, že ostatní značky ji ve spoustech vecech dohnali, casto predehnaly, ale o tom se tak nemluví, protože to nejsou lovebrandy nebo uživatelé nemají potřebu to všude ventilovat. To že se trh minimálně v evrope tesly nasytil, je zřejmé, do toho Muskovo vystupování v politice a prodeje šli uplne do prdele. Tesla už jen stylem ovládán není pro každého.