skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
09.05. - 11.05.2025 | 6. Ročník Škoda v srdci Beskyd | Palkovické Hůrky |
06.06. - 08.06.2025 | 1. škoda koncern sraz | Kemp Vyskytná |
13.06. - 14.06.2025 | 19. Škoda sraz Moravský kras | Blansko - Češkovice |
27.06. - 29.06.2025 | Pohofest 2025 | Přepychy u Opočna |
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
13:24:34
27.01.2025
27.01.2025
saskyn2
[p#4117449] Nadává se na systém který nefunguje a za obrovský prachy přináší prakticky nulový užitek. Ale chápu že když tě to živí tak si nebudeš podřezávat větev pod sebou, mně to taky nějaký peníz přinese, určitě teda dělám mnohem mín aut než ty, takže sice pro mě osobně to je přínos, ale nemám problém přiznat že pro společnost je to celý úplně k hovnu Bohužel ta stk je jen střípek toho co naše společnost úplně zbytečně a neefektivně vynakládá.
13:24:11
27.01.2025
27.01.2025
Bukaj
Nemáte tu někdo origo 1000 MBT z konce výroby?
Řešíme teď MBT (jedno z posledních expedovaných MBček - expedice skoro tři týdny po oficiálním ukončení výroby MB - konec srpna 1969) a vzhledem k nevalnému předrenovačnímu stavu vozu (pořízeno rozebrané na díly) a nevelkému počtu vozů MBT, prodaných v tuzemsku, zjišťuji informace kde se dá...
...teď mám konkrétně dotaz k volantové tyči - na voze byl nějaký hybrid mezi tyčí 1000 MB a 100/110 - umístění a tvar zarážky pro zámek volantu odpovídá Š 100/110, ale vrchní část (tisícihran se závitem a tyč bez drážek pro osazení převlečné matice) odpovídá MBčku (a sváry jsou fabrické).
Setkal se s tím někdy někdo z vás?
Je možné, že bylo u toho vozu zamykání volantu a uchycení volantové tyče řešeno nějak alternativně (spínačka ze stovky)?
Nebo je ve hře varianta, že už na skladě nebyly polotovary volantové tyče s návarky na MB, tak se použil na opracování polotovar pro škodu 100 a tím, že to bylo MBT (sockovýbava), tak ani neměla funkční zámek volantu?
Dle lakování neopracovaných polotovarů volantovek "ponorem" lze soudit, že nejdříve se na holou tyč navařily ostatní díly a až ve finále výroby došlo k opracování třecích ploch a vylisování tisícihranu/vyřezání závitu...
Nahoře klasika MB, dole to, co bylo nejspíše původní v tom MBT:
Řešíme teď MBT (jedno z posledních expedovaných MBček - expedice skoro tři týdny po oficiálním ukončení výroby MB - konec srpna 1969) a vzhledem k nevalnému předrenovačnímu stavu vozu (pořízeno rozebrané na díly) a nevelkému počtu vozů MBT, prodaných v tuzemsku, zjišťuji informace kde se dá...
...teď mám konkrétně dotaz k volantové tyči - na voze byl nějaký hybrid mezi tyčí 1000 MB a 100/110 - umístění a tvar zarážky pro zámek volantu odpovídá Š 100/110, ale vrchní část (tisícihran se závitem a tyč bez drážek pro osazení převlečné matice) odpovídá MBčku (a sváry jsou fabrické).
Setkal se s tím někdy někdo z vás?
Je možné, že bylo u toho vozu zamykání volantu a uchycení volantové tyče řešeno nějak alternativně (spínačka ze stovky)?
Nebo je ve hře varianta, že už na skladě nebyly polotovary volantové tyče s návarky na MB, tak se použil na opracování polotovar pro škodu 100 a tím, že to bylo MBT (sockovýbava), tak ani neměla funkční zámek volantu?
Dle lakování neopracovaných polotovarů volantovek "ponorem" lze soudit, že nejdříve se na holou tyč navařily ostatní díly a až ve finále výroby došlo k opracování třecích ploch a vylisování tisícihranu/vyřezání závitu...
Nahoře klasika MB, dole to, co bylo nejspíše původní v tom MBT:
13:18:16
27.01.2025
27.01.2025
ajok
[p#4117458] v Novym Veseli me vyhodil tenkrat technik za VINko u MTX, tak alespon to mam zapsany, ale byl to problem, na jine STK u druheho mi technik napsal do poznaky, ze je potreba VIN zapsat a i tak se ve Zdare cukali, tak jsem jel, kde to zapsali a tam taky nechtel, tak jsem vytahl technicak s tim zapsanym, ze to zapsal jeho sef a uz to slo... :) Jinak ten technik ve Veseli pry pravidelne vyhazuje i sam sebe :)
13:12:05
27.01.2025
27.01.2025
Sita
[p#4117456] Jet jinam nebylo moc reseni, zkusil jsem kdysi v okoli CB skoro vsechny a je to plus minus stejny... Zkouset jsem to prestal cca 12 (?) let zpatky, kdy se zaznam o zavade zacal psat do systemu a pak uz se to muselo resit. Tehdy mi jako vaznou zavadu zapsal necitelny VIN (predchozi majitel ho z nejakyho duvodu nechal vyrazit nahradni technologii, ale 3x jsem s tim normalne prosel) a dalo mi dost behani to zase postavit na koleje... A jak jsem tim prispel k bezpecnosti dopravy, to opravdu nevim.
EDIT: proste se mi to uz nechce riskovat, model se zprostredkovanim mi nejak funguje a vychazi mi ekonomictejsi. Ale to rozhodne neznamena, ze jsem s timhle "systemem" spokojenej a ze bych se diky nemu citil na silnici bezpecneji...
EDIT: proste se mi to uz nechce riskovat, model se zprostredkovanim mi nejak funguje a vychazi mi ekonomictejsi. Ale to rozhodne neznamena, ze jsem s timhle "systemem" spokojenej a ze bych se diky nemu citil na silnici bezpecneji...
13:08:35
27.01.2025
27.01.2025
ajok
[p#4117454] ja s tim focenim teda moc nesouhlasim, protoze co se meni na aute, jestli je vyvareny a flekaty nebo polity celolakem? technicky je to stale to same auto, jen to flekate pusobi na mnohe lidi jako vrak, ikdyz neni... a kdyz vidim jakou tu jezdi jeden pan uzovkou, vse vyboptnaly, do prahu kopnout kdekoliv, tak je tam dira, jsou cele z lepenky, lemy a blataky taky, rikal ze pred STK nechal udelat trubky, tak ze mu to jeste pres znameho dali, to opravdu nema na silnici co delat, ikdyz pan argumentuje, ze 50kmh je jeho maximalka