-> Eidy: Tak předpokládám veteránisti se se vstřikováním nespokojí. A STK taky ne
Netvrdím, že je to naprosto neopravitelný díl - určitě s trochou snahy půjde vyměnit membránka, ač jde výrobně o nerozebiratelný komplet (plastové díly jsou spojeny zatavením do sebe)...
Jen už to není taková "sranda", jako vyrobit membránku akcelerační pumpičky na 70 let starej karbec...
-> Jarda/felda: Nebo se smířit s tím, že ten kilometr po startu to bude moc bohaté a neudrží volnoběh...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
27.06. - 29.06.2025 | Pohofest 2025 | Přepychy u Opočna | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
23:34:54
27.11.2024
27.11.2024
Bukaj
23:24:31
27.11.2024
27.11.2024
Jarda/felda
[p#4112894] nebo přestavovat na manuální sytič
23:23:04
27.11.2024
27.11.2024
Eidy
Asi bude potřeba používat náhradu a nebo se začít seznamovat se vstřikováním.
23:21:33
27.11.2024
27.11.2024
Jarda/felda
já teda s mým 2.5l ingotem nemám problém s ohřátím za 4-5km klidný jízdy a kdybych chtěl ohřívat na místě zvýší volnoběh na cca 1400ot
23:15:58
27.11.2024
27.11.2024
Jarda/felda
[p#4112888] protože spaluje chudší směs a vznikající NOx redukuje chcankama