skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nábízíme výrobu a prodej sportovních a závodních dílů:
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - komentáře:
-> stepan: hustý, já vezu převodovku na revizi a hnědou nestihnu dát do kupy, tak třeba zajedu na motorce, nebo vytáhnu tátu s jeepem
-> Bery: Kdybys měl čas, tak v sobotu bude další ročník. Mám umyto a vyleštěno.
jestli mi něco za rok bude jezdit a nebudu někde jinde... píšu si do kalendáře.

-> Bery: Jo, tohle už byl 10. ročník, já jezdím asi 5 let. Organizace je super, určitě doporučuju, ale spíš jet, pro diváky to podle mě zas tak moc není.
byl jsem u našich, chtěl jsem se stavit na kukacku,ale když jsem koncil s prací, už bylo pozdě.
to je nějaká akce s tradicí? že bych se za rok přijel podívat
to je nějaká akce s tradicí? že bych se za rok přijel podívat
-> Vojťas: Bohužel ne, byla to v podstatě spanilá jízda s plněním úkolů po cestě. Jenom jeden z nich byl úsek na čas, ale v provozu, takže s rozumem. 

Na těch plechách to je prďácký. Nějaký záběry v akci?
Okřídlených šípů ráj.



-> Vojťas: Budu rád.
-> Eidy: Hlavně že už se konečně něco konalo.
Díky

-> stepan: mam video z prvniho prujezdu po okruhu z prvni zatacky, chces ho sem ? 

-> stepan: Potěší to, viď? Gratuluju.
-> Eidy: Tak kdejaký nový auto má pod 2,5 otáčky. V Evu mám řízení co má 1.9 otáčky 

-> Eidy: Ještě chci zkusit zkrátit páky řízení, uvidím jestli to půjde tak jak si představuju.