skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L
Rok výroby 1976
Najeto 50220 km
Auto bylo v podstate jednoho majitele, respektive rodiny. Puvodni majitel zemrel a zdedil to jeho syn. Od te doby byla v garazi, az se rozmysel, ze by ji prodal. Nabidl ji kamaradovi s tim, ze cena do 10. Nakonec chtel vic a ja to nechtel dat. Tak ji koupil kamarad, rozpohyboval, sundal ty otresne listy a vylestil ji. No a kdyz jsem ji videl, domluvili jsme se :-)
10.3.2015 Dnes došly doklady a taky jsem nakoupil hadice a těsnění atd. na zprovoznění.
14.3.2015 Opravený karburátor, zpacifikované vodní vedení, nové svíčky, anténa, CSka a podobné kravinky. A taky první jízda. 4 km domů bez STK...
15.3.2015 Úspěšně absolvovaná STK a první výlet na trase Berou-Kolín-Krakovany a zpět. Celkem 250 km a auto se probouzí ze spánku a už začíná pomalu fungovat.
19.3.2015 Podělal se startér
25.3.2015 Startér vyměněn a zjištěno, že skutečně model 1976 měl ještě startér ze stovky s jedním kulatým konektorem.
23.7.2015 Rozleštění, 6 hodin práce...
3.10.2015 kompletní výměna hadic, čidlo chladiče, výfuku včetně parohů, montáž mlhovek a antistatického proužku.
8-12.10.2015 cesta Beroun - Paříž a zpět 2300km naprosto bez problémů.
Krom statické rekvizity v seriálu Nebe pod hlavou jsme hráli i tady
Rok výroby 1976
Najeto 50220 km
Auto bylo v podstate jednoho majitele, respektive rodiny. Puvodni majitel zemrel a zdedil to jeho syn. Od te doby byla v garazi, az se rozmysel, ze by ji prodal. Nabidl ji kamaradovi s tim, ze cena do 10. Nakonec chtel vic a ja to nechtel dat. Tak ji koupil kamarad, rozpohyboval, sundal ty otresne listy a vylestil ji. No a kdyz jsem ji videl, domluvili jsme se :-)
10.3.2015 Dnes došly doklady a taky jsem nakoupil hadice a těsnění atd. na zprovoznění.
14.3.2015 Opravený karburátor, zpacifikované vodní vedení, nové svíčky, anténa, CSka a podobné kravinky. A taky první jízda. 4 km domů bez STK...
15.3.2015 Úspěšně absolvovaná STK a první výlet na trase Berou-Kolín-Krakovany a zpět. Celkem 250 km a auto se probouzí ze spánku a už začíná pomalu fungovat.
19.3.2015 Podělal se startér
25.3.2015 Startér vyměněn a zjištěno, že skutečně model 1976 měl ještě startér ze stovky s jedním kulatým konektorem.
23.7.2015 Rozleštění, 6 hodin práce...
3.10.2015 kompletní výměna hadic, čidlo chladiče, výfuku včetně parohů, montáž mlhovek a antistatického proužku.
8-12.10.2015 cesta Beroun - Paříž a zpět 2300km naprosto bez problémů.
Krom statické rekvizity v seriálu Nebe pod hlavou jsme hráli i tady
Burák/Modřinka - komentáře:
What is the colour code ?
-> Burák: pekne videjko (reklama)

-> Bukaj: asi to mohlo fungovat dobře, pamatuju si že jsem tohle viděl jako vychytávku z nějakýho starýho Světa Motorů.
-> Burák: nejake novinky?
-> Burák 01.10.15 07:33:42: A tušíš, proč tam byl ten termostat ze žigula?
Jinak parádní vůz
Edit: Po zamyšlení si odpovím sám: docela důmyslné řešení pro zimní provoz, aby do motoru po otevření originálního termostatu neproudila ledová voda z trubek a chladiče, ale přimíchávala se s teplou vodou z motoru. Otázka je, jak to fungovalo v praxi...:)
Jinak parádní vůz

Edit: Po zamyšlení si odpovím sám: docela důmyslné řešení pro zimní provoz, aby do motoru po otevření originálního termostatu neproudila ledová voda z trubek a chladiče, ale přimíchávala se s teplou vodou z motoru. Otázka je, jak to fungovalo v praxi...:)
-> minno: Ještě zítra přes 1000km zpět..
-> Burák: super fotka s eiffelovkou

-> Burák:



-> Enggik: Počkej, až se potkáme, za pochvalu poděkuju osobně 

-> Burák: Takový pěkný auto, to musí dělat radosti 

-> oppik: Řešení na prd. Nicměně chlazení už je tak, jak má být
teď koukám na tu fotku s tím chlazením a navíc ty trubky,zajímavý řešení 

pěkný matky na kolech 

-> Fjatik: A to ještě dostane antistatický proužek 

s tou tabuľou ČS to má nejaký šmrnc
Pěkné dílko v krásné barvě!



-> Burák: Nemožné na počkání




-> FrantaM: Díky 
-> Enggik: Čísla kastlí asi nevíš, co?

-> Enggik: Čísla kastlí asi nevíš, co?
