skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120GLS. r.v. 1983. Vývozní verze - vyrobeno 684ks
Vozidlo vyrobeno jako jedno z posledních v sérii tohoto vzhledu.
Najeto 60tis. km
Při pořízení mělo vozidlo najeto 29tis. km. Provozováno je jen v letních měsících a to pouze 1nebo 2 pasažery (zadní sedáky byli zabaleny ještě v originálním obalu z továrny)
Vše původní bez minimálních oprav a zásahů - jen kosmetické nedobové úpravy při provozu auta po zakoupení a jeho každodením používání po dobu 2let.
Od roku 2008 je vozidlo odstaveno v suché garáži
V současné době vozidlo čeká na svou renovaci.
Renovační plán:
Kompletní kontrola brzd a výměna gumových součástí.
Výměna zatuhlých a popraskaných manžet řízení a manžet zadní nápravy
Očištění podvozkové části od prachu a mastných skvrn
Ošetření podvozku
Oprava prosakujícího chladiče oleje
Drobná oprava motoru (termostat) + běžná údržba - oleje, svíčky, filtry
Získání nového čalounění dveří origo GLS v černé barvě (původní bylo poškozené a nahrazeno předchozím majitelem za eMkové)
Odstranění nedobové antény autorádia (nevhodné umístění antény z felicie v zadní části střechy) - Jelikož je lak původní a velice zachovalý nevím jestli vůbec tento krok dělat a než zadělávat otvor ve střeše a tím narušit origo lakování, jestli radši neponechat nedobovou anténu.
Chystané drobné dobové upravy:
Doplnění dobového "lízátka" pod přední nárazník
Postavení vozidla na 13" Alu kola z té doby
Výměna současného CD autorádia za dobové
Provozování jen na srazy a vyjížďky za slunného počasí
Vozidlo vyrobeno jako jedno z posledních v sérii tohoto vzhledu.
Najeto 60tis. km
Při pořízení mělo vozidlo najeto 29tis. km. Provozováno je jen v letních měsících a to pouze 1nebo 2 pasažery (zadní sedáky byli zabaleny ještě v originálním obalu z továrny)
Vše původní bez minimálních oprav a zásahů - jen kosmetické nedobové úpravy při provozu auta po zakoupení a jeho každodením používání po dobu 2let.
Od roku 2008 je vozidlo odstaveno v suché garáži
V současné době vozidlo čeká na svou renovaci.
Renovační plán:
Kompletní kontrola brzd a výměna gumových součástí.
Výměna zatuhlých a popraskaných manžet řízení a manžet zadní nápravy
Očištění podvozkové části od prachu a mastných skvrn
Ošetření podvozku
Oprava prosakujícího chladiče oleje
Drobná oprava motoru (termostat) + běžná údržba - oleje, svíčky, filtry
Získání nového čalounění dveří origo GLS v černé barvě (původní bylo poškozené a nahrazeno předchozím majitelem za eMkové)
Odstranění nedobové antény autorádia (nevhodné umístění antény z felicie v zadní části střechy) - Jelikož je lak původní a velice zachovalý nevím jestli vůbec tento krok dělat a než zadělávat otvor ve střeše a tím narušit origo lakování, jestli radši neponechat nedobovou anténu.
Chystané drobné dobové upravy:
Doplnění dobového "lízátka" pod přední nárazník
Postavení vozidla na 13" Alu kola z té doby
Výměna současného CD autorádia za dobové
Provozování jen na srazy a vyjížďky za slunného počasí
Lemmons/120GLS (83) - komentáře:
19:48:03
31.05.2013
31.05.2013
Enggik
-> Lemmons: Nad pravým světlem. Takže je vyrobená ve Vrchlabí,že? Ta čísla neznačí exportní kusy, ale všechny kastle vyrobené v tomhle závodě, i ty co šli na ČSSR trh Ten hřeben je teda dost zajímavej. Máš první užovku kterou ,,znám" která by ho tam měla z fabriky.
14:30:32
31.05.2013
31.05.2013
Lemmons
JJ další čísla jsou nad pravím světlem. Mám tam hřeben, ten se tam dával asi až od Května 83. takových aut moc nebude protože následně už vyjelo eMko.
22:36:16
30.05.2013
30.05.2013
Enggik
-> Lemmons 27.05.13 22:17:09: Další čísla na vývozní evidenci? Není umístěný na chladičovce? Ty v tom máš hřebenový řízení?
12:04:16
30.05.2013
30.05.2013
krup
.. to je ale hnusná barva, fuj, bych v tom .. fuj ..
.. za kolik to prodáš
.. za kolik to prodáš
11:21:06
30.05.2013
30.05.2013
Lemmons
No já po tom nějak víc nepátral, takže je to asi jak píšete. Prostě mám tyhle kola doma a jsou 4x98. co naplat.
10:19:35
30.05.2013
30.05.2013
vhml
-> Lemmons: fulvie měla první roky 4x130,www.ewrc.cz/ewrc/image_br
owse.php?id=118331
novější pak 4x98
novější pak 4x98
10:02:32
30.05.2013
30.05.2013
havlik
-> Luky: ono asi ne všechny verze
09:44:45
30.05.2013
30.05.2013
Luky
-> Pavel P..: heh, taky jsem si říkal, že je to nějaký divný, když píše o podložkách, protože jsem taky žil v tom, že Fulvia měla 4x130
23:18:26
29.05.2013
29.05.2013
Lemmons
Možný to je, já to kupoval od táty kluka co kdysi stavěl Fulvii, ale pak se rozsekal na motorce a táta to prodával. Nevím co měla Fulvia za rozteče tohle jsou 4x98. Tím mě napadá že tu mám ještě z toho samého Dellorta40 spárované nové nikdy nepoužité. Kdyby měl někdo zájem tak písněte
19:20:44
29.05.2013
29.05.2013
Pavel P..
nic proti ale tohle na 4x130 co Lancie má moc nevypadá... to je spíš nějaká alfa nebo fiat.
16:17:42
29.05.2013
29.05.2013
U-Geen
-> Maťulo 29.05.13 15:40:53: omg :)
-> Lemmons: kola pekny... ale bilou neee :)
-> Lemmons: kola pekny... ale bilou neee :)
15:57:19
29.05.2013
29.05.2013
Luky
-> Maťulo: pff, tomu nerozumíš
15:54:32
29.05.2013
29.05.2013
Maťulo
-> Luky: dakujem, uz som to nasiel aj sam fuj, to je ale hnusny voz!
15:46:38
29.05.2013
29.05.2013
Luky
15:40:53
29.05.2013
29.05.2013
Maťulo
-> Luky: prepac ale neviem co je to Fulvia...
15:33:13
29.05.2013
29.05.2013
Luky
-> Maťulo: a co si přečíst jeho příspěvek s fotkou?
15:29:38
29.05.2013
29.05.2013
Maťulo
-> Lemmons: pekne disky! co je to konkretne za tip? a z coho? diky
15:29:16
29.05.2013
29.05.2013
Lemmons
Kola z Fulvie r.v kol 1981 - dobové jsou tam asi nasadím tyhle když je mám
15:27:19
29.05.2013
29.05.2013
Lemmons
13ky ještě nevím Každopádně bych to dal na bílý kola. Mám doma jedny 13" z Fulvie r.v.81 musel bych to dát přes podložku,a nebo asi klasika elektronový loukotě když tam dám ty z Fulvie přes podložku tak se dostanu na rozteč eMka, co by asi taky nebylo ošklivý. tu střechu do polepu určitě ne, max jen malou jako zátku přes otvor tý antény
23:38:36
28.05.2013
28.05.2013
Termixs
Ake kola sa na nej ??Prelisi ?