skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdarec! Chci vám představit svoji stovečku, kterou jsem si koupila 27.12. 2010.
Byla vyrobena v roce 1972. Jsem její 3 majtelka (druhý ji měl jen chvíli). Autíčko pochází z Ostravy, je v naprosto původním stavu,
včetně laku a karosérie. Stovečka je krásně zachovalá, není nikde rezavá.
Doufám, že se vám bude líbit.
Koupila jsem si okrasné kryty kol,hned jsem je musela vyfotit:)
3.6.2012
V sočasné době probíhají na autíčku drobné opravy motoru a zkrášlení motorového prostoru.
13.9.2012
Na auto není moc času,tak jdou opravy pomalu. Ale pořád se něco děje.
Škodovka ač to nepotřebovala (ale když je to skladem:) )tak dostane:
Komplet nové těsnění motoru
Nový rozvodový řetěz
Nový rozdělovač
Novou indukční cívku
Nové relé
Novou AC pumpu
Nový karburátor
Nové ventily
Komplet nové hadice
Ůplně novou spojku i s přítlačákem a ložiskem
Nové tlumiče
Nové přední asimetrické lampy
Nové zadní zástěrky
Provedené opravy
Obroušen a nastříkan motorový prostor
Umytý a vyčištěný motor
GO vodní pumpy
GO dynama
Hlava je po GO + dostala nové ventily
Opískovány a nakomaxitovány plechové díly motoru a kolem něj
18.12.2013 Po delší pauze,se začíná na autíčku zase pracovat. Čeká nás hodně práce,hlavně s opravou podběhů:(
Auto už jezdí,chybějcí popis dodám...
21.2.2018 Opět máme vytažený motůrek,tentokrát bude kompletně zgenerálkovaný. Jel krásně ale často se přehříval. Dle slov manžela a kamarádů byl problém ve válcích,proto kompletní oprava. Snad bude brzo zase v autě.
Přidala jsem pár fotek z opravy motoru. Generálka probíhá pod taktovkou našeho dobrého kamaráda Radima Slípka. PATŘÍ MU VELKÝ DÍK ZA OCHOTU A VELMI PODSTIVOU PRÁCI!
AKTUÁLNĚ
Motorek je složen,snad se ho podaří co nejdřív namontovat do auta aď už můžeme zase škodovku provětrat.
Pro chytrolíny a neználky, jsou válce opravdu usazeny bez měděných těsnících kroužků.Není to žádná novinka,proto to tady nebudu rozepisovat a s někým se handrkovat. Kdo to nezná aď si to vygoooogluje
27.10.18
Dnes jsme konečně absolvovali STK. Nějak pořád nebyl čas auto kompletně doskáldat po go motoru. Nyní už je všecko v cajku a těšíme se na příští sezonu.Jinak nový motůrek šlape jak hodinky,dnešním dnem máme najeto lehce přes 100km od GO
11.5.19
Dnes máme najeto závratných 600 KM od go motoru:)
Byla vyrobena v roce 1972. Jsem její 3 majtelka (druhý ji měl jen chvíli). Autíčko pochází z Ostravy, je v naprosto původním stavu,
včetně laku a karosérie. Stovečka je krásně zachovalá, není nikde rezavá.
Doufám, že se vám bude líbit.
Koupila jsem si okrasné kryty kol,hned jsem je musela vyfotit:)
3.6.2012
V sočasné době probíhají na autíčku drobné opravy motoru a zkrášlení motorového prostoru.
13.9.2012
Na auto není moc času,tak jdou opravy pomalu. Ale pořád se něco děje.
Škodovka ač to nepotřebovala (ale když je to skladem:) )tak dostane:
Komplet nové těsnění motoru
Nový rozvodový řetěz
Nový rozdělovač
Novou indukční cívku
Nové relé
Novou AC pumpu
Nový karburátor
Nové ventily
Komplet nové hadice
Ůplně novou spojku i s přítlačákem a ložiskem
Nové tlumiče
Nové přední asimetrické lampy
Nové zadní zástěrky
Provedené opravy
Obroušen a nastříkan motorový prostor
Umytý a vyčištěný motor
GO vodní pumpy
GO dynama
Hlava je po GO + dostala nové ventily
Opískovány a nakomaxitovány plechové díly motoru a kolem něj
18.12.2013 Po delší pauze,se začíná na autíčku zase pracovat. Čeká nás hodně práce,hlavně s opravou podběhů:(
Auto už jezdí,chybějcí popis dodám...
21.2.2018 Opět máme vytažený motůrek,tentokrát bude kompletně zgenerálkovaný. Jel krásně ale často se přehříval. Dle slov manžela a kamarádů byl problém ve válcích,proto kompletní oprava. Snad bude brzo zase v autě.
Přidala jsem pár fotek z opravy motoru. Generálka probíhá pod taktovkou našeho dobrého kamaráda Radima Slípka. PATŘÍ MU VELKÝ DÍK ZA OCHOTU A VELMI PODSTIVOU PRÁCI!
AKTUÁLNĚ
Motorek je složen,snad se ho podaří co nejdřív namontovat do auta aď už můžeme zase škodovku provětrat.
Pro chytrolíny a neználky, jsou válce opravdu usazeny bez měděných těsnících kroužků.Není to žádná novinka,proto to tady nebudu rozepisovat a s někým se handrkovat. Kdo to nezná aď si to vygoooogluje
27.10.18
Dnes jsme konečně absolvovali STK. Nějak pořád nebyl čas auto kompletně doskáldat po go motoru. Nyní už je všecko v cajku a těšíme se na příští sezonu.Jinak nový motůrek šlape jak hodinky,dnešním dnem máme najeto lehce přes 100km od GO
11.5.19
Dnes máme najeto závratných 600 KM od go motoru:)
škoda 1972 - komentáře:
23:21:03
01.11.2019
01.11.2019
Natalik
-> Eidy: Jj ale byly tam jen krátce ze zajímavosti....
19:31:23
31.05.2019
31.05.2019
Eidy
Jupíky? Co to? Ale sluší mu taky.
13:20:54
12.05.2019
12.05.2019
Natalik
-> kraska98: Ano ano, koukali jsme co to za náma jede za fešná škodovka
22:44:54
11.05.2019
11.05.2019
kraska98
Jsem nevěděl, že je tohle kilo taky na virtu, jel jsem za vámi během příjezdu k hotelu
18:10:09
29.10.2018
29.10.2018
satrav
Čau takže zdarně projela branami STK
19:16:09
28.10.2018
28.10.2018
Vena
-> Doyle: Jak jsme se viděli tenkrát k večeru, to jsem byl jen zahřát a doštelovat karbec
23:20:36
27.10.2018
27.10.2018
Doyle
-> Vena: a já si říkal odkud frčíš
20:45:51
11.04.2018
11.04.2018
vhml
Montáž bez kroužku mi zajímá. Velmi rád si počkám na výsledek
20:35:58
11.04.2018
11.04.2018
MVM
-> Vena 11.04.18 13:02:50: Ja si nic nemyslím,prostě to vim. (Ale když to tak chcete dělat mě je to jaksi fuk.)
20:04:11
11.04.2018
11.04.2018
hans1
-> Vena: Nevím jestli je to dobrá cesta snažit se vymyslet něco nového.To měděné těsnění má jak vymezovací tak těsnící funkci.Pokud je dosedací plocha válce srovnaná frézou a čistá tak to asi nepoteče.Pár GO jsem dělal a většinou vycházel pod každý válec jiné podložky to znamená vyfrézovat pod válcem dosedací plochu tak aby byl přesah všude stejný...
06:58:11
11.04.2018
11.04.2018
MVM
Pokud nejsou pod vložkama měděný kroužky (stači jeden) - tak to ani neskládej dohromady
A co se pístů týká - ty jsou tříděný podle tolerance největšího průměru pístu měřenýho kolmo na osu pístního čepu. Rozdílná hmotnost pístů se k vyraženým značkám nevztahuje. Ale je dobré to buď vhod nakombinovat a nebo mírným broušením v ramci tolerance upravit.
Při GO doporučuju Andrta
A co se pístů týká - ty jsou tříděný podle tolerance největšího průměru pístu měřenýho kolmo na osu pístního čepu. Rozdílná hmotnost pístů se k vyraženým značkám nevztahuje. Ale je dobré to buď vhod nakombinovat a nebo mírným broušením v ramci tolerance upravit.
Při GO doporučuju Andrta
00:16:20
29.12.2015
29.12.2015
Doyle
-> Natalik: to je počasí na ježdění
17:57:56
27.12.2015
27.12.2015
Vitek
-> Natalik: toho skifa upřímně zavidim. Jak se jmenuje kemp na posledních par foto, vypadá to na moc pěkné a klidné místo.
20:26:41
26.12.2015
26.12.2015
miguelias
Takové kilečko mít
22:56:06
16.07.2015
16.07.2015
Natalik
-> Power of Bass: Ano,byli jsme tam na dovolené Asi jsi nejel nějakým svým klenotem že? Jinak bych si tě zapamatovala...
16:20:49
11.07.2015
11.07.2015
Power of Bass
Ahoj ve čtvrtek jsem Vás viděl projíždět Bystřičkou, hned jsem tu Vaši nádheru poznal,ikdyž jsme se jen minuli v protisměru :D ...
20:54:59
20.04.2015
20.04.2015
Natalik
-> Doyle: Bylo to super,myslím že i dětem se to líbilo.
zopakovat,to můžem klidně příští neděli
zopakovat,to můžem klidně příští neděli
13:29:35
20.04.2015
20.04.2015
Doyle
-> Natalik: pěkný výlet, brzy musíme zopakovat