skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dovoluji si představit náš druhý (rychlo) projekt. Stovečku sem již takhle koupil před dávnými léty, jenže už jí předešlý majitel vyvařoval a celou lakoval, takže nám jí nebylo líto kvůli neoriginalitě použít a trošku poupravit.
Opět budem stavět co možná rychleji ale účelně s nezbytnou troškou pečlivosti ať se za to nemusíme stydět.
Motor favorit 136, najeto 107 tis.km
Snížený kompresní poměr cca 7.7:1
Odlehčený setrvačník a řemenice
Chladič oleje Peugeot 1.9D
Intercooler Avie
Karburátor Renault turbo, 1.4 nebo 1.6 Fuego
Obyč levný blow off ventil
Turbo KKK K24, K14
Výfuk podélný vlastní výroby
Sedačky MTX
Chladič Fiat Panda 1.3D - 2X větrák felicie
Kola ATS Classic 7x13- vpředu 185/55 vzadu 205/60
Převrtané náboje a bubny 4x100
Kulisa řazení 5Q
Opět budem stavět co možná rychleji ale účelně s nezbytnou troškou pečlivosti ať se za to nemusíme stydět.
Motor favorit 136, najeto 107 tis.km
Snížený kompresní poměr cca 7.7:1
Odlehčený setrvačník a řemenice
Chladič oleje Peugeot 1.9D
Intercooler Avie
Karburátor Renault turbo, 1.4 nebo 1.6 Fuego
Obyč levný blow off ventil
Turbo KKK K24, K14
Výfuk podélný vlastní výroby
Sedačky MTX
Chladič Fiat Panda 1.3D - 2X větrák felicie
Kola ATS Classic 7x13- vpředu 185/55 vzadu 205/60
Převrtané náboje a bubny 4x100
Kulisa řazení 5Q
Matezzzz - komentáře:
Jazdí to ?
Tak isto ides do oblubenych pekna praca len uz by to chcelo nejake info ako to jazdi pripadne nejake videjko na Youtube :) ;) 

Ide do obľúbených!!!
Krásna prácička.


chci se zeptat, na turbo musí být nejaký speciální karburátor nebo nee ?
-> Matezzzz: ja to snad coskoro zistim to co je vovnutri :) snad prekvapi :)
-> pistaa: Nazdar chlape, no úpřímně od léta se moc nenajelo, spíš nic, museli sme řešit důležitější věci, ale zaplať pánbůh nějak je a z jara se pouštím do práce a stovečka bude držet dietu
Jinak ti můžu s radostí povědět že sem moc rád jak si se do toho tenkrát pustil, páč jinak by nebyla inspirace a tudíž by nám to ani nejezdilo a tímpádem bysme o hodně přišli
Opravdu sem netušil co to dělá když se zasekne turbo a jede cihlu, že spojka neví kam dřív skočit a to vše bez sebevětší újmy na zdraví
Nakonec sme tam dali malýho mrňouse kterej funguje jak má ale to je tak pro městský provoz, už se moooc těšim zpátky na to větší opravený
Fandím ti sousede
P.S.
Spokojenost 1+
Výkon 1+
Ale s brzdou s námi nepočítej, to tajemno co se skrývá uvnitř nechť zůstane nevyřčeno navěky, ale kdyby přeci tak se rádi o tuto informaci podělíme.





P.S.
Spokojenost 1+
Výkon 1+
Ale s brzdou s námi nepočítej, to tajemno co se skrývá uvnitř nechť zůstane nevyřčeno navěky, ale kdyby přeci tak se rádi o tuto informaci podělíme.
-> Matezzzz: no co ako to jazdi chlape? skopokojnost?? co vykon? brzda nebola??
pěknej motórek
to jsem zvědavej jak dlouho to vydrží ,držim palce





paráda,tiež som zvedavý ako to frčí :-)
-> lancer: Děkujem, video slibuju už delší dobu, ale jen na foťák, páč kameru nemůžu propojit s compem. Jinak ještě budu dlouze přemejšlet co s tím celým autem provedu

video bude? pekný projekt.. super držím palce

-> Matezzzz: Hlavne že to hlava zdrží 

-> kubo980: My se mu ani nedivíme, takovej tlak v životě nezažilo 

-> Matezzzz: Fuu to tesnenie pod hlavu je tiež pekne podfúknuté 

-> Marcius: A to bylo štěstí že se neprotlačila do motoru,vrtulek máme dost

-> Matezzzz: pěkně vosekaná lopatka 

-> Matezzzz: Super, už se těším
.

-> Shader: Díky moc, zatím s tím prasetem
žádné video není, ale chystám se už konečně něco natočit aspoň na foťák jen co dáme nový těsnění pod hlavu
Máme odzkoušeno že motor vydrží krátkodobě cca malinko přes 2 bary


Ten motor je fakt pecka... náhodou nemáš nějaké video jak ten kanec šlape?
Sáááákra chtěl bych to vidět jak to tasííí



