hellboy / Škoda 100 hellboy / Škoda 100

komentáře | popis | fotky | elév | 12.11.08 07:08 | 22x v oblíbených
Popis auta

Typ auta: Škoda 100L

Rok výroby: 1971



Úpravy:



Karoserie:

- kompletně celá karoserie vyvařena

- přední dvouoké čelo vyměněno za čtyřoko zrušena chrom lišta dole doplněno spoilerem

- přední blatníky vyměněny a doplněny o plastové přepážky chránící hrnce světel

- úprava předních podběhů a torpeda dle rozměru kol

- do zadních dveří doplněno stahování oken

- převaření středového tunelu pro zástavbu 5-ti st. převodovky

- v prazích zrušeny otvory pro zvedák

- vyměněny zadní blatníky převařené lemy a doplněny o plastové přepážky. Boční kovové mřížky otvorů přívodu vzduchu k chladiči nahrazeny Alu mřížkou.

- upraveny zadní podběhy dle rozměrů kol

- zadní kapota původní pojistka otevřeného stavu nahrazena plynovou vzpěrou zavařeny otvory po znaku

- zadní čelo má vyřezané výdechové otvory překryté ALU mřížkou



Podvozek:

- vpředu repasovaná náprava doplněná o hřebenové řízení

- v zadu výměna pružin za 120M

- Alu třídílná kola MTX 8,9J /13

- pneu 205/60R13 Falken



Exteriér:

- barva červená metalíza Flamengo

- tónovaná okna

- přední světla doplněna o stroboskopy a přídavná dálková ještě o led parkovačky

- nárazník osazen přídavnými mlhovkami

- přední blinkry osazeny čirým sklem

- klakson nahrazen tří trubkovou fanfárou umístěnou v předním blatníku před přepážkou

- ze spodu 8-mi barevné led podsvícení

- ramínka stěračů upravena na pružné lišty a vyleštěna

- hliníkový rámeček předního a zadního okna vyleštěn a nalakován

- chromovaná plastová zpětná zrcátka

- hliníkové krytky odtokových žlábků nahrazeny plastovou chromovou lemovkou

- zadní světla předělána na dvouvláknové žárovky

- původní gumové zástěrky nahrazeny plastovými dle velikosti kola



Interiér:

- přístrojová deska. Vrch přístrojové desky polepen vínově červeným leskimem a doplněn o otáčkoměr auto-style zabudovaný v obalu sport zrcátka. Popelník nahrazen autorádiem a přesunut do spodního Alu panelu. Na levé straně přístrojovka doplněna o progres-metr. Zkrácené páčky směrových a dálkových světel dle průměru volantu.

- pod přístrojovou deskou zabudován Alu panel vlastní výroby osazen panelem vypínačů, zástrčkou se zapalovačem, budíky (tlak oleje, voltmetr a ampérmetr) a popelníkem.

- podlaha interiéru polepena zátěžovým kobercem šedé a vínové barvy dále překryta olemovanými koberečky s logem škoda

- podlaha u řidiče a spolujezdce nasvícena modrým neonem

- na řadící páce použito madlo z fábie RS s koženou manžetou

- přední sedadla auto-styl samonavíjecí pásy

- zadní sedadla původní

- čalounění dveří vyřezané z plastu polepené vínově červeným leskimem

- dveře osazené centrálním zamykáním na dálkové ovládání spojené z alarmem

- původní čalounění střechy a sloupků přestříkané na černo

- původní radiátor topení nahrazen radiátorem z favorita, přívodní gumové hadice nahrazeny nerezovou trubkou. Plastové hadice pro přívod vzduchu k topení nahrazeny hliníkovými.



Audio:

- autorádio Panasonic CQ-C8300N

- v předních dveřích a zadním platě tří pásmové repro Pioneer

- za zadními sedadly aktivní subwoofer Dexon s předřazeným 1F kapacitorem



Motor:

- motor použit ze Š130, snížená hlava,

- leštěný nerezový příčný výfuk průměr 100 x 60 cm vlastní výroby

- použit 75A alternátor

- chlazení v repasovaném původním chladiči pomocí elektrického ventilátoru spínaného teplotním čidlem



Převodovka:

- pětistupňová stálý převod 4,22

hellboy / Škoda 100 - komentáře:

16:37:07
24.11.2008
BURNKILO
diki moc...budem sa o to snažiť,práce ale začnem len jari,lebo práca v zime s autami je hroza,keďlen človek nemá poriadnú veľkú dieľňu... :)
09:11:41
24.11.2008
elév
-> BURNKILO: mužu ti sem dát foto motoru ale zatím na něm není nic zvláštního je to sériová š130 ale na motoru se pracuje když to půjde podle plánu tak by měl být v autě na jaře. Co se týče hodnoty auta tak to už radši ani nepočítám ale pokud chceš takové auto postavit tak musíš být správný magor a rvát do toho prachy horem spodem ale držím ti palce
19:09:10
21.11.2008
BURNKILO
skoda...kolko ma asi hodnotu? rozhodol som sa,ze aj moju upravim podobne,vidim dobré napady,ktore mi tiez napadly...nemohol by si dať fotku agregata? som zvedavi :)
13:44:59
21.11.2008
elév
-> BURNKILO: bohužel není na prodej ale podívat se samozřejmě můžeš
20:59:30
20.11.2008
BURNKILO
RESPECT,to je ale krása,rád by som to videl s vlastnimi očami,je to proste super. Rád by som to kupil :)
06:08:05
13.11.2008
elév
-> Eidy: -> Tuner#2: díky
20:20:44
12.11.2008
Eidy
-> elév: Jůůů, MTX. moc hezký koláče.
14:25:41
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elév: Hezký kolečka.4
14:53:07
10.11.2008
elév
Teď je tam rozměr 205/60/R13 ale mohly by být o něco nižší tak 50 a širší 215 - 225. Jak je ohrkám zkusím zase jiný rozměr
14:39:05
10.11.2008
radekp
-> elév: a jaké gumy tam máš?
11:12:29
10.11.2008
elév
Zatím mám v autě krátký pětikvalt a s těmi původními koly jsem musel hodně točit a opravdu rychle řadit a navíc každá nevyhnutá díra znamenala poškození disku vyšší profil by to mohl trošku ztlumit. Včera jsem to projížděl a sedí to bombasticky
09:51:46
10.11.2008
radekp
-> elév: Moc pěkné kolečka! Jsem sice na gumy nižšího profilu, ale tys je už měl a nebavilo tě tolik točit?1
06:25:00
10.11.2008
elév
06:24:31
10.11.2008
elév
06:22:41
10.11.2008
elév
06:20:57
10.11.2008
elév
Včera jsem dokončil výměnu kol spojenou s GO brzdového systému a výměnou kolových šteftů za delší1 1 1
zvětšit hellboy / Škoda 100 - obrázek od elév vložen 10.11.2008 06:20:57
10:56:03
02.11.2008
m8rinek
-> Eidy: tohle je malinko něco jinýho 4
10:38:22
01.11.2008
Turda
-> Eidy: Na Slovensku, to je jasný, ale takhle to vypadá, jako kdybych řikal sedanovi 120ce RAPID! 3
Extreme Tyres