skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
r.v. 1986
Aktuálny motor :
Upravené kanále
Odľahčené ventily
Tvrdé ventilové pružiny
Vačka 300/290
Športová spojka 190 mm
Odľahčený zotrvák
Odľahčená remenica
Chladič oleja
2x Weber 40 DCOE
Sanie nad hlavu
Elektrické palivové čerpadlo Pierburg
alternátor séria
Ignitech
výfukové zvody 4 do 1
olej 5W50
tvrdé silentbloky motora plus 2 prídavné silentbloky
Karoséria :
Škoda Rapid
karoséria po renovácii generálke
nový lak
Podvozok :
predok- po GO,znížený, tvrdé pružiny, závodné tlmiče
zadok- po GO, znížený, tvrdé pružiny, závodné tlmiče
Kolesá :
MTX Pavučiny 4x130
Pneu- 185/60 R13
Chladenie :
sériové
bez kúrenia
bez termostatu
Prevodovka :
suchý 5q:
SP: 3,9
Prevody: I. – 3,8, II. – 2,125, III. – 1,571, IV. – 1,26, V. – 0,83, Z. – 3,273
Ostatné :
športové sedadlá GP Race
4-bodové pásy
zrkadlá Beskyd sport
Aktuálny motor :
Upravené kanále
Odľahčené ventily
Tvrdé ventilové pružiny
Vačka 300/290
Športová spojka 190 mm
Odľahčený zotrvák
Odľahčená remenica
Chladič oleja
2x Weber 40 DCOE
Sanie nad hlavu
Elektrické palivové čerpadlo Pierburg
alternátor séria
Ignitech
výfukové zvody 4 do 1
olej 5W50
tvrdé silentbloky motora plus 2 prídavné silentbloky
Karoséria :
Škoda Rapid
karoséria po renovácii generálke
nový lak
Podvozok :
predok- po GO,znížený, tvrdé pružiny, závodné tlmiče
zadok- po GO, znížený, tvrdé pružiny, závodné tlmiče
Kolesá :
MTX Pavučiny 4x130
Pneu- 185/60 R13
Chladenie :
sériové
bez kúrenia
bez termostatu
Prevodovka :
suchý 5q:
SP: 3,9
Prevody: I. – 3,8, II. – 2,125, III. – 1,571, IV. – 1,26, V. – 0,83, Z. – 3,273
Ostatné :
športové sedadlá GP Race
4-bodové pásy
zrkadlá Beskyd sport