skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia FIA - zakoupená od předsedy veterán klubu Mělník. Postaveno na závody klasiků a otestováno s homolací FIA - průkaz závodního vozu. Jel jsem s ní Podzimí sosnění a byla to úžasná věc Více foto přidám na www.cabrio.cz
1960 - Felicia s doklady FIA - komentáře:
Nahradil jsem své vozítko nenahraditelným exemplářem, který má oficiální FIA testaci s průkazem závodního vozidla a zúčastnil se ME historiků v roce 97, 98.
Už je pryč - prý někde v Tennessee
-> Kalic: takže to tvoje vozítko máš doma nebo jede do usa ? ( nevíš přesně kam ? )
Tak autíčko nenávratně odcestovalo do muzea minivozítek v USA. Tak, abych měl čisté svědomí, zeptal jsem se v Technickém muzeu v Praze, zdali nemají o zmíněné vozidlo zájem a přiznám se, že jsem koketoval s tím, že bych jim ho i věnoval, ale neměli zájem.
Přidávám pár nových fotek i s motorem, který jsem konečně sehnal ...
-> Kalic: dík ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Pokud za něj někdo dá ty šílený prašule, tak ho prodám. Je to spíše propagace.
-> Pavel P..:
![260](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/260.gif)
![159](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/159.gif)
![256](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/256.gif)
![260](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/260.gif)
-> Hřib: ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Pavel P..: a ptám se majitele, ne tebe, chytrolíne ![70](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/70.gif)
![70](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/70.gif)
-> Pavel P..: je tam jiný mail a fotky tyto - původní z aukra, ne ty, co má Kalič na svém webu, tak se jenom ptám...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Hřib: dobrá otázka.... když je tam inzerát, tak asi jo![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kalic: prodáváš ho na i-vet.?
Tak jsem kopretiny sundal a máte pravdu. Ve předu byly podložky a matky jsou převrtány na štěfty z Feldy. Dám je do inzerce a uvidíme. Když tak je strčím na půdu, tam se jim bude dařit dobře ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> petr s: To mi vůbec nedošlo. Ačkoliv Octavii vlastním 10 let. Za 500,- od souseda komplet pojízdnou, 9 let zarovnanou materiálem bez šáhnutí.
O to víc mě může mrzet, že jsem nechal kopretiny na svém eRku při cestě do němec, sice byly orvané, ale se zcela novou sadou matic, co jsem na ně koupil. Koupím teď popel na hlavu
.
O to víc mě může mrzet, že jsem nechal kopretiny na svém eRku při cestě do němec, sice byly orvané, ale se zcela novou sadou matic, co jsem na ně koupil. Koupím teď popel na hlavu
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Hurdis: Matice ti pasovat nebudou jsou tam 14x 1,5 štefty
-> Kalic: Zkus tedy prosím nadhodit cenovou představu za kopretiny. (stav, s pneu nebo bez, matky ano-ne atd.) Možná bych popřemýšlel nad sadou k renovaci. Klidně SZ. Děkuji.
-> Kalic: jak se vejdou ty kopretiny do předu? Zkoušel jsem dát na octavku 13ky plecháče a nešly tam přes kuláky.
-> Kalic: Viděl jsem verzi octávky combi, která měla už z fabriky zadní lampy ze 1202 STW a v motoru ventilátor z embéčka/100 - byl to dobrej bastl už továrny ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)