Lemmons/130SRC Lemmons/130SRC

komentáře | popis | fotky | Lemmons | 05.06.13 16:48 | 35x v oblíbených
Škoda 130SRC - Coyote Motors Team

Auto bylo postaveno během roku 2004 původně pro srazy s motorem 2.0 GTI z Golfa a následně bylo poupraveno pro závody a osazeno 1,3 motorem pro třídu do 1300.

První nasazení v závodě bylo na Jarním Srazu v Běšinech 2005

Následovalo několik závodů v Českomoravském poháru, v RallyeCapu a na klubových akcích RKHA.

Pravidelně jsme byli k vidění na srazech v Běšinech.

Poslední nasazení v Běšinech Podzim 2012.



V roce 2013 byla ukončena činnost Coyote Motors Teamu a provoz SRC



Po dlouhých úvahách co dál, jsme se rozhodli, že auto nebude prodáno a projde renovací.

Z časových důvodů zatím odpočívá v garáži a čeká......



Popis:

Karoserie - kompletně vyvařená a zpevněná, vevařen bezpečnostní rám, zbaveno tlumexu, zavařené okapničky, přepracované otvírání přední kapoty směrem ke sklu, a řada dalších drobných úprav

Motor - Škoda FA 135, odlehčeno,leštěné sání, slícováno, sportovní výfuk, karburátor SEDR z TAZ 1500, malý rozdělovač, a další

Převody - 5Q, Stálý 3,9 popř 4,2

Nápravy - Podle dokumentace L/A zesílené a vyvařené

Podvozek - Sníženo o 45mm, tvrdé pružiny, sportovní tlumiče, stabilizátor 19

Kola - 13" nebo 15" pneu Yokohama



Jelikož po renovaci bude zachován jen skelet a nějaké díly, nemá cenu vypisovat co vše na autě bylo

Lemmons/130SRC - komentáře:

16:52:53
05.06.2013
Lemmons
-> rOMAN: tobě by pomohlo kdybys to omotal duší z traktoru a nafouknout 3
16:44:46
05.06.2013
Lemmons
na Áčkách se pracuje, když jsem to na auto dával bylo to rovný, ale testovací úsek je přes super horizont a za ty leta se to nějak unavilo. viz profilový obrázek.1
23:26:59
04.06.2013
U-Geen
-> rOMAN: tobe ne :-))
22:17:30
04.06.2013
vhml
Mě to taky připadá moc :-D
22:16:27
04.06.2013
rOMAN
-> U-Geen: myslis ze by pomohli i me :) :)
22:11:17
04.06.2013
castrol
-> U-Geen: ta sedla
22:09:11
04.06.2013
haso
-> ŠKODA 120 GLS: Bočná vodiaca sila vznikajúca odklonom kolesa závisí na zvislom zaťažení kolesa. Klopenie kolies v negatívnom zmysle zväčšuje bočnú vodiacu silu kolesa 47
22:07:27
04.06.2013
MOLSO
U-Geen 03.06.13 23:37:52 napsal:

→ ŠKODA 120 GLS: to jsou stafle proti obraceni na strechu,

neznas?
107 107 107 107 107 107
23:37:52
03.06.2013
U-Geen
-> ŠKODA 120 GLS: to jsou stafle proti obraceni na strechu, neznas?
21:47:08
03.06.2013
havlik
-> ŠKODA 120 GLS: viděl si nějak závodní Renault Alpine ty chytráku?
20:48:06
03.06.2013
ŠKODA 120 GLS
-> Lemmons: co ty áčka na zadní nápravě ostudo 3
upraveno 1x, naposled 03.06.2013 20:48:28
23:21:08
29.05.2013
Lemmons
Tak ještě ke kolům 15"- MIM původně BMW, 13" kříže - ATS původ nevím zřejmě Manta
21:53:30
28.05.2013
vhml
-> Lemmons: na nějaký velky ladení SRC se bodnou, protože do toho budes porad jen sypat prachy, jak za úpravy, tak za každý svezení



Depozit a blbnout na slalomech...
21:33:59
28.05.2013
Lemmons
No jo kluci, když ono to tak krásně zní ,ale doba je jiná. V mém případě jde o prachy. Na prvním místě je rodina a bydlení, pak až to ostatní a jelikož to ostatní jsou auta a závody tak někde musím ubrat. Živím 4 auta a to 3 z toho jsou jen účelové, které mi nevrátí ani korunu, jen co stojí pojistky, TK atd. Proto hledám cestu jak tomu ulehčit. SRC je auto které mě stojí nejvíc investic a starostí. Přitom je to auto úplně na nic. Paskvil který není tuning ani plnohodnotnej závoďák. Proto ho musím nějak řešit. Buď do toho nacpat prachy a celý to nandat do vyvařené kasle, co je ve stodole, jako jen tak a postavil 130L/A. Jenže to bude čistej závoďák s nákladným provozem a pochybuji, že mi zbyde následně na nějaké závody. Když to teď nějak oševelim, tak budu mít na 2 roky klid pač jsem udělal STK ale co dál, půjde zase udělat STK? Možná. No a nebo si postavim již prozrazené auto a to starou Octavku. Vyjde podobně jako 130L/A jenže to bude auto, kterým se dle potřeby svezu na srazech, v Legendách, na BOASkách, na výletech a na našich závodech třeba jako předjezdec, a to auto bude pro mě mít mnohem větší smysl než to co mám do teď. Budu s tím moct klidně na cestu kdykoliv. Tím tak nějak začne ztrácet smysl držet si i Transita jako auto k podvalu, takže ušetřené peníze za pojistky a STK. No a GLSka, ta je klenot se kterým do závodů jistě nepůjdu, tam pořešim jen malou repasy a udělám testování abych snížil i tam náklady na provoz. Takže tak nějak to teď u mě je a já se pořád nějak hrabu v tom, jak to porovnat dál
17:59:49
28.05.2013
rOMAN
-> vhml: Co by s tim autem delal prece mel by zacit "zavodit" a postupne menit plechy jak ja :) - holt nebude Chorvadsko ale zavody ne :)
upraveno 1x, naposled 28.05.2013 18:08:32
15:45:03
28.05.2013
vhml
-> Luky: myslíš že ty okapničky bude někdo zásadně řešit? Já je mam na tý oranžový taky zavařený.
10:13:53
28.05.2013
Luky
-> Lemmons: no škoda těch okapniček, s nima by si to možná na nějakou stavbu někdo koupil nebo ty by jsi na to do budoucna našel uplatnění (postavit z toho LR na MČRHA a starší kousek si nechat jen na Legendy (3 )).

Ale zase kdyby jsi to dal nějak dohromady, tak já si to od tebe budu klidně na Podbrdskou a podobné akce půjčovat, aby ti to nestálo jen tak doma. Já mam totiž zakázaný si na závody naše auto brát z muzea 474
10:09:43
28.05.2013
vhml
-> Lemmons: otázka je co pak s takovým autem. Za nemalej peníz to dáš znova dokupy a bude to dál stát doma?
22:29:44
27.05.2013
Lemmons
No jistě lak na čistě bílý a polep, jistě motor z řady 136, jistě komplet opravit vytlučený podvozek a jistě převody. zřejmě nárazníky. Dál se uvidí. Jelikož mám v plánu postavit jiné auto, tak se mi neche to tohohle již moc investovat. Došel jsem k závěru, že tohle je takový nic bez historie a tudíž bez ceny. Závody jsem už z finančí stránky odpískal (Rodina, barák, špatná doba na sponzory atd.) udržovat to jen tak je bezvýznamné. V plánu je stavba mnohem staršího auta podle dobové dokumentace a s tím občas vyjet na nějaké legendy a podobně. Prostě auto které má smysl a do budoucna i cenu.
22:12:44
27.05.2013
OndraKrupi
renovace bude v jakém směru?
Extreme Tyres