fazola rapid fazola rapid

komentáře | popis | fotky | fazola | 28.07.09 22:23 | 5x v oblíbených
AUTO SE RUŠÍ!



Motor:

Favorit 136, Karbec LEKR, Sací potrubí z fava - ofrézováno do patřičného úhlu



Exteriér:

GO karoserie a nový lak, Litá kola apollo, Decentní křidýlko, Bílé blinkry vpředu



Muzika:

Rádio Panasonic s mp3; Repro ve dveřích Panasonic; SW MacAudio MX 25; Zesilovač Magnat Rave 220



Interiér:

Nový tapec na stropě, dveřích a zadním platu; Bílé polepy budíků; Elektrika v oknech; Centrál a alarm na DO; Střešní okno s integrovanou anténou (originál škoda)



Doplňky:

Brzdový systém - VŠE NOVÉ; Spojkový systém - VŠE NOVÉ; Tlumiče a pružiny (zadek série + předek 260ky ala Saky). + Geometrie. - VŠE NOVÉ; Přerušovač blinkaču z filcky; 2 sady pneumatik (zima + léto); Hliníkové koberečky



Toto je definitivní vzhled auta. Víc než jezdit dlouho a spolehlivě nechci.



------------------------- -----

Poděkování:

Honza Rapid, Saky, Johny Death, Lukáš Navrátil, Spas

Mému otci za trpělivost, protože sám bych to nezvládl.



Deníček:

18. listopad 2004 – jsem pečlivě poumýval auto, až i nárazníky se černaly jak nové! Ale...dnes jsem zapomněl klíče v garáži v bundě...zjistil jsem to doma a tak už jsem jel na kole... OK, přelezl jsem 3m zeď, abych se pro klíče dostal...mezitím jsem ale bůhví kde nechal panel od rádia, protože jsem myslel na klíče a nahoru domů jsem nešel(asi jsem ho zapomněl na lavečce)... tzn. že je v prdeli a rádio mě v září stálo 4500,-...to nasere...ale...Jsem jel autem zjistit, kolik stojí nový panel. Dali mi jen číslo kam mám zavolat...Tak teda jedu domů, ale... do auta mi v koloně narazila ženská...Zadní nárazník je na sračku, naštěstí se nic nestalo laku (plechařině) a teda ani mně.... nic víc naštěstí... teď sedím doma a čekám co bude...

7.prosince 2004 – auto nejede... mám prasklý blok (mezi 3. a 4. válcem-ale ne přímo mezi nimi ale v úpatí toho odlitku) a motor se mi plní vodou... počítám, že se k tomu tak měsíc nedostanu...

10. ledna 2005 – Teď mi auto zase týden nejelo. Převodovka byla plná vody a zadřelo se tam jedno pouzdo a kolo... To bylo lo blbnutí... Jen nechápu, jak se tam dostala (nejspíš, když byla očista a blbě se něco ucpalo). Včera jsme to opravili a doufám, že to bude už ok. Koupím olej a nějaký přípravek do oleje a jedu :-)

11. ledna 2005 – Včera se ještě konečně vyměnily komplet péra, tlumiče, dodělala se převodovka a během prací nám prdla trubka spojky (ta tenká trubička), tak jsem letěl kolmo pro novou a vyměnil i s hadicí. Takže auto vypadá 100% pojízdné. Dnes jsem ještě byl na geometrii řízení a chotofo :-). Teď jen tankovat. Snad... ;-) + FOTO kola z převodovky...

5. března 2005 – Před dvěma týdny mi nějak plechově prdlo v zadu. Nevěděl jsem co to je, tak jsem jezdil do včera v klidu dál, i když na hrbu se vždy ozval takový plechový zvuk. Jako když prohnete tabuli plechu. Tak jsem se konečně dostal na jámu a mrkl na to. Co jsem nenašel?! Ta nová pružina na levé zadní nápravě byla prasklá!! Nová, podotýkám. Tak jsem ji zreklamoval a vyměnil.

15. května 2005 – Karburátor šel na GO a na stolici... Teda seřizovací :-))

30. května 2005 – No. Neděje se celkem nic... Akorát jsem upgradoval autorádio. Je to to samé jak CQ-C 1400N, jen to starší označení.

21. 2. 2006 - Složena převodovka a motor 136. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrží... Převodovka trochu kvílí neustále. Asi to nebude jen tak něčím... Nechám to tak, jede to. Vačka a rozdělovač už není na autě a je k prodeji.

29.2.2008 - Je rok 2008 a auto stále jezdí. Jen je druhá převodovka a už jsem došel na to, proč mi kvílela 5ka. Pozdě. V autě se děly jen provozní opravy/úpravy, jinak nic extra. Stále jezdí a startuje na 1. ;). Co dodat... Jo málem bych zapomněl. Místo výfuku je v zadu nějakou dobu tažné, což se hodí :-)

fazola rapid - komentáře:

17:51:13
15.12.2004
hany
nojooo pěknej parostroj 11
13:14:58
25.11.2004
fazola
mimochodem... panel už je objednaný, bude koštovat asi 2300,- i s poštou. samo nový...5
13:14:08
25.11.2004
fazola
-> macka 25.11.04 11:35:08: a kerá máčka?? ta menší nebo ta hlůpější??3 3 3
11:35:08
25.11.2004
macka
vitaj fazolo!S tím rádiem to fakt na...e. Ale nezoufej, morávka to jistí:)a důfám, že mňa tím tvojím šípem už konečně svezeš!
19:35:15
19.11.2004
fazola
tak, rádio je v prdeli a můžu koupit druhé... ještě opravit bouraný nárazník a zase je pokoj... ale to ticho v autě... to mě zabije...
17:31:08
17.11.2004
Pilot 105
tu máš 7 bodů 3
17:25:04
17.11.2004
fazola
prosíím, potřebuju ještě jeden bod!!!!!
22:43:21
15.11.2004
Johny Death
cafec: )atk jsem na to koukal :) fakt pekny :) a ta barva... mmmmmmmmmlask :) uz se tesim až to uvidim v reale :) ..b. :)
20:58:43
15.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> fazola: kurňa fakt se mi ještě nepřestal líbit:-) + si z Brna to je další plus:-) no je to těch deset......
12:17:05
13.11.2004
fazola
pěkné, dávám si 10! 2
13:24:24
01.11.2004
fazola
dnes bych měl mít křídlo co prodává camelhood... hodím do laku a vyfotím... společně s výfukem, který tam už měsíc je... jinak opět zdravím šecky
10:58:22
29.10.2004
fazola
-> Karlos: děkuji pane 1
01:26:34
28.10.2004
dial K for Karlos
Pěkný, dávám 74
21:08:12
05.10.2004
fazola
to je mi jasne ze na naftu nepojedu... tatka ma merak na tlaky... vim ja jak je presny??ale stupnice nestaci(konci na 15 a rucka jde za roh...) a na 120 to ukazalo asi10ATM... u mne nejmin bylo 16, nejvic asi 17,8... coz je 10% v toleranci od prumeru... mam tam 135 motor, ale palice je srazena o 0.95 mm takze defakto 136ku... pisty zustaly... je dobre zajety a ventily jsem delal sam, takze vim, jak jsou udelane... jo a mimo misu... mam karbec z jineho fava a tam je aut. sytic prekopany na manual(idiot chtel setrit...) jenze nevim, jak to vlastne spustit... zatahnu za lanko sytice a ono to jede furt bez nej..... nevite co s tim?? nebo jaky mechanismus spousteni??8
17:46:35
04.10.2004
Saky
ze mas tlaky 17ATM nema s dieslem a naftou nic spolecneho..tam je kompresni pomer kolem tech 17-22, rikas prumer to znamena kolik je nejmin a kolik je nejvic? mimochodem cim to meris? nebot takovou hodnotu nedostanes ani na novym motoru se zvednutym kompresnim pomerem. da se dostat na nejakych 14-15 ale to je jedno ono kazdej merak ukazuje uplne neco jinyho dulezity je jen aby to ukazovalo porad stejne.. o kolik si snizoval hlavu?
20:45:32
30.09.2004
fazola
-> Wrcteam: asi jeden stekanec tam je... lak ma tak 2 mesice.... moc velky pomeranc neni...nestacilo by to vypastovat??? a pokud pod vodou tak jaky smirgl?? 2000 je moc? asi se na to... protoze pod vodou je to podbrousene raz dva...abych to nezku... 8

BTW: dnes jsem meril tlaky... prumer byl 17 ATM... muzu jezdit na naftu??1 1 jak to mate vy?
17:40:17
29.09.2004
Wrcteam - zrušená registrace
mno jak mas starej lak?jak mas velky pomerance daj se zbrousit pod vodou,..a rozlestit,.ale chce to nejakou tu praxy,..dokud tam nemas stejkance jak brno tak porad dobry,.aneb co nechces zadarmo,..ja tak budu strikat rapida tak doufam,ze to neskurvym,.3
13:54:37
29.09.2004
fazola
Vsichni pisete pekny lak... ale ma pomeranč... vidite ty hrozny?? tak tam mi to kamoz zadarmo nastrikal.....mel hrubou trysku... jsem byla a stale jsem bez penez:-).... da se s tim pomerancem neco delat?? kuju za rady.... jinak odstin mi prodejce namichal jiny nez jsem chtel... sekl se, mela to byt nebezska modr... ale jsem rad ze to spletl.... moc rad...
08:05:45
29.09.2004
BEYER - zrušená registrace
pekny.... hlavne pekny odtien 4
20:29:46
28.09.2004
kirri - zrušená registrace
-> fazola: pěkej lak, kvalitka:))
Extreme Tyres