skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Popis vozu
- Auto jsem zakoupil v Listopadu 2007
- Má celkem zachovalou korálkově červenou barvu
- MOTOR 742.130, naprosto sériový, nemám potřebu nějak vylepšovat.. Na můj vkus jezdí slušně. Max rychlost podle tachometru a z mírného kopce - 190 km/h, ale musí se brát v potaz že tacho přidává.
- Musel jsem provést výměnu předních blatníků, čela, masky, blinkrů, zadních světel, šíbru...
- Dále jsem tam dal zadní křídlo a příčný výfuk vyrobený podle LA, rozpěru mezi přední tlumiče Speedpro.
- Alu kola Apollo, Made in England, Pneu klasika Barum OR34
- INTERIÉR - některé prvky interiéru jsou laděny do barvy vozidla, nebo do Rally červené.
- AUDIO, zatím je tam celkem zastaralé rádio Blaupunkt s CD, a aux vstupem, ten používám na Ipod nebo mobil, za zadními sedadli je subwoofer s boxem vlastní výroby, s reproduktorem firmy Toxic a ve dveřích jsou 2 koaxiální reproduktory Meteor 400. V budoucnu se chystám pořídit radio a zesilovač jak má být nejspíš Sony X-plod.
Jinak se vozidlo snažím ponechat v téměř původním stavu, Provadím pouze jednoduše vratné úpravy
Silné stránky
+ Pěkný vzhled
+ Pohodlné přední sedačky
+ Kvalitný motor, pohon zadních kol
+ Levná pořizovací cena náhradních dílů
+ Jednoduchost (většinu oprav zvládnu sám)
Slabé stránky
- Jako u všech starších škodovek - koroze
- Poruchovost je samozřejmě častější než u nových vozů
- Přidávání aditiva olova do benzínu
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Servis jsem zatím potřeboval jen na přezouvaní pneumatik.
- Auto jsem zakoupil v Listopadu 2007
- Má celkem zachovalou korálkově červenou barvu
- MOTOR 742.130, naprosto sériový, nemám potřebu nějak vylepšovat.. Na můj vkus jezdí slušně. Max rychlost podle tachometru a z mírného kopce - 190 km/h, ale musí se brát v potaz že tacho přidává.
- Musel jsem provést výměnu předních blatníků, čela, masky, blinkrů, zadních světel, šíbru...
- Dále jsem tam dal zadní křídlo a příčný výfuk vyrobený podle LA, rozpěru mezi přední tlumiče Speedpro.
- Alu kola Apollo, Made in England, Pneu klasika Barum OR34
- INTERIÉR - některé prvky interiéru jsou laděny do barvy vozidla, nebo do Rally červené.
- AUDIO, zatím je tam celkem zastaralé rádio Blaupunkt s CD, a aux vstupem, ten používám na Ipod nebo mobil, za zadními sedadli je subwoofer s boxem vlastní výroby, s reproduktorem firmy Toxic a ve dveřích jsou 2 koaxiální reproduktory Meteor 400. V budoucnu se chystám pořídit radio a zesilovač jak má být nejspíš Sony X-plod.
Jinak se vozidlo snažím ponechat v téměř původním stavu, Provadím pouze jednoduše vratné úpravy
Silné stránky
+ Pěkný vzhled
+ Pohodlné přední sedačky
+ Kvalitný motor, pohon zadních kol
+ Levná pořizovací cena náhradních dílů
+ Jednoduchost (většinu oprav zvládnu sám)
Slabé stránky
- Jako u všech starších škodovek - koroze
- Poruchovost je samozřejmě častější než u nových vozů
- Přidávání aditiva olova do benzínu
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Servis jsem zatím potřeboval jen na přezouvaní pneumatik.
RapidSchade - komentáře:
Co je to za offroadí rozměr kol? ET bude blízko nule, žejo?
tie kolecka jej moc slusia

pěkná,jen ty obří kola na tom jsou podle meho nazoru ošklive

rapidsade :):):)
Takže posílám nové fotky...!
NO tohle je největší borec s rapid schade www.club-schadehostroj.we
bsnadno.cz
to jsou nase stranky
uz je tam jak td vipada tak tam koukněte ok
to jsou nase stranky


dej sem fotky jak to vypada ted ty grazle !!!

pěkný.. jen to křídlo se tam moc nehodí...
