skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tunningkiller & Škoda Rapid V8 4,2 - komentáře:
na tom aute sa uz asi nepracuje co.....
moc pekny
Ta první fotka je naprosto famozní.Porsche 917 hadra.
tak tohle az pofrci bude luxus
peknej projekt


-> Tunningkiller: no tak doufam že foto bude brzy.

Tak se stále pokračuje pomalu ale jistě:), motor stále neběží, zatím sem neměl nervy zapojit tu elektriku, krytuju pravý zadní kolo a celej spodek, podběhy, difuzory atd:) fotky sem zatím nestihl nahrát ale budou:) mám dozadu pořádný pneumatiky 275/45 R17, vzadu sou podložky 3cm a dlouhý šrouby, v mezičase makám na předních světlech s bixenonovejma čočkama a bezpečnostní 40l nádrž už mám taky hotovou:) ještě zháním dvě palivový čerpadýlka:)
Provareny je to dost, je to jeden z prvni svaru a potreboval jsem aby byl masivni tak jsem ho provaril navickrat, kdyz sem svazoval tu predni napravu,, drzi to jako prase, navic myslim ten spodek je chycenej triodinou, ten ram varim taky elektrikou, svary nejsou extreme pekny pac to svaruju aj pod ruznejma nesmyslnejma uhlama ale drzet to bude, CO je tezce hoby uz sem spalil jeden uzemnovaci kabel a kazdou chvili mne to vypina tepelna ochrana, ale do 4mm materialu to vari dobre, stejne kdyz byl silnejsi material bral sem to elektrikou:) chtelo by to nejakej svareci automat no:(ze by to nedrzelo se ale nebojim.Ten zadek pujde jeste lehce vejs 2-3 cm ale jinak to bude takhle, pristi tejden prijdou novy blatniky drzaky na svetla a uz zacnu vymyslet chladice atd,, ted mne pali ta elektrika, porad sem nebyl schopnej to zapojit a motor vlastne jeste neslysel:) jen pres starter blafat:) podvozek je tvrdej jako krava ale urco se na nem bude jeste makat,, na motor bych chtel dat i dve maly turba ale to je daleka budoucnost:)
-> Tunningkiller: jediný a hlavní: nesnižovat střechu!



-> Tunningkiller: na fotce DSC04943 (s kočkou) mi ten svár taky nepříde moc dobrý... Nevypadá to vůbec provařeně.. Řek bych že to drží silou vůle.. Možná by nebylo odvěci si trochu na CO přidat... Pochybuju,že by ti tenhle svár prošel u zkoušek

-> Tunningkiller: Solidně odvážný projekt, fakt nechápu lidi co mají tu odvahu se do něčeho takového pustit.
Předpokládám, že to auto bude umět jet pouze rovně na 400 m s takovým motorem.
Předpokládám, že to auto bude umět jet pouze rovně na 400 m s takovým motorem.
Ako nič proti., ale toto Bude riadny zabiják. Držím palce aby si to dokonal jak sa patrí
TOTO ma sakra dostalo do kolien, hlavne foto motora 


dobrej masakr možná by to chtělo silnější co2 ale jinak fakt bomba





-> Tunningkiller: Myslet si můžeš cokoli, ale správný svar vypadá jinak.
Nemam chut se snikym hadat, podle mne jsou svary v poradku at vypadaji jak vypadaji, prijed se podivat jak vypadaji zblizka, kdo byl u mne v dilne tak o svarech nerekl pul slova
-> Tunningkiller: Plech je pohoda, H-L045 je jiné kafe.
Ty svary na domcích předních tlumičů ti přijdou v pořádku?
Ty svary na domcích předních tlumičů ti přijdou v pořádku?
Na plechu ve vsech moznejch uhlech, uz nejakej rok svaruju i konstrukce po praci pro kamose a zatim sem nemel problem
-> Tunningkiller: Na trubce nebo plechu?
Ram neni jeste dodelanej a svary prijdou prejet nerez elektrodou, jinak nevim co rict ke svarum mam celoevropskej svarecskej prukaz, a kdyz byl muj svar pod rentgenem tak nevykazoval zadny snamky trhlin ve svaru:)
Chtělo by to zapracovat na svarech a ten rám není zrovna ideálně řešen.
Jo auto pro zabavu, uvidim jak to pojede, chci skusit sprinty a vrchy