skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rrapid byl po revoluci dotažen z Holandska.Já ho koupil v roce 2002 od kamaráda a v roce 2005 jsem mu nandal nový kabát.
Barva: stříbrná metla (odstín Renault 632)
Motor: původně tam byla 130ka.Já za 2000,- sehnal 136ku z Rapida.Dal jasem nový vložky a písty.Hlava je lehce snížená a má vyleštěný kanály.Nový rozvody.Karburátor jsem tam nechal ze 130ky,protoře má větší difuzory a trisky.Svody k výfuku jsou vlastní výroby.Výfuk byl původně Sebring z obyč plechu a já ho rozkuchal,změřil míry,spočítal díry a udělal kopii z nerezu.
Podvozek: přední náprava se moc úprav nedočkala,má jenom nový kotouče a je snížená.Zadní je vyztužená,zrepasovaná.Tlu miče jsem dal Koni z VW Golf .
Kola: Al kola ATS Classic 5J 15 s pneu Barum Bravuris 195/50x15.Rarita je ta,že jsou kola napsaná v TP
Karoserie: moc úprav nemá,akorát tónovaná okna a vývozní spoilery.Kliky dveří mají nerezové krytky vlastní výroby
Interiér: původní světlé čalounění.Dřevěné doplňky.Sportovní pedály vlastní výroby.Strop je nový z tmavě modrého semiše.
Touto cestou chci poděkovat:bráchovi Davidovi že mi pomohl s elektrikou,Tátovi který dělal svářečské práce a lakýrníkovi Michalovi,že dovedl udělat krásný lak.
Barva: stříbrná metla (odstín Renault 632)
Motor: původně tam byla 130ka.Já za 2000,- sehnal 136ku z Rapida.Dal jasem nový vložky a písty.Hlava je lehce snížená a má vyleštěný kanály.Nový rozvody.Karburátor jsem tam nechal ze 130ky,protoře má větší difuzory a trisky.Svody k výfuku jsou vlastní výroby.Výfuk byl původně Sebring z obyč plechu a já ho rozkuchal,změřil míry,spočítal díry a udělal kopii z nerezu.
Podvozek: přední náprava se moc úprav nedočkala,má jenom nový kotouče a je snížená.Zadní je vyztužená,zrepasovaná.Tlu miče jsem dal Koni z VW Golf .
Kola: Al kola ATS Classic 5J 15 s pneu Barum Bravuris 195/50x15.Rarita je ta,že jsou kola napsaná v TP
Karoserie: moc úprav nemá,akorát tónovaná okna a vývozní spoilery.Kliky dveří mají nerezové krytky vlastní výroby
Interiér: původní světlé čalounění.Dřevěné doplňky.Sportovní pedály vlastní výroby.Strop je nový z tmavě modrého semiše.
Touto cestou chci poděkovat:bráchovi Davidovi že mi pomohl s elektrikou,Tátovi který dělal svářečské práce a lakýrníkovi Michalovi,že dovedl udělat krásný lak.
Michal / Rapid - komentáře:
-> skodaextremo: naposled tu byl 27.01.2009, asi Ti těžko odpoví
kolesa este mas na predaj??
Máš to Luxusní,jednoduchost a dokonalé zpracování tak to je základ!

spojlery sic nemám rád, ale tyhle good
Každopádně to sedí v zatáčkách.Každej tvrdej podvozek dělá rány.A když jsem měl tyto pružiny a tlumiče,tak jsem je tam nandal.
-> hilik: tkze tlmice z golfa /predpokladam ze z 2/ sa podla teba oplati dat alebo je to nic moc?
sedí to pěkně.ale jak se vymete menší díra,tak to docela bouchá.pružiny jsou taky z golfa.
čus jak sedi ty zadní tlumiče z golfa? a to tam máš i pružiny z golfa?
Na repasi přední nápravy jsem se už nedostal.předek jsem sníži tak že jsem seříz pružiny.
chtěl bych 50000,-.samo že nějaká dohoda.
kolik za to hilíku přibližně chceš?

-> hilik: Ahoj,krásné auto.Co je v předu za pružiny?Zdá se mi dost nízko...
kola jsou nově nalakovaná.Možná myslíš obutí.Jinak dík
hezkéééé,ale renovace kol by bodla,jinak fakt nic proti

krasny vuz

-> hilik: Doufám že tohle krásné auto budoucí majitel nezmrví...
Nazdar lidi.Jsem rád že se Vám moje Rapidka líbí.Prodám to jak to je.CHtěl jsem tam dát 1.8 GTI z Golfa,ale už nemám na to čas:Mám ještě koníčky přes veterány a ty jsou pro mě důležitější.Když to budete někdo chtít,tak ten motor dám k tomu.Můžete mi kdyžtak brnknout na :777 084 232
Díky moc
Díky moc

narez!!!!! bomba!!!
Neprodal by jsi zvlášť jenom ty spoilery?