skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
r.v.: 1984
stav : zatím zcela původní vše ještě z továrny
3.1.2006
zakoupen v Praze , stál tam půl roku u činžáku a chytnul na poprvé
27.2.2006
startér odešel do křemíkového nebe ( i když nevím co by tam dělal )
namontován upravený startér z felície
28.3.2006
přišli my brzdiče z repasi konečně to bude normálně brzdit
1.7.2006
výměna zadních brzd za nové a výměna tlumičů za takové které tlumí
7.7.2006
mám neuvěřitelnou smůlu , rozsypala se my vodní pumpa , tak sem ji z renovoval
19.8.2006
výměna motoru za fa135 z červenáčka
v plánu :
letos : GO plechařiny + nějaké ty úpravy plechů hlavně kapoty
zkultivovat zadní nápravu ( jsou tam áčka jako svině)
podívat se i na přední nápravu
příští rok : barva
========================= ========================== ==================
všechno jinak !!!!!!!
Kubinovy mě přesvědčil abych to zachoval takže půjde do originálu skoro tak jak vyjel z továrny změny budou jenom takové které budu mít doloženy na papíře a fotografiemi nu a až to půjde tak i snad i veteránské značky
5.11.2006
příčka zadní nápravy dostala ránu od kamene na cestě když sem vezl kamaráda domu , vypadla poloosa kolo a dále viz foto , takže jsem se rozhodl že při opravě to zespodu vyvařím ať mám pokoj
3.1.2007
tak přesně po roce od koupi putovaly značky do depozitu auto je jinak rozebrané a čeká v garáži , zabyl bych toho předchozího klempíře za to co tam vyvedl , centimetr kytu na zadních lemech byl jen vrchol ledovce
7.1.2007
auto bylo odtaženo k panu klempířovy Jardovy Pešanovy který si veme do parády tu výztuhu , když by nešla tak ta na červenáčkovy je jak nová a bude implantována do rapida
je čas zas něco přidat
3.02.2007
rapid je již pár dní doma se srovnanou příčkou a já začal preparovat červenáčka , v plánu je koupě prahů zadních lemů a podběhů , předních blatníků a čela + dalších drobností , bočnice by měla jít srovnat a dveře jsou zdravé a opravil sem pravopis celého článku
jedno kolo jsem poslál na skoušku pod jemný písek a kuličky , uvidíme co to udělá
karoserie je kompletně po Go teť už jen odrbat spodek a znovu stříknout a podobné věci , další práce
budou pokračovat na jaře
přidal jsem fotky koleček co na něho mám , nedivte se rozměru těch čtrnáctek , ale to jsou ještě na škodu 100
stav : zatím zcela původní vše ještě z továrny
3.1.2006
zakoupen v Praze , stál tam půl roku u činžáku a chytnul na poprvé
27.2.2006
startér odešel do křemíkového nebe ( i když nevím co by tam dělal )
namontován upravený startér z felície
28.3.2006
přišli my brzdiče z repasi konečně to bude normálně brzdit
1.7.2006
výměna zadních brzd za nové a výměna tlumičů za takové které tlumí
7.7.2006
mám neuvěřitelnou smůlu , rozsypala se my vodní pumpa , tak sem ji z renovoval
19.8.2006
výměna motoru za fa135 z červenáčka
v plánu :
letos : GO plechařiny + nějaké ty úpravy plechů hlavně kapoty
zkultivovat zadní nápravu ( jsou tam áčka jako svině)
podívat se i na přední nápravu
příští rok : barva
========================= ========================== ==================
všechno jinak !!!!!!!
Kubinovy mě přesvědčil abych to zachoval takže půjde do originálu skoro tak jak vyjel z továrny změny budou jenom takové které budu mít doloženy na papíře a fotografiemi nu a až to půjde tak i snad i veteránské značky
5.11.2006
příčka zadní nápravy dostala ránu od kamene na cestě když sem vezl kamaráda domu , vypadla poloosa kolo a dále viz foto , takže jsem se rozhodl že při opravě to zespodu vyvařím ať mám pokoj
3.1.2007
tak přesně po roce od koupi putovaly značky do depozitu auto je jinak rozebrané a čeká v garáži , zabyl bych toho předchozího klempíře za to co tam vyvedl , centimetr kytu na zadních lemech byl jen vrchol ledovce
7.1.2007
auto bylo odtaženo k panu klempířovy Jardovy Pešanovy který si veme do parády tu výztuhu , když by nešla tak ta na červenáčkovy je jak nová a bude implantována do rapida
je čas zas něco přidat
3.02.2007
rapid je již pár dní doma se srovnanou příčkou a já začal preparovat červenáčka , v plánu je koupě prahů zadních lemů a podběhů , předních blatníků a čela + dalších drobností , bočnice by měla jít srovnat a dveře jsou zdravé a opravil sem pravopis celého článku
jedno kolo jsem poslál na skoušku pod jemný písek a kuličky , uvidíme co to udělá
karoserie je kompletně po Go teť už jen odrbat spodek a znovu stříknout a podobné věci , další práce
budou pokračovat na jaře
přidal jsem fotky koleček co na něho mám , nedivte se rozměru těch čtrnáctek , ale to jsou ještě na škodu 100
my eleanor - komentáře:
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
-> magor-no1: koukam foto z budoucnosti doxy 2007

-> kubina: děkuji
-> Vojtik: no cestina neni zrovna jeho silna stranka,ale fanda to je,tak mu to tolerujme

koukám, ty jsi češtinář jak noha. Ty snad ty i/y přehazuješ schválně, jinak to snad ani nani možný

-> Dale_Estelle: na tuning mám na půl sehnanýho , jednoho bezpapíráka a na tomhle se taky vyřádim ve stylu jeho výrobních let
-> magor-no1: člooověče, se ti podívámj, mám dojem že jsme tě fotil.......fakt vydrž, těch tuningů je všude mraky, ale ty opravdu pěkná auta už ne.......byla by tohohle škoda.....
-> Dale_Estelle: jo jo , jsem to já , kola jsem tam měl na prodej a prodaly se , né tedy tam a nárazníky jsem zas schoval do garáže ( skladu ) , nemáš náhodou fotku z doks kubina my je slíbyl a nějak se my ještě neozval a vydržím půjde to , ale konečný výsledek bude za dýl zatím GO karoserie , zprovoznění , pak postupně zbitek
-> magor-no1: tyyy jooo, tak tos byl tyyy tam v těch doksech, jak jsme do tebe hučeli,......já si pořád říkal, že topa uto mi to připomíná, ale nidke jsme neviděl ty kola, pod kterejma jsme si tě zafixoval:-):-).--)
mno jasně, Rapid v Zelené Jarní, správná volba....bude to opravdu vyjímečné auto, hlavně vydrž!:-)
mno jasně, Rapid v Zelené Jarní, správná volba....bude to opravdu vyjímečné auto, hlavně vydrž!:-)
-> kubina: v chodim do hrdlořez na brygádu , neboj ten zadní mě taky štval , hlavně vífuk , no jinak viměnil jsem ložisko a ve tři sme jely do Rýmařova , sem na ně zvědav
-> magor-no1: nekdy v pondeli jsem te videl jak jedes od bele do mb.konecne jsi sundal ty priserne narazniky
-> tomapa: byl a je sedr , jen vyčištěný zatím na jiném motoru
-> magor-no1: rapid130 se zacal delat po dovolene nekdy zacatkem srpna 1984.Jestli mas vyrobu 18.10.1984 tak bych odhadoval,ze mas cca osmistyho rapida.v ty dobe ale jely hodne rapid(bez dalsiho oznaceni t.j.rapid120).kdyz bych bral ze ta vyroba jela na pul tak tvuj rapid130 je cca ctyrsty kus.
-> magor-no1: mělbych na tebe dostaz na ten původní karbec je sedr nebo edsr? Já mám taky 84rok ale 130cítku a mám edsr
-> kubina: nebojse přemluvil si mě a stále počítám z renovací , jen jsem čekal na vijádření škodovky jestly my zjistí kolikátý byl vyroben , nu a zjistily pouze že byl vyroben 18.října 1984 to znamená že bude mít zachvilku narozeniny , a knim dostane leštěnku na zašlé laky , jinak již mám domluveného lakýrníka který to prohlížel a málem padl do mdlob
-> kubina: tady stojí taky rapid který má stejný nápis vzadu, myslim že barva je to tabáková hnědá, nebo tak nějak,ale stojí na jednom místě a občas se přesune jen když čistej ulice....

tak tomuhle cloveku jsme na srazu v Doksech promluvili do duse.Jestli nezmeni nazor,tak by tohodle vzacnycho rapida mohl zrenovovat do originalu.Je to totiz 1984ka s jeste tistenim napisem na zadni kapote v barve ktera se uz prakticky nevidi-5122 zelen jarni.uvidime no