skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
136L, prosinec 89"
Auto jsem dostal od dědy přesně v den mých 18tých narozenin ( foto 1 )
Motor:
- blok 136, 1289ccm, rovné písty 136
- hlava 46kW, upravené + slícované kanály, KP 10,5:1, podložené ventilové pružiny
- vačka Chovanec 265°/265°, zdvihy 6,6/6.4 mm
- karburátor Jikov Lekr, difuzory 22/27, upravené osičky klapek ( Alenka )
- nový rozdělovač typ 860, upraven průběh a rozsah regulací ( Urbi )
- průchozí oba tlumiče
- LPG
Podvozek:
- HP Sporting
- upravené těhlice
- upravené nosníky
- upravené horní uložení
- vlastní uložení převodovky
Kola a pneu:
- repliky BBS RM, 7x15, pneu 165/45 R15 Nankang AS-I
Interiér:
- komplet interiér 94"
- středový tunel
- 4 ramenný volant Felicia
- lucasy Felicia
- sedačky Felicia
- žluté pásy Felicia Color Line
- paměťový cyklovač stěračů
- rádio Kenwood + komponentní repro
- budíky VDO - tlak + teplota oleje, voltmetr
Další:
- originální lízátko pod předním nárazníkem
- ližina pod převodovkou
- zadní světla Silver Line
- rozpěrná alu tyč mezi předními tlumiči
- US svícení
- centrál na DO + odskok kufru s originálním tlačítkem
Auto jsem dostal od dědy přesně v den mých 18tých narozenin ( foto 1 )
Motor:
- blok 136, 1289ccm, rovné písty 136
- hlava 46kW, upravené + slícované kanály, KP 10,5:1, podložené ventilové pružiny
- vačka Chovanec 265°/265°, zdvihy 6,6/6.4 mm
- karburátor Jikov Lekr, difuzory 22/27, upravené osičky klapek ( Alenka )
- nový rozdělovač typ 860, upraven průběh a rozsah regulací ( Urbi )
- průchozí oba tlumiče
- LPG
Podvozek:
- HP Sporting
- upravené těhlice
- upravené nosníky
- upravené horní uložení
- vlastní uložení převodovky
Kola a pneu:
- repliky BBS RM, 7x15, pneu 165/45 R15 Nankang AS-I
Interiér:
- komplet interiér 94"
- středový tunel
- 4 ramenný volant Felicia
- lucasy Felicia
- sedačky Felicia
- žluté pásy Felicia Color Line
- paměťový cyklovač stěračů
- rádio Kenwood + komponentní repro
- budíky VDO - tlak + teplota oleje, voltmetr
Další:
- originální lízátko pod předním nárazníkem
- ližina pod převodovkou
- zadní světla Silver Line
- rozpěrná alu tyč mezi předními tlumiči
- US svícení
- centrál na DO + odskok kufru s originálním tlačítkem
Favorit 136L 1989 - komentáře:
20:24:30
24.08.2014
24.08.2014
Pick-up Weiss
Kola dělaj auto. :)
19:10:46
01.06.2014
01.06.2014
Šrůty22
zedek nize!! co nejmensi rimgap udelat... nevypada to hezky
14:23:42
22.04.2014
22.04.2014
ejem
aha tak dík za rady nějak se stím poperu snad něco vymyslím...jinak sorry že jsem se vyptával neměl jsem se koho zeptat ..bud mi každy řekne že škodovku nemá cenu upravovat a ti starší že snižováni je vražda auta a že by mi zabavili techničák nejraději
11:34:06
22.04.2014
22.04.2014
a13sh
Ona se ti na tech -10 opirat jeste nebude,ale jak ti tu uz psal Lukas jestli budes davat nejake hezci sirsi kola na vikendovku,tak ti ty drazky moc nepomuzou bo se ti disk popr. guma opre o pruzinu/spodni misku
23:31:16
21.04.2014
21.04.2014
ejem
jj dík za rady o zadních tlumičich vím že nemůžu vyfrézovat jinak mi prasknou a předek bych chtěl max -10 to by se mi ještě neměla opírat poloosa o nosník tohle všechno už vím jen jsem chtěl vědět co a jak nechci to auto nějak podupat ...a rozmrdat se někde ..chci jen poradit jsem z paneláku a garáž mam tak malou že vše musím dělat před ní takže když už tak ať to je pořádně
21:11:09
21.04.2014
21.04.2014
LukeGTD
Uz dost je napsano v samotnem popisu auta, tak popremyslej jak je vlastne cela naprava s tlumicem udelana a urcite ti vse dojde ), na zadnich tlumicich se daji drazky pouze valcovat a vepredu nema smysl delat drazky, protoze tam potom nedas siroke kola ( 7J+), coz na vikendovku predpokaldam planujes.
14:07:00
21.04.2014
21.04.2014
Šrůty22
tak tam dej hp a kola a nic neres ;) stejne kdybys upravil jen hp aby mohly byt upltra mega moc nizko tak ti to bude napitel bo te stejne auto nepusti tak dolu a nebude ti podvozek vubec fungovat ;) neni to tak lehke jak to vypada ;) chce to u toho trochu premyslet a vymyslet ;) pokud chces hp niz tak bud dodelat drazky (a to jen vepredu vzadu je tenke telo takze nelze), pak muzes riznout pruzinu, nebo sehnat kratke pruziny. u poslednich dvou moznosti musis dat jine vrchni misky tak aby to vnich peken sedelo u rezane pruziny ti postaci zadni vrchni miska s gumou. Cim niz pujdes tim mensi doraz potrebujes. ale jak rikam auto te bez uprav bude fungovat napicu navic te ani nepusti nizko. Premyslej asi proc ;)
12:18:42
21.04.2014
21.04.2014
ejem
jaj však chci jenom poradit :-) kde jinde se mám zeptat když mi v hp napsali že upravovat jejich podvozek je zbytečné a nebezpečné a tunak už nejsem favorit a chci jen u země a na kolech
00:31:34
21.04.2014
21.04.2014
Šrůty22
vubec nic jim nerikej, bud trochu zmrd na tunaky :D
23:50:29
20.04.2014
20.04.2014
ejem
čus prosím tě mám taky favorita rozdělaného a chci ho hodit k zemí jak si upravoval to hpčko?
19:08:40
14.03.2014
14.03.2014
Nika - zrušená registrace
:-)
06:58:15
10.01.2014
10.01.2014
PedroBA
-> Botkoš 09.01.14 09:32:59: nie toto su ine:) on mal 6x15 toto su 7
09:32:59
09.01.2014
09.01.2014
Botkoš
Niesú to náhodou kolesá z Trnavy ? :) z toho zeleného combika ? :)
14:35:35
07.11.2013
07.11.2013
LukeGTD
A už zase přezuto na zimní. Přes zimu se udělá pár úprav na motoru, zapracuje se na snížení a když všechno vyjde, bude i celolak. Poslední letošní foto na 15".
21:55:01
15.07.2013
15.07.2013
honzin
ta dnešní 1. fotka je parádní ;)
10:42:36
21.05.2013
21.05.2013
8-valec
-> pitrs-84@: to mas pravdu...ako celok fajn, hlavne farebna kombinacia nema chybu
20:13:52
14.05.2013
14.05.2013
pitrs-84@
-> 8-valec: nesmis to tak hrotit, ;) kazdy auto nemusi mit TOP lak, TOP kola a stejne bude lepsi jako kopec jinych aut s TOP lakem a TOP kolama, jak celek to spatny neni, ma to svy mouchy ale ktery auto nema ?
23:21:39
11.05.2013
11.05.2013
8-valec
-> LukeGTD: nechcel som ta urazit, ale ked uz raz striekam auto spravim to poriadne aby po prvej zime neshnilo a ten lakernik si dal teda na stredoch zalezat, vypada ze to zo zltou len pooblieval
21:14:00
11.05.2013
11.05.2013
LukeGTD
Nevim co presne myslis slovem odflaknute, bohuzel auto jezdilo denne celou zimu a proste hnije, objevily se taky skrabance od nejakych zavistivcu asi tyden po slozeni auta atd..
S koly jsem si dal praci a limce jsem si sam vylestil, chtel jsem mit stredy pekne nalakovane tak jsem to dal lakyrnikovi a samozrejme je to potekly jak hajzl..
Veskerou praci jsem si na aute udelal sam a nikdy jsem netvrdil ze je vsechno super, slovo odflaknute je ale trosku moc
S koly jsem si dal praci a limce jsem si sam vylestil, chtel jsem mit stredy pekne nalakovane tak jsem to dal lakyrnikovi a samozrejme je to potekly jak hajzl..
Veskerou praci jsem si na aute udelal sam a nikdy jsem netvrdil ze je vsechno super, slovo odflaknute je ale trosku moc