skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původně to byl originál sériový Favorit 135 LS v edici SPORT LINE z konce roku 1992 po starším pánovi. Auto je koupený v roce 2006 v Hejnicích,kde stálo na parkovišti u fabriky s vylepenym papírem PRODÁM. Původně mělo sloužit pro dopravu zedníků do práce,ale dostal jsem nabídku prodat svpjeho Fiata 127 a nechat si Favorita.Tak začaly první pokusy o úpravy. Asi 2 roky jen stál v garáži. První větší evoluce úprav se odehrála mezi rokama 2008-2009. Jezdit jsem s ním začal až na jaře roku 2009,jezdilo do podzimu,potom se přesunulo do garáže,kde se pomalu rozebralo.
Všechny fotky co mám od koupě Favorita až do teď jsou zde: krausic.rajce.idnes.cz/
SEZNAM ÚPRAV:
Interiér:
- kompletní předělávka na model 94 v kombinaci černo-červeneným flocku
- palubní deska v čeveno-černý
- vnitřní plasty na černo
- A,B a C sloupky v červený
- kompletně černě poflockovaný tapecírunky dveří
- kliky,madla,kličky na okna a kapsy s popelníkama v červeno-černý barvě
- přední sedačky RECARO dodávaný do pár kusů Favoritů
- zadní lavice zatím z Black line
- čená stropnice z vývozových Favoritů
- volant Sparco
Podvozek:
- podvozek HP SPORTING verze tuning,snížení předek 40mm, zadek 60mm + dorazy
- spodek kompletně všude Tlumex
- zadní náprava červená
- přední ramena červený
- přední nápravnice černá
- kryty pod motor červený
- třmeny,bubny v červené barvě
- nové brzdy
- výfuk Remus
Exteriér:
- přední spoiler, vršek Favorit,spodek VW Golf III
- předělaný zadní spoiler (decentně zahlazený oproti originálu co se dá koupit)
- kroucené prahy
- zavařený 5. dveře včetně odstranění zadního stěrače
- fólie SunTek s atestem
- zámky + spínačka z nový Felicie
- kliky v barvě
- zrcátky M3
- přední světla- čočky z Audi A6 (naklápěcí), led denní svícení,bixenony 6000K a diadémový žárovky na blinkry
- zadní světla+boční blinkry zatmavený tak,aby byla minimálně porušená jejich průsvitnost
- centrální stěrač + upravenej motorek
- podběhy ve slonový kosti
- zamračená kapota+ udělaná boule na ní
- sportovní maska
Na auto se kromě zavaření 5. dveří nemuselo šáhnout svářečkou,všechno naprosto zdravý (přední podběhy,prahy,lemy...) :)
Motor: 781.136 50 KW
- snížená hlava z Felicie MPi
- leštěné kanály
- sportovní sání + sportovní filtr
- potažené trubice a motor + převodovka v modrém komaxitu
- startér z Felicie MPI
- kompletně přetěsněnej
- převodovka z Pick upa
Hudba:
- autorádio ALPINE CDE-111R
- přední repro AXTON AC26ES
- zadní repro AXTON AX710
- zesilovač SPECTRON SP-A4150
- subwoofer AXTON AB30
Kola:
- Borbet 8x15 palců v bílé barvě + 2 vrstvy bezbarvýho laku
- pneu Toyo Proxes 195/50
Všechny fotky co mám od koupě Favorita až do teď jsou zde: krausic.rajce.idnes.cz/
SEZNAM ÚPRAV:
Interiér:
- kompletní předělávka na model 94 v kombinaci černo-červeneným flocku
- palubní deska v čeveno-černý
- vnitřní plasty na černo
- A,B a C sloupky v červený
- kompletně černě poflockovaný tapecírunky dveří
- kliky,madla,kličky na okna a kapsy s popelníkama v červeno-černý barvě
- přední sedačky RECARO dodávaný do pár kusů Favoritů
- zadní lavice zatím z Black line
- čená stropnice z vývozových Favoritů
- volant Sparco
Podvozek:
- podvozek HP SPORTING verze tuning,snížení předek 40mm, zadek 60mm + dorazy
- spodek kompletně všude Tlumex
- zadní náprava červená
- přední ramena červený
- přední nápravnice černá
- kryty pod motor červený
- třmeny,bubny v červené barvě
- nové brzdy
- výfuk Remus
Exteriér:
- přední spoiler, vršek Favorit,spodek VW Golf III
- předělaný zadní spoiler (decentně zahlazený oproti originálu co se dá koupit)
- kroucené prahy
- zavařený 5. dveře včetně odstranění zadního stěrače
- fólie SunTek s atestem
- zámky + spínačka z nový Felicie
- kliky v barvě
- zrcátky M3
- přední světla- čočky z Audi A6 (naklápěcí), led denní svícení,bixenony 6000K a diadémový žárovky na blinkry
- zadní světla+boční blinkry zatmavený tak,aby byla minimálně porušená jejich průsvitnost
- centrální stěrač + upravenej motorek
- podběhy ve slonový kosti
- zamračená kapota+ udělaná boule na ní
- sportovní maska
Na auto se kromě zavaření 5. dveří nemuselo šáhnout svářečkou,všechno naprosto zdravý (přední podběhy,prahy,lemy...) :)
Motor: 781.136 50 KW
- snížená hlava z Felicie MPi
- leštěné kanály
- sportovní sání + sportovní filtr
- potažené trubice a motor + převodovka v modrém komaxitu
- startér z Felicie MPI
- kompletně přetěsněnej
- převodovka z Pick upa
Hudba:
- autorádio ALPINE CDE-111R
- přední repro AXTON AC26ES
- zadní repro AXTON AX710
- zesilovač SPECTRON SP-A4150
- subwoofer AXTON AB30
Kola:
- Borbet 8x15 palců v bílé barvě + 2 vrstvy bezbarvýho laku
- pneu Toyo Proxes 195/50
Tomík Favorit 136 LS Sport line - komentáře:
A žije dodnes?
-> oldrichblazek: myslíš že jsem si v 17 letech mohl vybírat jaký fáčko mám nebo nemám mít a ukazovat si na jiný? Jsi se mohl bejval ozvat a darovat mi jiný
To co jsem od táty a dědy dostal,to jsem si taky podle svejch představ 5 let zpátky taky udělal. Dneska jsou ty představy trošku jiný,proto se taky bude předělávat.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
To co jsem od táty a dědy dostal,to jsem si taky podle svejch představ 5 let zpátky taky udělal. Dneska jsou ty představy trošku jiný,proto se taky bude předělávat.
Takhle zkurvit sportline.Na tuning sis měl vzít obyčejný favo.Sportlinu moc není
to jsou i ma slova
skoda no
to jsou i ma slova
skoda no
Takhle zkurvit sportline.Na tuning sis měl vzít obyčejný favo.Sportlinu moc není
nad tou palubovkou slintáám
hodně pekné autíčko
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Faust22: -> driver144: díky kluci
Favorit vypadá fakt bezvadně ;)
krasnej fatas ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Felinka 1.3mpi: díky ti za pochvalu :)
moc pěknej favoušek![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> peter55: -> Robert8899: -> Norton: -> wigorodeo:
díky za pochvalu :)
díky za pochvalu :)
krasne auto,farba cervena vipada super,taktiez kola su perfekne
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
favority sa mi nikdy nepacili ale tvoj vyzera super :)
-> Thomas: ej ha pecka ides medzi oblubene :o) moc pekne porobena :o)
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
hodně luxusni pracička vypada suprove
-> navajas: díky moc,koukal jsem na tvůj projekt,je supr,dotáhni ho do konce a bude to pecka :)
-> VAN3R: nevím,měl jsem to jako balíček za jednu cenu,ale vychází to zhruba tohle dvoubarevný na nějakejch 1350 kč
-> VAN3R: nevím,měl jsem to jako balíček za jednu cenu,ale vychází to zhruba tohle dvoubarevný na nějakejch 1350 kč
Moc pěknej kousek
Držím palce.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Koľko stojí flockovanie palubnej dosky?
Přední světla sis stavěl sám nebo už takhle koupil...
Chtel taky nejaky takoví dát dohromady....
Chtel taky nejaky takoví dát dohromady....
-> Kurier Grobar: díky :)
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: však taky rozebraný byly,dokonce byla i sundaná náprava z auta,jsou tam nový silentbloky nápravy, pakny, lanovody a trubičky,ale ty se mi tam černý nelíbily,tak jsem je dal do barvy taky,no..... A tahle fotka je zrovna blbá,ale buben má jinej odstín barvy a náprava taky,ta je o dost tmavší,ale tady to prosvítil blesk
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: však taky rozebraný byly,dokonce byla i sundaná náprava z auta,jsou tam nový silentbloky nápravy, pakny, lanovody a trubičky,ale ty se mi tam černý nelíbily,tak jsem je dal do barvy taky,no..... A tahle fotka je zrovna blbá,ale buben má jinej odstín barvy a náprava taky,ta je o dost tmavší,ale tady to prosvítil blesk